en dan: 'doe je de deur even los?' ik aan de slag, scharnieren eruit, heel gedoe; moest ie alleen OPEN hihihih!
Oja, haha, dat vind ik dus helemaal irritant. Die "afkortingen" worden steeds langer, en 't gaat echt helemaal nergens meer over. Bij hele zinnen wordt van elke woord alleen nog maar de eerste letter gebruikt. Ik zie 't wel eens voorbijkomen als mijn zusje zit te msn-en, of op hyves ofzo:
De volgende is ook lastig(vind ik). Als er een boot onder de brug door gaat en jij staat er voor te wachten in de auto of op de fiets, is de brug dan open of dicht?
Open Ik snapte dat vroeger ook nooit. Als de brug open is kan je er niet langs en is hij toch eigenlijk dicht? Maar hij staat open zeg maar.
Ik denk dat het ook maar net is aan welke kant van de brug je staat. Sta ik in de auto voor de brug dan is ie open, zit je in dat boot je, dan ook. Ofzo Ehhh, iemand die wel weet hoe het zit?
Ik vind de brug in dit geval open, voor de boot en de w88tende en alstie omlaag is istie dicht. ik heb nog een msn afkorting: biw en mzl wordt ook vaak gebruikt maar die weet iedereen wel (denk ik)
Ik vind dat de brug open is! En doordat die brug open is, staat het verkeerslicht op rood (en de slagbomen naar beneden), daardoor mag jij niet doorrijden in de richting die je graag zou willen ! Als je bij een kruispunt voor een rood verkeerslicht staat te wachten is het kruispunt toch ook niet dicht? ! Verder las ik zojuist ergens anders (ander forum)-> Geverstopt die vond ik ook wel goed gevonden! Maar heb ook nog een vraagje aan de kenners, wat is nou een goede zin? -> Wij zijn gaan schaatsen. Wij zijn wezen schaatsen. Wij hebben geschaatst/geschaatsd ('t kofschip zit een s in, dus dan moet het met een d? ziet er wel erg gek uit, vandaar dat ik het nu ook niet meer weet)