Hoi dames, ik ben 33 weken zwanger van mijn 2e kindje. Sinds vorige week is mijn kindje in mijn bekken gedaald, het zit nog niet vast maar al wel met het hoofdje in het bekken zeg maar. Zal dat iets zeggen over dat ik dit keer niet over tijd ga lopen? Haha. Wanneer bevielen jullie met de 2e? was je kindje toen helemaal ingedaald of pas tijdens de bevalling?
Mijn jongste was met 32 weken al ingedaald en zou vast zitten. Ik beviel met 40+1 en bij de bevalling voelde ik hem nog zakken en toen was hij pas helemaal ingedaald.
Ik denk dat het ook niks zegt.Vorige week met 39 wk,was mijn baby nog niet ingedaald.nu bijna 40 wk.Weet niet wanneer ik ga bevallen en dit is mijn 5de.Met mijn 4de zwangerschap liep ik dik overtijd en moest ik uiteindelijk ingeleid worden.Je kan het niet zeggen van te voren.
Ik denk ook niet dat het iets zegt. Bij mij waren beide kinderen rond 31 weken ingedaald en ik ben met ruim 41 en 39 weken bevallen.
Mijn eerste was met 31 weken al ingedaald (niet vast) en kwam pas met 41 weken. De jongste was al goed ingedaald voor de bevalling begon (termijn weet ik niet meer).
Zegt helemaal niks. Beide kinderen waren met 32 weken al ingedaald én lagen direct vast. Mijn dochter is (dmv inleiding) geboren met 38+0 en m’n zoontje zit nu met bijna 37 weken nog lekker in m’n buik
Mijn zoontje is beginnen indalen op 33weken en geboren met 39.4 dus helaas zegt het niets! ik hoopte stiekem toch ook dat hij iets vroeger zou komen
Bij mij zei het niks helaas... 1e: ingedaald met 32 weken, geboren met 38w 2e: ingedaald met 34 weken, geboren met 41w 3e: ingedaald met 30 weken, geboren met 42w Alledrie trouwens pas ‘vast’ met 37 weken.
Nee zegt niks. Mijne zat al bijna vast, en besloot toen nog even om te draaien. Uiteindelijk een week ongeveer voor de bevalling vast gaan liggen.
Mijn jongste lag 2 minuten (!) voor ze geboren werd nog zo hoog dat de verloskundige haar hoofdje maar nét kon aantikken. Is dus in een halve minuut ingedaald (gelanceerd kun je wel zeggen). Ook de oudste heeft nooit 'vast in bekken' gelegen, wel beweeglijk. Ze is er toch echt uitgekomen Ik zie vaak vrouwen die met 32 weken al een 'vibi' hebben, maar toch pas met 42 weken bevallen. Sorry
Oudste was met een week of 33 ingedaald, maar met 37 niet meer. Bij alledrie zijn de bevallingen begonnen zonder dat ze ingedaald waren. Ze zijn allemaal netjes op tijd geboren (40.0, 39.4 en 40.4)
Zegt iinderdaad helemaal niks. De oudste twee lagen hier al optijd ingedaald en vast, terwijl de jongste tot kort voor de bevalling pas indaalde. Hij vond al die ruimte veel te prettig om al die bekken in de duiken (hij maakte er ook een sport van om telkens iets de bekken in de te zakken, om vervolgens weer omhoog te kruipen). Alle drie zijn ze geboren iets na de 40 weken.
Ik heb geen ervaring, alle 3 mijn kinderen zijn pas tijdens (eind van) de bevalling ingedaald... Dus het lijkt mij idd dat het niets zegt. Aangezien je ook zonder indalen kunt bevallen ... (ik ken overigens iemand waarbij baby weken ingedaald zat, maar zich ergens rond de 40 wkn weer 'los' had gemaakt, dus nu ingedaald geeft ook geen garantie voor toekomst, vooral als het geen eerste kindje meer is... die hebben toch meer ruimte he?)