Pfff wat een bloedhitte vandaag. Ik word er zo sjaggo van. Morgen weer zo'n dag. Heb er geen zin meer in. Voel me moe,plakkerig en ellendig.
Oké..... net de weersverwachtingen zitten kijken voor Gulpen..... bijna alle dagen dat we er zijn geeft ie regen op. Dat is dan weer het andere uiterste
Vannacht was het hier echt drama.. Heb verder nergens last van maar vannacht zweten ik mijn bed uit... Sliep tegen 4 uur nog niet
Hier ook slecht geslapen... En nu weer een dag om maar weer te proberen door te komen Dan gaat de tijd ook zo langzaam
Hier nu 25,9... Toen ik beneden kwam was het warmer... zit nu nog even zo lang het kan met de deuren open, zodat er zoveel mogelijk frisse lucht binnenkomt voor het buiten ook weer opwarmt!
Wat een vies weer, vannacht beroerd geslapen.. Maar nu valt het nog mee met 25 graden binnen.. Vanaf woensdag lijkt het weer alsof je in de sauna leeft.. Tussen de 25 en 30 graden, regen en onweer.. bah! Mijn dochter is de hele dag aan jammeren en aan de diarree, dus daar loop ik achteraan met drinken.. En dan moet ik op het heetst van de dag ook nog naar de tandarts voor een gaatje.. Zo nou heb ik het 'zeiktopic' wel optimaal benut!! haha Groetjes, Carlien
Ook ik kom even klagen. Voor mijn zwangerschap kom ik dit weer prima handelen, maar nu met de nog steeds te hoge bloeddruk is het bal. Ik blijf binnen, maar mijn dochter wil naar buiten. Dit word een dag met veel water en weinig doen denk ik. Hoe komen jullie kindjes de dag door en hoe doen jullie dat met de slaapjes?
wij blijven binnen... 0,0 wind buiten, temp al over 30 graden in tuin.. vind het zelfs te warm voor het badje..
Zo kom ook gelijk klagen ( IK VIND HET TE WARM TE WARM ) i am hot hot hot i am hot hot hot.... Ach.... Vanmiddag even de regendans doen. Misschien dat de regen en verkoeling dan sneller aankomen.
Ik heb net de was in de tuin opgehangen. Misschien wel het enige voordeel, dat de was in elk geval lekker snel droog is... maar ik was alweer helemaal nat van het zweet door dat even een wasje ophangen
mijn waterput raakt leeg met dit weer En dan moet ik beginnen sjouwen met tuinslangen en stadswater om die damn put te vullen. A ja, mijn wc en wasmachine zit op die put
@knap ja, maar jij woont ook waar de zon schijnt, dan is het logisch dat het warm is @josie ik kom daar in februari nog even bij je op terug, haha! Zal je zien krijgen we een sneeuwstorm ter compensatie van de hittegolf van nu. Hier nog in de airco op kantoor waar ik het eigenlijk een beetje koud heb, maar waar ik ook gewoon zit te zweten, niet normaal! Denk dat ik vanmiddag tegen een muur oploop als ik naar buiten stap. Morgen vrij, maar ik begin ernstig te twijfelen of ik niet gewoon een halve dag moet gaan werken, dat ik in ieder geval 's morgens lekker kan afkoelen op kantoor.
Je hebt het zelf als woonplaats ingevuld, meis Knap: Geregistreerd: 5 juli 2012 Woonplaats: Waar de zon schijnt Berichten: 3.478