zeiktopic over het warme weer

Discussion in 'De lounge' started by bolkje, Jul 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,056
    2,193
    113
    Brabant
    Heeeerlijk topic...
    Na hoogzwanger een paar van die dagen te hebben doorgemaakt dacht ik het ergste gehad te hebben...
    Nu lig ik in mijn kraambed en lig echt weg te zweten... Ik kan er voorlopig ook nog niet uit, dus ben het echt echt echt beu:(:(:(

Op de slaapkamer is het ook veel te heet, en airco of ventilator kan niet met de kleine meid:(

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik wil 20 graden droog en wind geen 30 en hittegolf

3. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik mopper niet voor mezelf maar voor mijn zoontje.
    Het arme kind slaapt op een kamer waar het 29gr is nu, hij moet godganse dag ingesmeerd worden. Ik roep 30x per dag dat hij uit de zon moet spelen (lees ik pak hem op en verplaats hem), sjouw met de parasol om hem eruit te houden. Daarnaast moet hij een petje op waar hij een hekel aan heeft. Het arme kind ziet af..
    Ik vind 30 ook iets te warm voor nl,maar ik kom nog wel vooruit met 27/28graden. Moet van het weekend weer werken,daarna sluit ik me aan bij de klagers denk ik (verpleeghuis met alleen op de gang klimaat beheersing)

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik heb het ook zoooo gehad met die hitte. Een graadje of 22 is perfect maar nu is het om te stikken. Vooral 's nachts blergh...

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat ben ik blij met onze rolluiken zeg, houd de warmte er echt uit, dus slaap echt heerlijk 's nachts.
    Daarbij wonen wij aan de achterzijde van t huis helemaal vrij, geen huizen erachter, dus het waait zowel beneden als boven heerlijk door.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Pfff ik doe mee, koppijn lamlendig bhel, vandaag uitgebruid boodschappen gedaan ( lees de supermarkt gebruikt als vluchtplek )

Waarom kan het gewoon niet 20-22 graden, zonnetje, en iedere nacht een buitje zodat t niet vies benauwd wiordt idiaal, vrolijk zonnetje maar een temp dat je nog iets kan doen... En dan volgende wek nog warmer bhel.....

7. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik wil een tuin!
    en een koelkast waar ik in pas!
    Kolere wat een warmte en dan me kleine ventje die zeurderig is door het weer PFF!! ik wou dat ik een ijsblokje was.

8. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    en ik wilde dat het vandaag niet waaide! lagen we fatsoenlijk stil, waait het te hard om overboord te springen :( Zul je zien dat het morgen wel kan maar dat we varen...

9. Islah

Islah Niet meer actief

Ik hoop dat deze zomer net zo wordt als die van 2006... Zal dan wel een uitzonderlijk geval zijn ofzo, maar vind het heerlijk. Ik kan slecht tegen kou.

10. Hebben jullie vannacht ook zo slecht geslapen? Ik ben echt helemaal op! En pas nu is het een beetje koel in de slaapkamer... Maar vanavond staat de zon er weer op tot een uurtje of 9 :(

De zon gaat hier precies verkeerd om: overdag staat ie op de woonkamer en 's avonds op de slaapkamer ;)

11. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Het is zulk heerlijk weer..........om binnen te zitten! :D

12. Nou he? :p

Ik heb zin om door 20 cm hoge sneeuw heen te banjeren... En dan lekker de open haard aan als ik thuiskom :D Rode appelwangetjes van de kou ipv zo'n zweterige kop... En dan lekker warme chocolademelk met slagroom drinken, terwijl de stoofpeertjes op het vuur staan :D

13. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik haat dit weer.. altijd al gedaan!! word doodmoe van die nieuwsberichten van "mooie weer houdt aan" ... hoezo mooie weer? hel op aarde vind ik het.. mooie weer is voor mij de herfst... of de winter maar toch geen 30+ temperaturen...
    en dan ben ik getrouwd met een vent die niet wilt dat ramen snachts open staan op de slaapkamer want stel je voor dat er inbrekers komen.. raam mag op kiepstand, maar wel met de 5dubbel geplooide gordijnen ervoor, want stel dat iemand hem smorgens in zijn onderbroek ziet opstaan.. die klutsogen krijgt van ventilators etc...
    en je mag er ook nog niets over zeggen he.. want als je zegt dat het dit weer 3 keer nix vind.. heb je iedereen tegen je..

zucht

14. Daarom ook dit topic, zodat je mag zeuren wat je wilt ;)

Mijn man is weer het tegenovergestelde, die gaat makkelijk in zijn blote tokus voor het raam staan en is ervan overtuigt dat niemand dat ziet... Nou, ik weet het zo net nog niet hoor :$

15. Metire

Metire Niet meer actief

Ik hou niet van heel warm, ik hou niet van de winter/herfst.. Doe mij maar 12 maanden lang lente met 20 max 25 graden ;) hihi

16. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Bah, het slapen was idd niks vannacht... Zweten, draaien, blegh... Heb mn dingetjes een beetje gedaan, nu in het zwembad dobberen.

17. marietje85

marietje85 Bekend lid

Aug 2, 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Door de hitte is zijn mijn darmen van slag. Ben nu al 3 dagen misselijk en dat zal nog wel een tijdje zo blijven ben ik bang.
    Zit ook nog midden in een verhuizing moet nu eigenlijk het hele huis schoonmaken maar het zweet drupt al van mijn hoofd als ik een emmer sop heb gemaakt.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben mn enkels kwijt door die hitte grrrrrrrr

19. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ik heb ook zo goed als niet geslapen. Zoontje kwam er ook steeds uit door de warmte.
    Wij hebben geen balkon, de ramen kiepen maar een beetje open. De zon komt op aan de keuken kant en mijn zoontje zijn slaapkamer, draait fijn over het apartement heen, de hele dag vol op het dak, om tot hij ondergaat de rest van de dag op de woonkamer en onze slaapkamer te staan.

Uuggghhh......

Wij gaan vanmiddag verkoeling zoeken op het platteland bij een vriendin. Het badje staat al klaar voor de kleintjes.

Oh trouwens, koken met dit weer... Waaaaarm....

Ik krijg trouwens ook geen lucht met dit weer, door mijn astma.

Zo, weer even klaar met zeiken.

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vlucht het weekend naar mn moeder die dan ook niet me kookt hihi een tuin heeft en zwembad :D

Share This Page