Hoi meiden, even een vraagje... VAnochtend heb ik met een kruidvat pipet test getest ( jaha 2 dagen voor nod, is niet slim, maar ik wilde de teleurstelling voor vrijdga hebben, dan trouwd mijn beste vriendinnetje...) super nega... Mijn partner had gister geshopt en omdat hij niet wist wat hij moest halen had hij en de pipet test en de staafjes gehaald bij de kruidvat. Het schijnt dat die testen gevoeliger zijn ( kruidvat eigen merk). Ook heb ik hier gelezen dat dippen ( urine opvangen in een potje) beter werkt dan in de straalhouden. Nog beter schijnt het te zijn om te roeren tijdens het dippen... Nu was dus mijn vraag wat is nu echt het aller aller aller beste en betrouwbaarst? dippen, in de straal of via pipet?
Ik denk dat het helemaal niks uit maakt hoe je het doet. Ik gebruik altijd testen van Mat care en dan moet je druppelen.
Volgens mij maakt 't weinig uit hoor... Gewoon doen zoals 't in de bijsluiter staat. Als je zelf mag kiezen tussen in de straal houden of dippen, moet je doen wat jou het handigste lijkt.
hoi ik heb ook de kruitvat test gebreukt en heb eerst het opgevangen in een bakje.en toen het pipetje gevuld en toen 4 drupels op de test gedaan. en ik kreeg een duidelijk en een wat onduidelijker streep wat er op duid dat ik zwager ben.en dat terwijl ik 1 dag over tijd ben.dus gevoelig zijn ze. kuss sabrina
Als je gewoon een controle streep krijgt dan is de test geslaagd en maakt het niet uit welke methode. Gewoon goed de gebruiksaanwijzing volgen.
Ehhh, Nieuwbegin ik zie ook een blauwe streep hoor op je test.... Weet dus niet of hij zo super-nega is.