zeiktopic over het warme weer

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

De muggen negeer ik...
    Allen langzaam aan durf ik m'n voeten niet op het terras te zetten... Het stikt hier van de naaktslakken namelijk en in het donker komen die massaal uit hun verstopplekjes... En het zou niet de eerste keer zijn dat ik er op ga staan :(
    HEEL ranzig!

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ooow MamaTal, jij werkt ook in de horeca begrijp ik?
    Ik dus ook, in de cafetaria :(.

Heb net gewerkt van 16 tot 22 en ik ben echt gesloopt....:(

3. lioness74

Oh en ik zit nu ff lekker, maar ben nu continue bang dat er er spin over mn benen kruipt, dus zit ik daar weer over te stressen..

In de friettent was het trouwens 38 graden in de keuken en 43 graden bij de frituurpannen..

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Doe mij zo'n naakslak!!!:$ of twee, drie, vier!

Ben allergisch voor muggen, kaalootezooi!

Jullie merken zeker wel dat ik echt een zomermens ben hè!:x

5. zogelukkig

Yuch, meelij met jou!

6. Saskia78

@zogelukkig waren het er maar 4.... En als je niet oppast kruipen ze met het hele stel.. Zo naar binnen.

Net wel een hoedje geschrokken... Andere veelvoorkomende bewoner hier is ze de zebraspringspin.
    Sprong er ineens eentje op m'n arm :)

7. lioness74

Bij mij zat er vanmorgen een joekel van een nakktslak in mn zwembad........verdronken...:)

8. zogelukkig

De wàt?:$

Ik haat beestjes in het donker. Laatst zo'n dikke mot tegen m'n kop, gillen!!!

Ach, zolang er maar geen tijgermuggen komen ....;)

9. Saskia78

Huiszebraspin - Wikipedia

Zijn nog geen cm groot trouwens dus een stuk minder eng dan ze zo uitvergroot op de foto zijn.
    Hele tuin zit er vol mee....

Tot vorig jaar hadden we 2 eucalyptusboompjes in de tuin en die ruiken zo da meeste ongedierte vanzelf besluit uit de tuin te blijven.
    Maar.... Nu er eentje dood is hebben we ineens stapels nieuwe beestjes in de tuin.
    Muntkevers, muntvlinders, koolwitjes en ander vlinderspul.
    Maar dus ook vliegjes en muggen en dus OOK veel spinnen.

10. zogelukkig

OMG! Die's niet grappig!:$

Ik heb vieze rode spinnen met een grijs/beige achterlijf in de tuin. Veel ook. Bah.

11. Jax

Jax Lid

5 dec 2012
    79
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik zeur nooit over warm weer, heerlijk die zon! Maar nu pffff, 30 graden op de babykamer. Dus ik zeur vandaag voor een keer mee.

12. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Bleeeeh ik doe ook even mee. zit nu al anderhalve weekw in het gips met mijn been. ik wil zwemmen.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Is het eindelijk lekker buiten worden we massaal gestoken door muggen... hete zomer is niet mijn ding....

14. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik mopper heerlijk mee. Bij de kleine op de kamer is het dertig graden, sliep uiteindelijk redelijk door maar sinds een week vind ze die temperatuur toch echt te veel en wil ze al om zes uur haar bed uit :x niet bevorderend voor mijn hummetje!! Onze slaapkamer is zo heet dat ik meer een waterbed heb dan mijn matrassen!! Ik kan al absoluut niet tegen de hitte, krijg meteen allemaal lichamelijk klachten dus een beetje verkoeling wil ik wel. En eigenlijk gewoon NU!!

15. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

En die was ik nog vergeten, die ...muggen.....en die wespen....bllleeehhhh

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gewoon veel wijntjes drinken, dan ga je vanzelf KO en heb je nérgens meer last van. Ideaal.

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    En die vliegende mieren!! 😷 Ze bleven maar tegen me op vliegen dat ik op de markt liep. Bah!

18. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    helemaal mijn ding :p
    ben nog steeds niet KO, zucht............:cool:

19. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Klopt! Brasserie/restaurant jn de binnenstad van Haarlem, dus heerlijk warm! :p
    Af en toe maar even in de inloopkoeling zitten dan! :p

Ik ga zo weer onderweg naar mijn werk! Drukte ivm haarlem culinair!!

20. Zo, maar ik ben niet voor één gat te vangen... Ben vanmorgen om 6 uur opgestaan, heb de ramen gezeemd en opgeruimd. En natuurlijk alle ramen opengezet om te luchten! Straks nog ff een wasje ophangen en daarna gaan de deuren hier dicht en de ventilator aan en doe ik even niks meer tot een uurtje of 5 ;)

Deel Deze Pagina