Vrolijk kerstfeest...voor ons niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder3, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jeetje wat een .....kerst was dit zeg echt ik heb nog nooit zo'n rotkerst gehad (buiten dat iedere kerst zonder papa is)

Kerstavond was wel gezellig toen kwamen er goede vrienden eten en hebben we goed gelachen.

1e kerstdag begon goed maar s'middags was ik weer flink in de grond getrapt. Ik kreeg een knuffelbeer van mijn schoonouders en mijn schoonmoeder zei terwijl ik het uitpakte:
    het is een hint voor jullie.....
    Nou ik snauwde erachteraan:
    Zo die kan dan mooi mee naar het ziekenhuis over een maand he als ik geopereerd moet worden....:x

Ze weten hoelang we al bezig zijn en wat we er voor moeten doen om een kindje te krijgen en dan flikken zo zoiets, oooh wat was ik boos.
    Manlief was het gelukkig met me eens hij had er ook wat van gezegd tegen zijn moeder.
    Ik heb de rest vd dag met een kiespijnlach gezeten en zodra we in de auto zaten kwamen de tranen, tranen van onbegrip en de pijn die het deed.

2e kerstdag zijn we uit eten geweest met vrienden, het was gezellig maar ik was er niet helemaal bij, was stil en kon niet echt genieten, ik wilde alleen maar huilen.

3e kerstdag gingen we eten bij ma en haar vriend we moesten er om 2 uur zijn.
    Ik zag er al heel erg tegen op en zou het liefste thuisblijven maar omdat opa en oma ook zouden gaan zijn we maar gegaan.
    Opa en oma zouden met ons mee rijden dus die gingen we ophalen, mijn oma zit in een psyg.inrichting en is dus niet 100%, daar begon het al mee, ze deed niks anders dan huilen en klagen, kan ze niks aan doen maar het doet toch zeer om mijn omaatje zo te zien:(
    Toen we bij ma aankwamen, deed ma zo overdreven vriendelijk dat ik er misselijk van werd;) Ook was het eerste wat ze zei:
    Noes je gyn was op tv, nu begrijp ik waarom je het een toffe vent vind
    Niet echt een onderwerp om gezellig over te praten maar goed,
    We kwamen binnen en de vriend van ma zat naar schaatsen te kijken, en zei geen goededag, uiteindelijk zette hij dan toch maar het geluid uit van de tv.
    Bij mij was ondertussen de kiespijnlach weer opgezet die met heel veel moeite was.
    Om half 3 kregen we soep en daarna het hoofdgerecht en toetje.
    Om half 5 waren we al klaar.
    Tijdens het eten kon je een naald laten vallen en die zou je dan duidelijk horen vallen, zo'n geweldige sfeer hing er aan tafel.;)
    De vriend van ma schonk alleen zijn eigen glas in terwijl alle flessen naast hem stonden....
    Na het eten koffie en daarna moesten we weer weg want oma moest voor 6 uur terug in de inrichting zijn.
    Toen we weggingen zei de vriend van ma weer geen goededag en ik heb dan ook echt niks gezegd, vuile egoist bah:x

We zaten in de auto en toen zei zelfs opa (die het normaal wel voor hem opneemt) zo we konden wel weer merken wat belangrijk is voor meneer he....

We waren allemaal boos en teleurgesteld in hem, ook omdat hij niet eens de moeite nam om naar onze nieuwe auto te kijken, zelf niet even door het raam....:x

Jullie begrijpen natuurlijk toen manlief en ik thuiswaren dat ik niet te genieten was en wat tranen heb gelaten:):(

Ik snap echt niet dat ma met zo'n vent kan samenleven, als ik hem vergelijk met mijn lieve papa (die helaas sinds 2001 niet meer bij ons is) dan begrijp ik het al helemaal niet. Qua uiterlijk en innerlijk is hij zoveel anders....
    Als ma me beld zal ik dan ook wel even zeggen hoe blij we waren dat haar vriend zo gezellig was met het etentje, want dit vind ik echt niet normaal en ik ben voorlopig echt helemaal klaar met hem, dit was voor mij de druppel.
    Hij flikt het vaker dan komt hij niet op een verjaardag omdat Ajax moet voetballen en zelf op onze bruiloft, toen moest het nl elftal voetballen (was juni 2006 ) en ging hij in het eetgedeelte waar de feestzaal aan vast zat tv kijken, toen heb ik eigenaar gevraagd de tv uit te zetten. Dit heeft hij ook gedaan, vriend van ma was er niet blij mee maar dat kon me niet schelen.
    Het was onze mooiste dag en die ging ik niet laten vergallen door hem....
    Manlief heeft toen tegen hem gezegd, als je voetbal belangrijker vind dan de bruiloft van de dochter van je vriendin, ga je maar naar huis en dan hoef je helemaal niet meer terug te komen.

Wat ben ik blij dat die dagen voorbij zijn, zo'n kerst heb ik nog nooit gehad, het moet een mooie tijd zijn maar dit was voor mij/ons echt geen leuke kerst.
    Het eerste wat ik vanmorgen heb gedaan is dan ook de kerstboom de deur uit gegooid;)

Sorry meiden voor het lange verhaal maar ik moest het echt kwijt
    :(:(
    Er is nog veel meer over vriend van ma maar daar kan ik een boekwerk over schrijven dus doe ik maar niet.
    :)

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Gat wat klote zeg! Nee, dat wil je niet voor kerst natuurlijk.
    Kerst schijnt dan altijd leuk en gezellig en fijn samenzijn en blablabla te zijn - maar de werkelijkheid is toch altijd even anders.

Dikke knuffel voor jou, vind het heel klote voor je.

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat een verschrikkelijke man. Alhoewel om de vriend van je moeder een man te noemen is een belediging voor alle mannen die wel normaal kunnen doen. Egocentrisch sujet klinkt dat iets beter. En wat een lage actie van je schoonmoeder. Alsof het krijgen van teddyberen je helpt een kindje te krijgen. Was het maar zo! Dan kreeg je gelijk van mij een hele berg.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ze kent hem nu 7 jaar en ik had me erbij neergelegd dat hij zo ia maar dit keer wat het echt de druppel, ik vind het erg voor mijn moeder maar ik kan nu echt niet meer mijn lach opzetten als ik hem zie.
    Gelukkig is dit niet vaak want we zien hem alleen maar op verjaardagen (als er geen voetbal is) maat toch ik erger me kapot aan die vent bah.
    Joh er zijn nog zoveel meer dingen maar dat ga ik allemaal niet opschrijven want daar kan ik een boekwerk over schrijven....

En indd als een teddybeer zou helpen met kinderen krijgen dan had ik denk ik iedere dag wel een nieuwe van manlief gehad haha.
    Een hint om opa en oma te willen worden, sorry hoor maar waar zit dan je verstand als je weet hoelang je zoon en schoondichter bezig zijn....

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat onwijs gemeen van je schoonmoeder :x ook wel leuk om je met kerst even met je neus op de feiten te drukken...
    Alsof je hiervoor kiest!!!!!

En die vriend van je moeder is gewoon een egoistisch stuk vreten ... blech!!!!

Volgend jaar lekker weekje weg met kerst?

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha dat was het 1e wat ik zei, volgend jaar gaan we weg met de kerst.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Dat wou ik ook net zeggen...als ik jullie was ging ik volgend jaar lekker weg met kerst.

Wat een flutactie van je schoonmoeder zeg, lekker pijnlijk.
    En die vriend van je ma, wat een eikel.

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Eikel is nog zacht uitgedrukt in mijn ogen;):)

Maar ja voorlopig zijn we weer even van hem af tot mijn verjaardag in februari. Als hij komt, komt hij niet helemaal geen probleem:)

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey noesje wat een verhaal zeg.... echt geen fluit meer aan die kerst zo, en dat terwijl het al een zware tijd is voor velen.

Veel sterkte!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jeetje, wat ongelofelijke kerst heb je achter de rug. Idd helemaal niet leuk. Goed dat je zegt om volgend jaar lekker ertussenuit te gaan ipv weer "gezellig" met je familie kerst te vieren...

11. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    aaah :( echt erg wat sommige mensen doen he!
    vind het echt gemeen dat ze zoiets doet....

volgend jaar lekker weg met de kerst!
    dat wil ik ook! :D

ook hier een niet zo'n leuke kerst gehad!
    eerste kerstdag was helemaal @#%^#@@ waar ik weer lekker werd afgekraakt net zoals altijd :(

ik hoop voor je dat jullie volgende kerst gewoon lekker met zijn 3tjes vieren! dat zou een super kerst worden!
    misschien is het wel: eerst een hele erge kerst en daarna de kerst van je leven! :D ik duim voor je meis!

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je wel meis,

13. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Nou idd hele leuke dagen heb jij achter de rug zeg NOT!!
    Persoonlijk vind ik dat je moeder er wel iets van mag zeggen want hoe haar vriend zich gedraagt is niet normaal meer.
    Ook dat van je schoonmoeder is ronduit schandalig gewoon.
    Net wat er al wordt gezegd volgend jaar lekker helemaal anders doe hoor.

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik denk dat mijn ma het ook wel door heeft, want ze belt normaal minimaal 1x per dag en vandaag nog niet, ze weet echt hoe we over hem denken en ook over haar want zijzelf doet ook niet altijd alles perfect mbt mijn man....
    Ik denk dat ze weet dat als ze belt ze het te horen krijgt.
    Nou en ik bel niet, sorry maar dan ben ik hard hoor.

15. hardloper

hardloper Niet meer actief

wat een rotkerst zeg. jeetje kan me voorstellen dat je het wel gehad hebt met ze. knuf, en hopelijk volgend jaar een hele fijne kerst zonder rare familie en rotopmerkingen. en misschien je verjaardag vieren als ajax moet voetballen in februari? ;)

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    haha ja indd is een optie, ik weet zoiezo nog niet of ik mijn verjaardag vier, want ik moet geopereerd worden begin februari wat misschien uitgesteld wordt naar later in de maand....

17. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Wat kut voor je dat je zo'n rotkerst hebt gehad! Mocht het een scharel troost zijn, ik leef heel erg met je mee! Echt gemeen dat die vriend van jouw moeder zo doet!

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lief van je meid.

Ik vind gewoon dat hij totaal geen respect heeft voor mijn moeder en haar familie, maar ma is er gelukkig mee en ze neemt het voor hem op dus....kan niet veel anders doen dan toekijken en als ik hem eens zie een neplach opzetten

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heel vervelend dat je zo'n kerst hebt gehad. Inderdaad ook niet een fijne actie van je schoonmoeder. Hoe reageerde ze eigenlijk op jouw reactie?

En van de vriend van je moeder, sja... Ik ken het type. Ik weet ook niet wat je er aan kunt doen. Het is een hufter en kwetst zo ook je moeder. Maar hij zal vast ook wel een fijne kant hebben, anders is ze toch niet bij hem?

Heb je je moeder al gesproken?

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Na mijn opmerking viel ze stil en zette een lachje op, dus ik denk wel dat het aan is gekomen.

Ik heb mijn moeder nog niet gesproken, maar ik doe het niet via de telefoon, volgende week zal ze wel weer een keer binnenspringen en dan wil ik het haar persoonlijk zeggen.
    Deze week hebben ze vakantie en zal ze niet langskomen, en ik heb geen zin in hem dus wacht tot volgende week hiermee.

Deel Deze Pagina