zeiktopic over het warme weer

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben ook kapot na 5 nachten slecht slapen.
    En slaap je eindelijk, is er wel weer zo'n kaalootemug die je komt wakkerhouden, grrr!:x

Gelukkig is de regen dan eindelijk onderweg, jeehaa!:D

2. Hier regent en onweert het nu... Net nu mijn man rijles heeft :D Helemaal blij mee, want dat is toch weer een mooie oefen-situatie voor hem met die regen :)

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    pfff ok Zelfs ik ga klagen, kleine4 man heeft er ontzettend last van, onze slaapkamer is gewoon een sauna en bijna niet af te koelen. dochter is vervelend, ik wacht met smart op een fikse regen en onweersbui... Pffff

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik liep net door de regen naar mijn werk... Oooh wat was dat heerlijk!

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hier nog geen regen te bekennen :( (Eindhoven) En ik las net dat die gare hittegolf nog zeker tot 8 augustus doorgaat! Op 8 aug zou het weer 34 graden zijn pfff. (In Eindhoven)

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik vind dat 's ochtends zo erg he. Kom uit bed, mezelf klaar maken, dochter uit bed halen en aankleden, naar beneden en ontbijt maken... Tegen de tijd dat ik bij stap drie ben heb ik de zweetdruppels al op m'n voorhoofd staan, gadverdamme!

Het is hier nog steeds 26 graden in huis. Laat die bagger maar komen, ik ben wel toe aan een fris windje. Wel jammer van dat grote zwembad dat ik gisteren heb gekocht en heb gevuld, maar so be it.

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    het regent een beetje.. met wind... alles tegen elkaar open nu...

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat voor bad heb je egkocht noonoo?

hier an de week ook een groter bad gehaald.. staat onder een boom dus moet hem steeds afdekken als het gaat regenen want anders valt alles van boom in het water... das wel balen

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Airco kopen misschien een optie? Zo verrijdbare?

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Deze. We hadden een kleine ronde, maar die vond ik voor mezelf niks aan. Deze nodigt wel uit om ook in te springen. Op een zonnige dag dan weliswaar ;)

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.195
    16.530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier regen en onweer en ik geniet ervan,heerlijk!!

12. Nou, bij deze heropen ik dit topic officieel. Het is weer pufheet hier :x

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja hier ook, niet lekker warm maar plakwarm en klam, blehg!

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier (nog) niet maar zal niet lang meer duren gok ik zomaar..

Dames sterkte!

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik zit.... In de tuin... iPad op schoot, tuinslang in mijn linkerhand.... Al een half uur te wachten tot dat stomme bad vol is.
    Tuinslang is niet lang genoeg om tot bij het bad te komen dus er zit niks anders op dan hem vast te houden en te denken aan hoe dramatisch het zou zijn geweest als ik het met emmertjes had moeten vullen.

16. Saskia78

Hmm dat was meer zeiken over de tuinslang dan over het weer benefit zojuist :)

17. Ik zie je al helemaal zitten, Saskia... als een soort levend standbeeld :D

Enig voordeel vind ik dat de was nu weer lekker snel droog is buiten

18. Saskia78

Haha zo voelt het ook.....

Stond eerst in de deuropening maar dit is toch stuk relaxter.
    Nu nog iemand die even nieuwe koffie komt brengen :)

19. ff gekopieerd:

Ik zit binnen uit te puffen. Heb net alle was opgehangen in de tuin. Staat nu vol in de zon, en omdat we op een binnenplaatsje zitten is er ook geen zuchtje wind te bekennen. Heerlijk in het voorjaar, als het overal nog te koud is door de wind, maar nu is het echt niet te doen! ;)

is trouwens nog een hele planning die was ophangen, want we hebben een creepy buurman en dus moet mijn ondergoed altijd helemaal in het midden hangen van mezelf, zodat hij het niet ziet. Niet dat ie ooit iets heeft gedaan waardoor ik denk dat ie aan mijn ondergoed zou gaan snuffelen ofzo, maar ik vind het gewoon een eng mannetje. Zou me niks verbazen als ie een voyeur is stiekem ;) Hij doet me heel erg denken aan de mannetje in dit filmpje

20. Saskia78

@bolkje: doe ik met de was buiten ook altijd hoor....
    E dat zonder enge buurman :)

Nu nog een koffietje... Bad is vol en ik heb "heel Holland bakt" gekeken en dus bijzonder weinig zin in brood.

Zo even de was ophangen en daarna even avondeten halen en een yoghurtje voor de lunch.
    Moettoch eten tenslotte :)

Oh en om even te klagen... Ik dacht dat mieren altijd begin van de avond uitbvlogen? M'n halve tuin zit er vol mee :(
    E dus het zwemwater ook...

Deel Deze Pagina