Zeiden jullie symptomen iets over het geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ctje1987, 18 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mensen in mijn omgeving denken ook echt dat wij een derde krijgen omdat ik graag een meisje wil, onzin! Ik heb twee superleuke jongens die elkaars beste vriendjes zijn, nog zo'n jochie zou ik geweldig vinden.
    Ik zou veel te nieuwsgierig zijn om er pas na de geboorte achter te komen of het een jongen of meisje is. Ookal maakt het me niks uit. Wel bijzonder lijkt me dat hoor, dat je dan pas hoort wat het is :)
    Ik overweeg wel om dit keer het geslacht voor onszelf te houden, zeker omdat anderen er zoveel waarde aan hechten. Mensen die ik normaal amper spreek die nu niet kunnen wachten tot ik de geslachtsbepaling gehad heb. Echt jammer ;)

2. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Mijn symptomen lijken veel op de symptomen die mijn zus en moeder hadden toen ze een meisje kregen (last van bekken, harde buiken). Sinds ik weet dat ik zwanger ben, denk ik dat het een meisje wordt. Nog een paar weken en dan weten welke het. Ik ga er echt vanuit dat het een meid wordt, terwijl een jongen ook hartstikke leuk is. Het is cliché maar zolang het maar gezond is.

3. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Volgens mij zijn het fabeltjes! Ik zat in begin onder de puistjes dus het zou wel een meisje worden.... not!!!

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Bij de eerste had ik echt een jongenszwangerschap, puntgave huid, mijn haar zat altijd goed, niet misselijk, ik droeg naar voren (van achter niet te zien dat ik zwanger was) en tot de dag van de bevalling was ik super fit en had nergens last van.. Iedereen was ervan overtuigd dat word een jongen! Nou niet dus :p een echte meid

Nu ben ik wel misselijk geweest de eerste weken en behoorlijk moe.
    Mijn huid is super droog en ik zit compleet onder de puisten en bulten.
    We zullen zien in april of het een jongen of meisje is.
    Ik geloof niet in de bakerpraatjes.

5. Shinestar31

21 apr 2016
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja!
    Heel duidelijk.
    Beide zwangerschappen superslecht en ziek: meiden.
    Mijn zoon voelde ik me super.

6. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier 3 x in verwachting van een jongen,nergens last van,nu een meisje en tot week 12 alleen maar spugen,verder is alles hetzelfde

7. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Hier tot nu toe eigenlijk redelijk hetzelfde al is het wel zo dat ik bij deze zwangerschap in het begin veel last had van pukkeltjes wat ik bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet heb gehad.

8. juultje26

juultje26 Actief lid

12 jun 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    Ja heel duidelijk. Bij mijn zoons lang niet zo misselijk, bij mijn dochter super misselijk. Nu weer zwanger en weer extreem misselijk geweest. Mijn man en ik zeiden direct een meisje! Bij 16 weken was het ook
    zo. Hier wel dus!

9. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    hier ook! zoontje nergens last van, een stralende huid en voelde me super!

en nu misselijkheid, puisten heel erg, heel moe, super sjaggie en minder emoties voor andere (zoals collega's hadden het lastig met me) wat soms ook wel lekker is😉 maar nu lekker met verlof en puistjes zijn weg soms nog misselijk.... en het is een meid!

10. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Nee, 2x totaal anders, 2x een jongetje

11. Tadja

Tadja Lid

5 jul 2016
    92
    0
    6
    Hoofd financiële administratie
    Ik heb echt geen idee, maar bij de zwangerschap van mijn dochter voelde ik me op en top. Geen kwaaltjes gehad.
    Nu ben ik bijna 7 weken en voel me alsof ik al 9 maanden zwanger ben. Vindt het nu al veel zwaarder. Maar of dat wat over het geslacht zegt, ik heb geen idee.

12. Petra13

Petra13 Niet meer actief

Deze zwangerschap veel meer last gehad van misselijkheid, verder echt een heel ander gevoel dan de vorige keer. Eerlijk is eerlijk, ik dacht dat dit een meisje zou zijn (niet vanwege de symptomen, maar vanuit mijn gevoel). Epic fail :D , het is echt een jongentje!

Nu maakt het ons helemaal niet uit, als het maar gezond is! Toch heeft het een paar dagen geduurd na de echo voor het was geland, we krijgen een zoon:)!

13. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn eerste twee zwangerschappen verliepen zonder problemen. Mooi buikje, geen puistjes, de zwangerschap gloed, ik zag er fantastisch uit. Allebei jongens... Deze zwangerschap verloopt ook zonder kwaaltjes, maar ik ben wel verschrikkelijk moe. Ik heb net zoveel puistjes als een puber van 15 en ik zie eruit alsof ik al 25 weken zwanger ben, ipv 13. De nub en skull theorie zeggen beide dat het een meisje is.. We zullen zien of het klopt de 21ste!

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Twee verschillende zwangerschappen gehad, twee jongens. Bij mij zei het niks.

15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Bij me dochtertje voelde ik me super!! Wel veel puistjes
    Nu bij (als het goed is me zoontje:p) gigantisch ziek zwak en misselijk geweest de eerste 15 weken, maar toch ook puistjes en helaas bekken instabiliteit geef mij maar een meisjes-zwangerschap! Vrijdag de bevestiging of het écht een jongetje is!

Deel Deze Pagina