Ik denk ook dat het een bakerpraatje is... Hier een voorliggende placenta en we krijgen echt een kleine prins!
bij mij ook een voorliggende placenta en een meisje, maar geloof er ook niet echt in hoor. Kan me niet voorstellen dat de ligging van de placenta het geslacht zou kunnen aangeven.
is echt onzin!geslacht is genetisch bepaald al bij de bevruchting. d plaats van de innesteling is puur toeval, gebuerd dagen r na.
Ik snap niet waarom men wetenschappelijke feiten en cijfers in de wind gooit. Als men hier alles zo goed weet is dit forum ook geen nood of overbodige luxe meer... Sommige mensen doen hier moeite om vragen te beantwoorden en te onderbouwen maar als die dan niet gelezen worden, er betweters zijn of er wordt gezegt: ik geloof er niet in want bij mij is het anders (voor of achterliggend, maar als men gelezen had gaat het daar niet om...) ik geloof er niet want de innesteling gebeurt dagen later... etc...... Doe jullie antwoorden dan eens wetenschappelijk onderbouwen met feiten en cijfers??????? ik word zo moe van mensen die niet lezen en alles beter weten! Je bedoelt het goed voor de mensen die echt antwoord op hun vragen willen hebben maar de rest verpest het door antwoorden niet te lezen en hun eigen 'wetenschappelijke visie' eroverheen gooien. Als het nu een discussie was over de Here Jezus... tsja dan kan ik het begrijpen omdat de wetenschappelijke bewijzen en cijfers iedere keer wat anders zeggen. Maar als het nu om dit soort topics gaat denk ik... Jeetje wat een knappe mensen hier allemaal die het allemaal beter weten dan wetenschappers die minimaal 20 universiteit hebben gehad! Dus een dikke pluim voor alle betweters en ik doe verder geen moeite meer om mensen een duidelijk antwoord te geven wat niet gebaseerd is op 'eigen ervaring' ....... pffffffffffff
Hier een voorliggende placenta en in ons geval klopt er dan ook niks van, want wij krijgen een mannetje
litdekotser schreef:ik word zo moe van mensen die niet lezen en alles beter weten neem dan wat rust zou ik zeggen! nou; ik denk niet dat hier echt de behoefte is om het wiel opnieuw uit te vinden...wat wetenschappelijk is, is al bewezen. je kunt het zelf ook uitzoeken, als je iets van wetenschap geleerd hebt. geloven of niet geloven is een andere vraag natuurlijk. het is niet zo ongewoon dat mensen in onzin geloven. (het is echt onzin om de plaats van de placenta in verband proberen te brengen met het geslacht van de baby. ik weet niet wie zoiets bedenkt en waarom. maar deze twee dingen hebben echt niks met elkaar te maken.) om hier dit feit wetenschappelijk proberen te onderbouwen is nog idioter dan het stellen van zo een vraag. sorrie maar 'de cijfers' zouden ook niet veel kunnen zeggen over de kwestie. wat ik bedoelde te zeggen:een reactie is een reactie. niks hier is bedoeld als antwoord. wetenschappelijk of onzinnig.
misschien omdat voor elk onderzoek dat A zegt ook een onderzoek bestaat dat B zegt. ook wetenschap is niet uitsluitend! ook niet over dit soort goed meetbare onderwerpen!
inderdaad marieke. vooral een gek geisoleerd onderzoek met alleen statistische bewijs zonder een inhoudelijke uitleg van "waarom" betekent in wetenschap echt helemaal niks. het is gewoon heel zwak. dr remzi moet eerst d toeval factor uitschakkelen. (en links en rechts is heel wat anders dan wat meeste hier zegt, voorliggend of achterliggend.) nou genoeg hierover, het begint te vervelen...
Heb ik jou iets gevraagd Litdekoster? Om mijn berichtje te beantwoorden met dat bedoel ik nou, waar slaat dat op? Ik geef gewoon netjes antwoord op een vraag, dus wat is jouw probleem zeg!