"Zeik" topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Friesin, 27 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Nou inderdaad.. hoe dan?!
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  2. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    885
    1.095
    93
    Precies. En mocht het wel een keer echt spetteren of wat dan ook dan wordt dat ook meteen even schoongemaakt. Lijkt me niet meer dan normaal, maar oke.
     
    Iertje81 en suus1983 vinden dit leuk.
  3. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Als je man van de wc een smerige bende maakt omdat hij zijn tollie zo heen en weer slingert bij het plassen dan heb je gewoon een vieze vent vind ik, die ook nog eens een keer geen rekening houdt met andere gebruikers van het toilet. Als hij dat thuis al doet vraag ik me ook af hoe hij dit bij anderen doet of in een openbare gelegenheid. Mijn man plast gewoon staand en als hij spetters ziet haalt hij er gelijk een wegwerp doekje overheen die hier standaard op de wc liggen en maakt het schoon.
    Als je wc een bende is na het bezoek van je man dan vind ik dat niet alleen ranzig, maar heeft hij ook nog eens schijt (wat een leuke woordspeling in dit topic ;):p) aan diegene die het op moet ruimen.
    En zie ik ergens een verdwaalde druppel? Dan maak ik het toch even schoon? Kleine moeite en poetsen doe je toch.
     
    Lisa280887, Liselou en suus1983 vinden dit leuk.
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.574
    113
    Nou dat dus. Alsof alle staand plassende mannen barbaren zijn die alles onderplassen en niks willen schoonmaken.
     
    Lisa280887, Iertje81 en Liselou vinden dit leuk.
  5. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Mijn m'n plast zowel zittend als staand.
    Maar net hoe z'n pet staat. Snachts en sochtends hoe dan ook zittend. Overdag dus maar net waar hij zin in heeft denk ik.
    Maar de vieze spetters e.d. Herken ik eigenlijk niet hoor. Hoe plassen die mannen?
     
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Nou dat. Ik bedoel; ik zit meerdere keren per dag met m’n handen in de kak of plas van m’n zoontje als ik z’n luier verschoon. Bij wijze van spreken dan. Die paar druppels van m’n man kunnen er dan ook nog wel bij, indien nodig. Alsof het dan opeens ‘ieeeuuuwww’ is. M’n man is net zo eigen als m’n kinderen en van hen ben ik ook niet vies.
     
  7. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.554
    21.039
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Sinds we in dit huis wonen, nu 6 jaar, plast vriend zittend. Donkere tegels en ineens zag ie waar er allemaal spetters zaten, die we niet zagen op een lichte muur. Dus toen is erbij gaan zitten.
     
  8. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    885
    1.095
    93
    Zo wordt het wel gebracht. :roflmao:

    Ja, dit dus! Sowieso, het is maar wat plas:roflmao: maarja misschien ben ik wel heel ranzig:D
     
    Iertje81, duitshollandsmeisje en suus1983 vinden dit leuk.
  9. Mystiek

    Mystiek Fanatiek lid

    19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Jah ik ben het met je eens hoor, maar die van mij pist gewoon met zijn ogen dicht en gelooft echt niet dat hij die rommel gemaakt kan hebben ofzo.
     
    Gewooniemand en Iertje81 vinden dit leuk.
  10. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.380
    3.905
    113
    noord holland
    Volgens mij plast mijn man soms staand en soms zittend. Waar ik wel heel blij mee ben is dat hem vroeger thuis is aangeleerd om na t staand plassen de bril weer naar beneden te doen. Zo fijn!
    Wanneer ik ergens ben en de wcbril staat omhoog vind ik dat zo ontzettend smerig :oops::roflmao:, maar ben het dan ook echt niet gewend (bij mij thuis vroeger ook niet).
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.
  11. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.708
    42.542
    113
    Hier hebben we dat probleem niet omdat man gelukkig aangeleerd heeft gekregen om zittend te plassen.
    Maar wat kunnen sommigen zich druk maken als anderen niet willen dat er staand geplast wordt. Prima dat jullie dat goed vinden, laat een ander ook doen wat tie prettig vindt.
     
  12. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Dit doe ik wel als ik net de badkamer gepoetst heb! :p hij heeft het een keer geflikt om te morsen en liet dat toen gewoon liggen. Had 2 uur daarvoor de hele badkamer onder handen genomen en toen ik dus zelf moest plassen zag ik een gele vlek dus ik riep hem er toen ook meteen bij en zei wtf vriend??? Hij zo, dat was ik niet. Nee, als ik plas ben ik dat, hier poetsen, hoe is het nou onderhand...!! Dat vond ik echt nasty.
     
  13. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    we hebben zo de taken verdeeld in huis wie wat doet ;) anders gebeurd er niks hier :p en de badkamer doe ik in principe omdat ik niet wil dat hij met hetzelfde doekje de wc doet en daarna de wasbak xD weet niet of hij dat zou doen maar hij is nogal laks en vind iets niet snel vies of onhygienisch en ik ben heel allergisch voor dat idee dat iemand dat doet.... en hij lijkt mij het type daarvoor haha.
     
  14. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.854
    12.332
    113
    Vrouw
    De mijne zit gelukkig met plassen! Heb jaren in de schoonmaak gewerkt heel wat wc’s schoongemaakt en vraag me soms echt af wat ze allemaal doen bij het plassen.. overal spetters... urinoirs ook, op gegeven moment werd er een plaatje ingeplakt zodat ze daar op konden richten scheelt soms wel weer! En al dat schaamhaar erop brrrrr
    Maar vrouwen zijn vaak ook ranzig.. overal bloedvlekken bah
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.
  15. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Als ik over mezelf spreek, dan maak ik me niet druk hoor. Ik hou er alleen niet van om m’n man te vertellen wat hij wel en niet mag.
    En ‘gelukkig aangeleerd gekregen?’
    Dat klinkt net alsof hij een hondje is :p
     
    Ysabella, suus1983 en Liselou vinden dit leuk.
  16. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik ben wel vies van mijn man zijn urine. Gadver! Kom ik eerlijk voor uit. Wat er buiten het toiletpot valt maakt hij zelf schoon. Komt niet vaak voor want hij plast zittend. Ik vind het fijn dat mijn man dit van huis uit mee gekregen heeft. Zo weet ik dat als wij ergens op visite zijn, hij daar ook geen spetters achter laat.

    Een man wie zijn hele leven geleerd is staand te plassen, vertel jij niet ineens om zittend te gaan plassen. Chapeau als je dit wel gelukt is!

    Vind wel dat een man zijn eigen ontlasting en urine op kan opruimen, wanneer hij zelf niets mankeert aan de handen!
     
    Gewooniemand, wishfulthinking en Leni88 vinden dit leuk.
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.708
    42.542
    113
    Van kind af aan van huis uit:rolleyes:
    Ik leer mijn kinderen van alles zonder dat ze hondjes zijn. Wat kun jij zeuren zeg!
     
  18. rums

    rums Niet meer actief

    Zittend. En onze zoontjes leren we dat ook.
     
  19. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    885
    1.095
    93
    Jeetje tuc, chill.
     
    suus1983, Ysabella en Iertje81 vinden dit leuk.
  20. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.481
    113
    Vrouw
    Zittend..

    Ik heb geen zin in dat gezeik over de pot!
     

Deel Deze Pagina