Moet even mijn hart luchten. Tot op heden is er nog steeds niks. Buiten de krampjes die al 4 dagen aanhouden is er nog geen enkel signaal dat spontaan iets komt. Voel me nog steeds zwanger en vooral vandaag erg misselijk. Slapen lukt niet en ook tabletjes werken niet. Morgen moeten we om 8.30 op het AZM zijn bij de anesthesist en als er nog geen bloeding is zal naar alle waarschijnlijkheid dinsdag of woensdag ons kleintje weggehaald worden. Ik voel me op dit moment ontzettend rot en loop haast tegen de muur met mijn gedachten. Ik wilde dit gewoon effe eruit gooien. Snik, Miranda
Meis, wat ontzettend naar voor je.....ik weet even niet wat ik moet zeggen...... Maar ik weet wel, dat je volgens mij altijd even je hart mag luchten hier hoor, ik vindt het helemaal geen zeiken, gooi het er maar allemaal uit als je dat nodig hebt. Verder kunnen we niet veel voor je doen, behalve een plekje zijn waar je je verhaal kwijt kunt! Ik leef met jullie mee, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.....
Een hele dikke knuffel meid... Dit is helemaal niet zeiken hoor, natuurlijk ben je verdrietig en voel je je rot... Sterkte xxx
Ik vind het ook geen zeiken... het toch allemaal ook heel erg verdrietig wat er gebeurt daar mag je best over praten daar is dit forum toch voor! Strekte, liefs Niki &x
Zeik maar gerust, we hebben er allemaal begrip voor. Ik hoop voor je dat het alsnog vanzelf eruit komt, sterkte...
ach meisje toch...dit is niet zeiken hoor! gewoon lekker je hart luchten en dat mag zeker meer als 1 keer als je daar behoefte aan hebt! heel veel stekte meid...ik zal aan je denken! liefs albertina
Meissie, als jij je nog steeds zo zwanger en misselijk voelt, vraag dan alsjeblieft nog een echo aan of een second opinnion aan (oid). Je klachten zouden moeten afnemen. Ik hoop dat je meer duidelijkheid gaat krijgen, maar ik zou echt aandringen op die echo hoor! Liefs
Dag dames, Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad, maar er was echt niks veranderd. Mijn lichaam heeft blijkbaar niet goed door dat er iets al en een halve week dood is. Ik sta nu op het punt om naar de anesthesist te gaan en daar word een afspraak voor een curettage gemaakt. Ik voel nu wel vanalles onder in mijn buik, maar ja.... of het dat is wat op gang moest komen. Vannacht maar van 5 tot 7 geslapen. In elk geval bedankt voor jullie lieve reacties, ik houd jullie op de hoogte. Miran
Ow Miranda , wat maak jij nu een rot tijd door zeg . Nou , sorry dat ik het zeg , maar dit is ABSOLUUT GEEN ZEIKEN Lucht jij maar lekker je hart hier , daar is dit forum toch ook voor : We delen lief en leed hier , dus gooi het er maar uit allemaal . Ik wens je heeeeeeeeel veel sterkte toe de komende tijd . Groetjes Joyce
Ik wil je heel veel sterkte wensen, dit is echt heel erg verdrietig, en schrijf het maar hier op hoor !! groetjes celiene