Kwam net deze link tegen, de trailer van de állereerste film van Nijntje! Kopen jullie 'm ook zodra de film uitkomt? Warner Bros. Pictures NL - YouTube
Ja, hij lijkt mij ook érg leuk, wilde de site daarom even met jullie delen, zodat jullie er ook van weten en de film eventueel kunnen kopen!
Ik ga met mijn dochter en een vriendje van haar naar de bios. Heb kaarten gewonnen via het blad Kinderen. Heb ook de trailer gezien, ziet er erg leuk uit.
@aszz ik had exact hetzelfde .... was echt een 'damn you autocorrect' momentje OT jammer genoeg denk ik dat kleine man echt nog iets te klein is maar mama kan niet wachten
Zodra nijntje in de bios is , geloof dat tante marnat er dan heen moet met haar nichtje! Helemaal weg van nijntje . Ja hoor het nijntje liedje dwaalt al weer door me hooft.
Hier ook 2 nijntje 'fans', mama vind hem stiekem ook erg leuk! Ik wil ook gaan met mijn 2 dochtertjes en papa past op zoontjelief
Wij gaan ook zoonlief vind de liedjes van Nijntje al helemaal geweldig en mama kan ze ook al mee zingen. Ga samen met zus en neefje naar de bios!
Bij de Bruna kun je nu gratis een knipvel met Nijntje figuren afhalen voor je eigen kijkdoos, hier hebben we het al in huis . | Actiepagina Bruna
Ik denk erover om met onze dochter te gaan. Of zou de film te baby-achtig zijn voor een meid van bijna 5? Thuis kijkt ze wel naar programma's en films die voor iets oudere kindjes zijn. Al denk ik dat ze de Nijntje film ook nog we leuk gaat vinden. Wat denken jullie?