Hier binnen nog steeds 29 graden. Heb 3 uur geslapen ben verrot! Net ff snel gestofzuigd en verder ga ik tot een uur op de bank zitten met de ventilator aan!
dat is nou al ruim een week mijn ritme maar de warmte blijft niet buiten alle gordijn enz zitten nu alweer dicht maar ik voelde warmte gewoon
Bleh ik ben tassen aan het inpakken.... veeel te warm voor... maar daarna lekker ff er tussen uit en dan heb je toch wel wat nodig
Ja, het helpt weinig inderdaad. En ik verveel me ook, maar zodra ik de laptop aanzet begint die ook warme lucht te blazen. Het is echt niet leuk! Buiten inmiddels alweer 27 graden volgens weer-online, maar in onze tuin is het stukken warmer! En binnen ook alweer 28 graden
Ik vind binnenzitten met mooi weer meestal zonde van de mooie dag, maar zit toch al vanaf 11.30 binnen. Vanmorgen kwam er een vriendinnetje van alyssa spelen (zwemmen) en zaten we dus buiten. Om 11.30 kreegik het zwembad niet meet in de schaduw zonder zelf in de brandende zon te zitten. Gelukkig morgen minder warm, alleen vannacht weeronweer. Waarom moet het altijd zo extreem? Liefs doris
Het is hier nu bewolkt. Dus gelukkig een stuk koeler dan volle zon. Heb nu ook de ramen open dat helpt wel even tegen de hitte.