Cadeaubon Intratuin verlopen

Discussie in 'De lounge' gestart door laury, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laury

laury Lid

28 jun 2006
    83
    0
    0
    De titel zegt het al......

Ik heb in mijn kast zojuist nog een cadeaubon van Intratuin t.w.v. € 25,00 gevonden. Nu staat de datum van afgifte op 28 december 2007. Op de achterzijde staat dat de bon maar 1 jaar geldig is.

Nu is mijn vraag, mag dit zomaar? Er is toch voor betaald, dus hoe kan het dan dat de bon dan ineens geen waarde meer heeft? Weet een van jullie of ik de bon alsnog kan inleveren?

groetjes Laury

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn vriend heeft ook z'n cadeaubon voor een rugmassage laten verlopen... Vermits er een datum opstond, was hij niet meer geldig zeiden ze in het wellnesscenter!

Hè wat een zonde, een cadeaubon van Intratuin die verlopen is... Ken de winkel pas sinds een jaar, maar vind hem helemaal top! :D Nu, misschien kan je even naar de winkel bellen of er toch niet een mogelijkheid is om hem nog op te kopen? Sommige winkels zijn daar soepel in!

Zal voor je duimen! ;)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

na de datum is hij niet meer geldig en dat mag inderdaad zomaar ;)

4. laury

laury Lid

28 jun 2006
    83
    0
    0
    Nou, dat is fijn dan......voortaan toch beter opletten....ben ook zo'n muts met dit soort zaken :D

Ik ga ze zo gewoon toch even bellen. Misschien dat ze eenmalig toch coulant willen zijn.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Misschien een tip voor de toekomst:

Ik heb een magneetbord in de keuken hangen en als ik een bon krijg, hang ik die daarop. Als ik dan in de keuken kom, zie ik ze telkens hangen en denk ik eraan om ze op tijd op te kopen...

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ik heb in een groot warenhuis gewerkt, daar mochten we verlopen cadeaubonnen niet weigeren. Je mocht er niet meer mee betalen, maar kon bij de infobalie ruilen voor een nieuwe.

Dit moesten wij doen vanwege een juridisch gegeven:

Ofwel, inderdaad, je hebt er ooit voor betaald dus...

Maar je kan het beste gewoon even naar de winkel toe gaan.....

7. laury

laury Lid

28 jun 2006
    83
    0
    0
    Jutte, gefeliciteerd met je zwangerschap! Bedankt voor de info. Rij er zo meteen even heen.

Slim idee van dat magneetbord. Moet zoiets toch eens regelen, want dat is ook wel handig om boodschappenlijstjes/memo's etc. op te hangen.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Dit mag NIET zomaar en je bon is geldig. Of ze het ook accepeteren is een tweede. Ik heb ooit gepraat als brugman, maar ik kon naar mijn bon fluiten. Tja en voor die 15 euro ga je ook geen zaak aanspannen :rolleyes:

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    thnx ;) En succes zo!

Magneetbord.....vind ik ook een goed plan! Ik ga binnenkort verhuizen, dus, ik ga maar eens shoppen voor een mooi bord in de hal ;)

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Of alleen magneetjes kopen en je koelkast / vriezer gebruiken. Werkt ook prima.

(maar dan moet je er wel tegen kunnen dat je koelkast een rommelige look krijgt, en ik kan dat niet. Vriezer staat in de bijkeuken, dus die gebruik ik)

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik doe bonnen altijd gelijk in mijn portemonnee, heb ik ze altijd bij me :D
    Om de week ''ruim ik de portemonnee op'' en haal alle bonnetjes die weggegooid of opgeborgen kunnen worden eruit. Dan kom je altijd wel weer die bon tegen en vergeet je niet dat je m hebt.

12. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik ben nagelstyliste en als ik bonnen wil maken mag ik er géén datum opzetten... Dit vanwege (inderdaad) mensen hebben er voor betaald. Je kan er wel opzetten 1 jaar geldig... Maar als de bon na 2 jaar gebruikt word, moe tje hem nog steeds accepteren.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik werk bij de Intratuin en in princiepe doen de meeste vestigingen er niet moeilijk over als je ze nog inleverd. zeker niet als je ze inleverd in de vestiging waar hij gekocht is.

Er staat op 1 jaar geldig maar sinds januari vorig jaar is die regel eigenlijk afgeschaft,staat alleen nog op de bonnen.

Gewoon even van te voren bellen of melden bij de klantenservice

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik zou er gewoon mee gaan hoor!
    het is ruim 1 maandje over data en daar doen ze normaal absloot niet moeilijk over.

daarbij is geld, er is hier voor betaald en dit mogen ze niet weigeren. cadeaubonnen blijven altijd geldig.
    mijn schoonbroer heeft in een winkel gewerkt en hij wist mij te vertellen dat een bon in principe altijd geldig is, of de winkel moet niet meer bestaan ofzo, dan heb je pech

15. Een bon is zeker niet altijd geldig. Er zijn bonnen die maar een jaar geldig zijn. Of zoals de Postbank bonnen, deze zijn ook maar een jaar geldig. Ik vind het de verantwoordelijkheid van de klant, maar goed dat is mijn mening. Bonnen die je gratis krijgt bij een aankoop van iets, daar mag wel een geldigheidsduur op zitten. Had laatst een klant met een bon die al 16 jaar verlopen was :rolleyes:

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou erheen bellen, neem aan dat ze niet moeilijk doen, omdat het nu maar een maandje verder is.
    Succes!

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    een bon waarvoor geld is ingewisseld is echt onberperkt geldig hoor

maaruh ga maar gewoon naar intratuin, die zullen niet zo moeilijk doen hoor! is zo'n groot bedrijf!
    en doen ze het niet bij de ene doen ze het misschien wel bij de andere.

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    uit ervaring :oops: weet ik dat intratuin niet moeilijk doet zekerniet als het net om een maand verloop gaat. gewoon gaan komt goed!

Deel Deze Pagina