is dit al bandenpijn??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door patricia24, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hoi

ik ben nu nog maar kort zwanger, maar sinds gisteren heb ik een soort weeig gevoel in de onderboek, en als ik rustig zit krijg ik vervelende steekjes aan de zijkanten van mijn buik.

wie weet wat dit is?? of het ernstig is??

patricia

2. Niet meer actief

steekjes in je buik kan idd het oprekken zijn van je banden het is wel vroeg maar kan zeker wel. Ik begon er ook heel vroeg al mee.Het is in ieder geval niks ernstigs hoor

3. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ik had precies hetzelfde gevoel als jij omschrijft en duurde bij mij van 5 weken tot 9 weken zwangerschap. Ik weet niet wat het is, maar zal te maken hebben met de verandering in je lichaam.

gr. cassandra

4. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    oke gelukkig!!

patricia

5. Niet meer actief

Mijn verloskunidge vertelde me dat dat het oprekken van de baarmoeder was..

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik had precies hetzelfde... bandenpijn... ook zo vanaf de 5e week tot ong. de 9e week, daarna geen last meer van gehad, tot paar weken terug.. ja die buik moet toch ergens aan hangen... ;)

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb het nu ook. Denk dat het inderdaad het oprekken van je baarmoeder is. Vooral 's avonds is mijn buik helemaal opgezet.

8. Niet meer actief

Maar als je 5 weken zwanger bent heb je nog geen buik, die dus ook nergens aan hoeft te hangen. Lijkt me daarom onwaarschijnlijk dat het bandenpijn is...

9. Niet meer actief

Wat je nu voelt, topicstarter...is waarschijnlijk dus gewoon het oprekken van de baarmoeder...dat kan ook best pijnlijk zijn trouwens. Heb ik in het begin ook gehad.

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja... 't zal ook wel... dat is wat mij werd verteld, ik wist toen nog niet eens dat ik zwanger was..!!
    maja... wat het ook is, het hoort erbij, het ging bij mij weer we... en kwam rond de 20 weken weer terug...

11. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    dit komt gewoon doordat je baarmoeder groeit. ik had dat ook als ik de was mand naar boven bracht en even weer op de bank ging zitten dan klaagde mn buik ook. ik heb het nu ook als ik me uitrek.

Deel Deze Pagina