Toch bijzonder dat een topic zo als dit uit loopt op andere antwoorden. Ze gaan om 2130 slapen erg vroeg, Gewoon praten met je buren t.s was mijn eerste advies ook. Denk ook echt dat ze niet konden slapen en de gok genomen hebben om er wat van te zeggen. Soms kunnen kleine dingen behoorlijk irritant zijn. Praten dus en ik zou kiezen voor de beste weg. De beste vrienden zijn toch nog vaan de buren. In geval van nood of een kopje suiker.!!
Ik ben helaas gezegend met een verschrikkelijk goed gehoor. Ik zou dat waarschijnlijk ook horen. Ik zou alleen waarschijnlijk niet om middernacht gaan aanbellen bij de buren. Dus ik ben het met je eens dat ze dit op een ander tijdstip hadden moeten melden. Maar ik ben het niet met je eens dat jij vind dat ze het niet kunnen horen want dat kun je niet weten.
Ik vind dat mensen tegenwoordig overal maar snel last van hebben.. Wat een geteut.. Hier gaat elke 2 minuten een vliegtuig over m'n dak, is ook klote. Ik kan me eraan ergeren en dus niet slapen, maar kan me er ook gewoon niet druk om maken en dan hoor je het ook niet meer.. Ongelooflijk wat kunnen mensen tegenwoordig mekkeren zeg
Moeilijk te beoordelen of je buren zeikers zijn. Wie weet horen ze iets en denken ze gelijk dat het jullie airco is, wie weet is het wel een zwembadpomp. Die horen wij ook ratelen bij de buren. En wie weet is het wel jullie airco, maar zij slapen waarschijnlijk met raam open, omdat het warm is en jullie met raam dicht ivm airco. Ik zal als ik jullie was gewoon nog eens langs gaan en proberen te achterhalen of het inderdaad jullie airco is en als dat zo is, gewoon afspraken over maken. Mijn inziens kan het niet zo zijn, omdat hun om 21.15 uur al naar bed gaan, de rest van de straat stil moet zijn. Maar ik zal zelf niet over die windgong beginnen, want dan klinkt het of je ook iets te zeuren over hun wilt hebben. Wel kan me het tijdstip van aanbellen wel aanhalen dat je dat niet fijn vindt. Je kan dit beter als volwassenen bespreken, zodat je in ieder geval met elkaar in gesprek blijft. Succes.
Die blijven toch alleen maar aan je huid plakken met dat warme weer, denk dat 't zonder al warm zat is hoor.
Maargoed, euh, airco. Wij hebben 'm soms om 2 uur 's nachts nog aan. Ik ben daar best egoistisch in, eerlijk gezegd.
Zo de temperatuur stijgt aardig in dit topic. Tijd om af te koelen. Airco dames? Iemand vroeg wat je tegen de buren had gezegd toen ze voor je deur stonden. Ben ook wel benieuwd, of heb ik het gemist?
De buren hadden eerder kunnen zeggen dat zij er moeilijk van kunnen slapen. Ik zou zelf de airco eerder aan doen en eerder uit doen, 1:30-2:00 voor dat je naar bed gaat aan doen en als je naar bed gaat uit doen.
Niet als niemand er last van heeft.. Wel als iemand er wel last van heeft en het meld. Op een normaal tijdstip
Gatverdamme. Wat ben jij kinderachtig zeg. Doe eens even lekker normaal. Als je een probleem met MiniShopaholic hebt, zet haar dan lekker op je negeerlijst, dan hoef je je ook niet te ergeren aan haar berichten.
Oorspronkelijk geplaatst door Micchan Maargoed, euh, airco. Wij hebben 'm soms om 2 uur 's nachts nog aan. Ik ben daar best egoistisch in, eerlijk gezegd. Dat vind ik ook. Wij hebben wel eens een houtkachel aan buiten maar gaan dan eerst naar de buurvrouw die astma heeft als zij haar ramen open heeft zo dat die lucht niet binnen komt.
Er is tot nu toe nog niemand geweest. Aan de ene kant woont niemand, aan de andere kant woont een paar die altijd ruzie maken, al spullen gooiend, en je niet durven aan te kijken als je ze tegen komt. Dus ik denk dat ik goed zit, haha.
Aangezien de cola, popcorn en chips weer te voorschijn zijn gekomen, weten we allemaal, dat ik dan met een slotje kom gooien. Helaas! Ts, ik hoop dat je het probleem met je buren kunt oplossen. Sterkte!