Ik weet niet of iemand hier ooit van die poppen gehoord heeft, maar ik vindt ze helemaal geweldig. Alleen ze zijn zo duur. Weet iemand toevallig een internetsite waar ik ze goedkoper kan krijgen?
Er staan ook een aantal van die poppen op Marktplaats! Als je intypt Baby Awake (zo heten ze ook namelijk) kun je een aantal vinden. Wellicht dat daar iets voor je bij zit?
Baby Awake | Bestel en koop producten van dit merk bij Speelgoed-en-kadohuis.nl Deze al gevonden? Grappig ding trouwens, kende het helemaal niet!
Volgens mij bedoeld ze van die poppen die net echt op een kindje lijken. Ze staan wel eens met een aanbieding in de story en prive.
Google afbeeldingen reborn baby daar staan echt een hoop hele mooie ! Haha! Ik heb even zitten zoeken maar die soort poppen zijn idd belachelijk duur zeg! €350 euro voor een pop via marktplaats haha!
Sommige poppen lijken zo echt! maar wie zal deze set kopen zie daar de lol niet van in Google Afbeeldingen resultaat voor http://static.zoovy.com/img/bloomersnbows/W500-H500-Bffffff/C/cannula2.jpg Maar vind het erg mooi dat ze ze zo echt maken maar denk niet dat ik er eentje ga kopen
Nou ik vind het een beetje eng als het zo echt lijkt eerlijk gezegd. Misschien een domme vraag hoor, maar voor wie zou je nou zoiets kopen? Voor een klein meisje koop je toch gewoon een "gewone" pop?
Misschien voor de sier in huis of zo? Ze zijn heel mooi gemaakt, maar zou ze zelf ook niet in me huis willen.
Ben ik heel lullig als ik zeg dat ik het gewoon creapy vind al die poppen... Ik zit net op google te kijken maar krijg er gewoon een raar gevoel van
Idd sorry hoor maar vind dit steeds vreemder worden ... Dit vind ik persoonlijk echt niet kunnen, in het echt wil je toch ook niet een kind wat zuurstof nodig heeft Sorry...
Denk dat het je smaak moet zijn,niet dat ik ze heb ofzo,haha! Maar het zal denk ik een soort van verzamel item zijn. Tja, en over smaak valt niet te twisten!
weet je wat me trouwens grappig lijkt ... als je dan zo'n pop hebt en naar de supermarkt gaat en dat mensen dan in je kinderwagen kijken en zeggen '' ach gossie hij lijkt echt op zijn vader ( of moeder ) '' hahhahahahah
whahahahahahha Ik vind ze ook maar niks en nog lelijk ook!! Ik hou sowieso niet van poppen vind ze eng (en al helemaal van die buikspreekpoppen die half houten brrrr ooit eens een aflevering bij Buffy met zo'n rotpop vreselijk!) tis maar goed dat ik een jongen heb gekregen