Ik heb beloofd dat ik vandaag niet de hele dag in huis blijf zitten (manlief maakt zich zorgen dat ik dan een soort van huismus ga worden). Dus ik ga straks ff wat spulletjes kopen bij de Xenos en wie weet ga ik daarna even een whopper halen
Ben elke dag al buiten geweest en nu heel de ochtend al binnen. Ik trek het niet meer hoor, vanmiddag ook nog werken (gehandicaptenzorg).... pffffffffff
ohhhh, wat lekker... mag ik hier even klagen... Heb zo verschrikkelijk veel last van de warmte, en normaal lig ik met dit weer gewoon in de zon. Ben het zo zat en weet niet meer waar ik het zoeken moet. moet nog werken op het moment ook. maar goed thuis voel ik me ook niet beter. Voel me dan ook schuldig tegenover mijn dochter dat ik erg weinig met haar onderneem. Dat zullen wel hormonen zijn. Zo even heerlijk geklaagd, want heb soms het idee dat mensen denken dat ik me aanstel. zelfs vriendlief was van het weekend chagrijnig op me omdat ik niks uitvoerde.
Ja echt he? Mijn man kan ook zo zeuren dat ik niks doe Terwijl ik zoiets heb van: HALLOOOOO!! IK BEN EEN HITTEGOLF-SURVIVOR
pff zelfs in de schaduw ist TE warm!! ben het liefste de hele dag binnen maar ja, daar is ook niet veel te beleven!!
Hey je bent zwanger! Lekker rustig aan doen hoor en vriend lekker chagrijnig laten doen! Ik was ook zo lang zwanger als jij in de zomer, nou nou nou, dat is niet niets. Gelukkig was het geen heel warme zomer, jij hebt ook mazzel met afgelopen maanden.. Voor iedereen is het nu erg warm, laat staan voor jou!
Het komt mij me neus uit dit weer wat een plak zweet weer. Ga maar weer eens even douche bahhhhhhhhhhhhh. plak plak plak...
Het is hier nog steeds 27,5 graad binnen en dan hebben we de hele avond de voor- en achterdeur open gehad en alle ramen.. En nu dan toch maar proberen te slapen.. Morgen wordt het wel wat koeler, maar ik denk wel nog benauwder..
Het is hier zo benauwd. Ik was vanmiddag echt enorm jaloers op de regen die is gevallen in mn vorige woonplaats. Kwam daar met bakken naar beneden en wij hier maar binnen zitten om niet te vergaan van die stikhitte. Achter het huis was het gewoon 40 graden! IK WIL REGEN!!! En een lagere temperatuur. Mn dochter ligt nu gewoon in dr luier onder een lakentje te slapen omdat het boven gewoon nog steeds 29 graden is. En dan staan de ramen open. Grrrrrr
27gr in de keuken waar de hele dag al een ventilator aanstaat en tuindeur open. vandaag nog een benauwde dag de wind gaat draaien en is al gaan liggen, gisteren lekker een stevige wind met sluier bewolking.
VERKOELING!! Hier staat nu alles open met de ventilator in het raam! Ik ben benieuwd of de voorspellingen uitkomen, want tot nu toe ziet het er nog helder uit hier (beverwijk). Hoop het wel even, even afkoelen en dan vanaf morgen gewoon weer mooi weer! Wij hebben vanaf volgende week vakantie en de vooruitzichten zijn ronduit prut! Hopelijk wordt het wel iets beter dan dat maar niet meer de 38 graden van gisteren!
Ik geloof niet dat het hier (Westland) enorm gaat regenen vandaag Ik ben er ook nog even niet helemaal klaar voor, voor veel bewolking. Temperatuur vanmorgen was in ieder geval beter als de afgelopen dagen, dus wat mij betreft houden we het daarbij!
Hier regende het net voor het eerst sinds lange tijd. Maar als ik kijk op weeronline naar de temperaturen zakt het niet heel veel. Hoop echt op max 25 graden weer met een zonnetje en een briesje. Warm genoeg voor een zwembadje en koel genoeg om ook wat te kunnen doen.
Hier stond zostraks nog steeds dat het 30 graden zou worden.maar weeronline kan nog weleens switchen. Laten we hopen dat het echt afkoelt tot 27 graden. Stukje beter als de 35 graden dat het was.
Pfff het is hier nog steeds snikheet! Hele nacht ramen open gehad in huis maar dat helpt gewoon niet! Het is nog steeds vies plakkerig en benauwd. En ik vrees dat regen ook nog wel eventjes op zich laat wachten...
Blègh, nooit geweten dat ik zo kon zweten... Vannacht eerst naar bed, tot één uur helemaal niet geslapen, toen tot vier uur ieder half uur gezien, buiten gezeten afkoelen, op de bank gaan liggen, nog te warm, propeller aan, alles ging zeer doen, propeller mee naar boven, weer op bed, toch maar weer van bed en maar hopen op een betere nachtrust komende nacht. Ja, ik benut het klaag-topic optimaal...
Ik ben gek op dit weer, maar vannacht was het hier toch echt te warm hoor. Pffft. Mijn man is zelfs omgekiept! Hij moest naar de wc, en dan word ik vaak wel wakker, en ineens zie ik hem naar de grond gaan in onze slaapkamer. Schrok me rot! Even buiten gezeten in de frisse lucht en wat drinken, toen ging het wel weer gelukkig.