Hier is t redelijk vol te houden in de voortuin. Wel is er een stroomstoring geweest van een paar uur, vreesde even voor m'n koelkastinhoud, maar volgens mij gaat t goed. Grote voordeel is dat mijn zoontje nu in z'n blote billen loopt en hij vandaag al twee keer op t potje heeft geplast en een ienieminie drolletje. Hij heeft een behoorlijke plasangst en zo kunnen we hem er goed aan laten wennen.
Grappig! Ik heb jaren bij Stedin gewerkt, daar is ook mijn passie / obsessie voor geld besparen begonnen... Hield in het begin elke week de meterstanden bij, haha Nu geloof ik het allemaal wel
Ik word zo duizelig van dit weer; viel afgelopen zaterdagavond al bijna flauw.. Nog meer mensen die ook dizzy van dit weer worden? Zomer vind ik fijn, maar ik vind dit een beetje té! Het is ook nooit goed, hè?! Eind van de week kunnen we regen en fikse onweersbuien verwachten hoorde ik net dus.....
Hier reeeeegen!!! En net wat gerommel. Het koelt nog niet echt af, maar t warmt in iedef geval even niet meer op..
Owwwwwwwwwwww ik wil ook regen,en vooral 10graden minder. Heb hoofdpijn en ben misselijk van het weer
Ti's hier ook nog stervends heet! Zijn hele kleine lokale buitjes zie ik op buienradar, hier komt helemaal niks!
Ben ook duizelig en heb barstende koppijn. Ben normaal al nooit zo'n fan van dit weer, maar momenteel hartstikke moe door nog steeds (enorm) gebroken nachten met de jongste. Je kunt me dus echt opvegen na zo;n dag als vandaag; bijna geen moment rust en dat met deze hitte Zit nu ff aan de dubbelzoute drop... hopen dat dat iets helpt.
toch fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die niet van dit weer houden!! hier ook dikke koppijn en weet niet goed meer waar ik het zoeken moet.. Regen pleaaaaaaaase kom hier heen!! en afkoeling graag..
Ik wil -10!!!!!! Mennn wat heb ik het warm Ik kan er zoooo slecht tegen! Ben echt niet te genieten gewoon en zie er nu al tegenop op straks mn bed in te gaan...