Eindelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door deborah, 24 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    Eindelijk vandaag goed nieuws, we hebben een woning toegewezen gekregen. ( na 3 jaar reageren )

    We wonen ook in een huurwoning, en omdat we veel geluidsoverlast van de buren hebben wilden we heel erg graag weg. ( blaffende hond die hele avonden alleen gelaten word, en je hoort ze van s'ochtends vroeg tot sávonds laat uitslapen is er voor ons niet bij )

    Ik zag het de laatste tijd echt niet meer zitten, wilde ons kindje echt liever niet krijgen in deze woning.
    En net waneer je echt niet meer weet wat je moet doen, krijg je de brief :) geweldig.

    We zitten nu echt ingebouwd tussen de huizen, wel een 5 kamer woning.
    we gaan naar een 4 kamer woning waar we met 10 meter in de polder staan ( top voor onze 2 honden )
    en het is allemaal ruimer opgezet, en relatief wat meer kinderen.
    ( hier woont maar 1 stel kinderen, maar die vloeken de hele dag omdat ze niets anders horen van hun ouders )


    Ben ook benieuwd hoe jullie wonen, en of je er tevreden mee bent. :(:
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hoi deborah,

    Wij wonen nu voor even nog in een appartementje met 1 slaapkamer, we gaan over ongeveer 2 maanden verhuizen naar een koop eengezinswoning met 3 slaapkamers, woonkeuken, grote badkamer, flinke tuin en een mooie woonkamer, dus als we daar wonen zal ik heeeel tevreden zijn. We zijn het huis momenteel nog een beetje aan het opbouwen de nieuwe keuken komt binnenkort :D . Waar we nu wonen is het minder wij hebben dus een buurjongen en die draait muziek waar je niet goed van wordt je voelt het als je in bed ligt gewoon dreunen dit is inderdaad niet echt geweldig dus hopelijk mogen we snel verhuizen.
    En trouwens wat fijn dat je een woning toegewezen hebt gekregen!
    Geniet ervan hé!
    Liefs, misspuma
     
  3. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi Deborah, dat is nog eens goed nieuws zeg!!!!
    Kunnen jullie straks heerlijk aan de gang gaan met de kinderkamer.
    Wat een bijzonder jaar voor jullie. Een kindje krijgen en ook nog een andere woning. Geniet er maar lekker van.

    Wij wonen sinds een half jaar (net over de grens) in Duitsland in een nieuwbouw woning. Twee onder een kap. Bevalt ons erg goed. Leuke kinderrijke buurt, het huis is groot en we kijken uit op het bos.
    Dus wij zitten hier voorlopig goed.

    Groetjes kwebbel
     
  4. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    wij wonen in een eensgezinswoning (rijtjeshuis)
    gezellige woonkamer, drie slaapkamers, een flinke zolder en een tuin. het is een huurwoning. tegenover ons staat een appartementencomplex voor senioren. heel erg rustig eigenlijk. best fijn.
    we wonen erg fijn hier, we zijn dan ook super tevreden ( op een 82jarige buurman naast ons na, die regelmatig even op zn toeter blaast (speelt trompet ofzo)
     
  5. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    oh, en deborah, wat heerlijk dat je straks een mooi huisje krijgt. idd veel beter als van die dikke aso's naast je!!
     
  6. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hé Deborah,

    Wat een geweldig nieuws zeg! En je hebt nog lekker even de tijd om rustig te verhuizen voordat de kleine er is.

    Wij zijn een half jaar geleden ook verhuisd en wonen nu in een gezellige eengezins-koopwoning in een rustig, kinderrijk straatje. Met een speeltuintje voor de deur, dus veel beter hadden we het niet kunnen treffen!

    Mriek
     
  7. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wat fijn zeg, maar je hebt het verdient dan hoor.

    Woon ook in nh, sinds juli ook in een nieuwbouwhuis :)
     
  8. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Wat fijn dat je een ander huisje hebt gevonden (eindelijk)!! dat is een goed begin voor het (bijna niet meer) nieuwe jaar ;)

    Wij wonen in een flat, een 4-kamerflat dus nu nog genoeg ruimte, ook als er een kindje zou komen, mijn ouders wonen vlakbij en mijn zus ook, en het is 10 minuten fietsen naar mijn werk dus het ligt wel ideaal! (winkelcentra in de buurt). nu zou ik nog niet weg willen maar ooit in de toekomst kunnen we wel beter gaan kopen!.
     
  9. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    bedankt allemaal, komt inderdaad wel goed uit kan ik nog mooi even aan de slag met de kinderkamer :) .

    vind het ook erg leuk om te lezen hoe jullie wonen.
     
  10. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    echt super meid!
    gefeliciteerd!!!!
    wij wonen in een eengezinshuis (sinds 13 nov 2004) en het is echt super!
    mijn ouders wonen om de hoek! ;)
    vind ik persoonlijk heel erg fijn.
    wij hebben een grote woonkamer en 3 ruime slaapkamers en een voortuin en een grote achtertuin.
    wij zitten op een hoek en we hebben vrijzicht.
    lekker dichtbij de winkels en de stad....ideaal!
     
  11. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    wat heerlijk voo jullie!

    Wij hebben juni afgelopen jaar een huis gekocht in Haarlem. Heerlijk! Lekker super grote tuin. Twee slaapkamers, maar dat is genoeg, met ons hummel op komst! Fijn buurtje en mijn ouders lekker dichtbij (och, daar kan ik zo van genieten, ben een echte zwaan-kleef-aan...)

    Kortom, ik wens jou net zoveel woonplezier als wij hebben!
     
  12. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Wat ontzettend gaaf dat je een ander huis toegewezen hebt gekregen :D
    Wij zijn net verhuisd naar een koopwoning met drie slaapkamers en een lekkere ruime zolder, lekker rustige buurt dus wij zitten hier ook wel oke.
     
  13. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey Deborah

    Wij wonen in een 2 kamer portiekwoning, het is eigenlijk een 3kamer woning maar van 1 slaapkamer hebben we een 8terkamer gemaakt.
    Daar staat nu me bureau en 2de computer en me rat enz.
    Verder hebben we een vrij grote slaap kamer, een kleine woonkamer, een kleine keuken, een kleine douche waar het altijd koud is en waar een gat in het plafond zit. Verder hebben we heel veel last van de buren en is dit gewoon een slechte buurt ( bos en lommer ) Maar dat is voor ons persoonlijk dan misschien denken andere er heel anders over dat kan altijd natuurlijk.

    Het positieve nieuws is dat we 1 week terug te horen hebben gekregen dat we rond juli a augustus een stadsurgentie krijgen, en verhuiskosten vergoeding. En dat we dus per juli opzoek kunnen gaan naar een andere woning, en me vriend heeft gelukkig al 8jaar woonduur. Dus gaan we opzoek naar een eengezinswoning en zodra we iets hebben gevonden laat ik jullie het zo snel mogelijk horen oké.

    Liefs debbie
     
  14. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Wat heerlijk dat je een huisje naar jullie wensen hebt kunnen krijgen :)
    Gefeliciteerd hoor .
    Wij willen zelf ook verhuizen .
    We wonen nu op een 3 kamer woning met 2 kinderen van 48 vierkante meter , gang en trap mee gerekend .
    Dat is dus echt veel te klein voor ons viertjes .
    En we zijn nu aan het klussen voor een derde , dus dat gaat echt niet meer hier .
    Gelukkig krijgen wij wel voorrang omdat we met teveel personen op een te kleine woning wonen .
    En we verdienen ook nog eens te veel en houden dus een relatief goedkope woning bezet :)
    Hopen dat ook wij binnenkort een groter huisje mogen betrekken .

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina