kwaaltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door seol, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ben ik 7 weken zwanger. Ik had eigenlijk al verwacht dat ik iets zou voelen maar..helemaal niets! Ik ben niet misselijk, ben niet moe (alleen met inspanning ben ik sneller moe) en ik heb ook niet het idee dat mijn reuk sterker is.
    Vorige week heb ik 1 dag gehad dat ik dacht dat mijn reuk sterker was, 2 of 3 weken geleden had ik 2 dagen geen trek in eten, maar nu dus helemaal niets meer. Alleen mijn borsten zijn een beetje pijnlijk als ik er op druk en ik zie bloedvaten over mijn borsten lopen.
    Ik merk wel dat ik meer zin heb in chocolade..
    Verder heb ik nooit bloed verloren en heeft moeders voor moeders afgelopen woensdag een zwangerschapstest bij me gedaan die meteen 2 dikke strepen aangaf.

Omdat ik me goed voel en omdat ik wel eens een paar kwaaltjes heb gehad en die nu dus niet meer heb, ben ik erg onzeker.
    Vandaag eindelijk de stap genomen om de verloskundige te bellen, maar die zijn dicht ivm de herfstvakantie.

Is er iemand die bovenstaand verhaal herkent? En die mij gerust kan stellen? (graag natuurlijk alleen de positieve verhalen :D)

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ja hoor :D Gefeliciteerd trouwens!

Je behoort gewoon tot de gelukkige groep die nergens last van heeft!
    Had zelf ook (vooral bij de eerste dan) helemaal nergens last van, was alleen een beetje moe. Maar ik was ook niet misselijk, lustte nog alles enzovoort. Ik had trouwens ook een dag of 2, 3, dat ik weinig trek had. Verder nooit last van gehad meer.

Wel vervelend he, ging na een tijdje ook gewoon denken dat het een vergissing was. Nog geen buikje, geen beweging voelen, alleen twee streepjes op een test. Maar ja, beter zo dan elke dag kotsend boven de wc toch?

3. Coconut

Coconut Actief lid

31 jul 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook nergens last van. Ik was wel wat moe, maar dacht dat er een verkoudheidje ofzo aan zat te komen (collega was die week ziek) :D

4. nd888

nd888 Lid

21 sep 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je geen zorgen...ik was 2 maanden zwanger voor ik het wist! Ik had zoals jij enkel wat last van gevoelige borsten en moest ook meer dan normaal plassen... Ik ben nooit misselijk geweest. Ik ben nu 31 weken zwanger en vanaf ongeveer 22 weken zwangerschap heb ik allerlei kwaaltjes...maagzuur, blaasontstekingen, pijn aan het schaambeen, enz...dus het kan nog komen, alhoewel ik je dat natuurlijk niet toewens!

Ik weet dat ik ook erg onzeker was in het begin van mijn zwangerschap omdat ik geen kwaaltjes had, dus ik begrijp je helemaal. Maar je hoeft je geen zorgen te maken. Geniet van je zwangerschap (de maanden vliegen voorbij) en probeer je te ontspannen, uiteindelijk is dat het beste dat je voor je baby kan doen!

5. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook niks!!! tot week 9 ofzo...toen brandend maagzuur en vermoeidheid! valt allemaal nog erg mee :D

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb ook nooit ergens last van gehad. Geen zorgen maken. Je hoort bij de minderheid die nergens last van heeft!!

7. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik had nergens last van tot week 8....vreselijk misselijk geweest tot week 14 en nu nog steeds met vlagen! Dus geniet er maar lekker van dat je nu (nog) geen kwaaltjes hebt!!

Deel Deze Pagina