Ik vind het echt TE belachelijk voor woorden!!!! Kan er zo!!!!!! kwaad op worden dat ze een KIND van 14 jaar alleen de wereld om laten varen!!! Krijg er zo weer kippenvel van! En wat denkt die vader wel niet? wil die zijn dochter kwijt ofzo? 'normale' kinderen krijgen een boete als ze niet naar school gaan maar deze dame geven ze zo een jaar vrijaf?!?! En wat moet een kind van 14 met een boot??? En waar haalt ze het geld vandaan om een jaar lang te kunnen leven??? van ONS geld dus! echt BELACHELIJK!!!!!!! Zo ff me ei kwijt haha
Dit moet je toch ook niet willen als 16 jarige?!!! Alleen de wereld rond in een boot kom op zeg.... Ik had hele andere ambities op die leeftijd edit; o, ze is 14, nog erger!!
Tis gewoon een verpest nest....kan er niets anders van maken. Ieder ander kind van die leeftijd moet gewoon naar school. Madam krijgt haar zin niet en gaat ervandoor? pffff...maar goed dat het mijn dochter niet is
WALGELIJK en BELACHELIJK!! Toen ik 14 was mocht ik nogniet eens een week spijbelen van school dan staat gelijk de leerplicht voor de deur met een voogd. Stelletje deb**len, BAH!
Ik kan er met mijn kop gewoon niet bij. Hoe kun je als ouder het nu goed vinden dat je 14 jarige dochter eventjes de wereld omzeilt. Als mijn kind 18 is zou ik al 7 kleuren sch***** als die met de mededeling zou komen maar ja dan is die meerderjarig en kan ik er in principe niets aan doen. En dan ook nog eens rechters die zeggen, nee hoor meisje prima je gaat maar hoor. Groetjes Anita
wat kun jij het toch altijd heerlijk verwoorden, maar je hebt wel gelijk. en wat linnypin zegt, het is gewoon een verpest nest.
Ik zei het toen ook al.. Als het werkelijk alleen om het zeilen gaat, dan kan ze nog wel 4 jaar wachten. Zij is gewoon een pure aandachtsh**r. WALGELIJK !!!
Waarom nu opeens wel???? Eers was er zoveel weerstadnd tegen en nu mag het wel?(Sorry kan de link niet openen)... Belachelijk ook dat er gezegt word: ze wil het zo graag. Kinderen van die leeftijd willen wel meer. Vind het belachelijk, dat kan een kind van 14 nog niet aan! Moet je nagaan wat ze allemaal kan tegen komen onderweg... onverantwooord!!
Mm, als het aan de kinderbescherming ligt gaat ze helemaal nergens heen.. ben benieuwd of zij nog wat kunnen doen.. Willen in hoger beroep geloof ik..
Nee die doet niks meer: ,,Wij willen dat er een einde komt aan de procedures. Er is nu helderheid. De ouders van Laura zijn verantwoordelijk en het is nu aan hen om haar te behoeden voor onnodige risico's'', aldus de woordvoerder. Bron: ANP
Pffff, ik heb het echt zooooo gehad met die Laura. Please laat haar gewoon gaan, en heb het er dan NOOIT meer over op tv / radio / internet.... Zoveel gedoe om zo'n kansloze onzin.
En ik hoorde gisteren dat ze een zeilplan in heeft moeten dienen?! Wat staat daar in??? Als ik me niet lekker voel tijdens mijn solo-tocht dan..... A- Ik ga plat liggen en als ik flauw val zie ik wel waar me boot mij brengt. B- Flikker ik van mijn boot af, en verzuip ik. Pfffff, en die ouders zijn nog gekker dan het kind zelf!!!
lekker laten gaan! en als ze hulp nodig heeft, dan ook ALLES zelf laten betalen! is toch niet normaal? als wij een kind een dagje thuis houden van school, staat meteen de inspectie op de stoep! geloof je zelf dat zij onderweg echt kan leren?
moest eens weten wat ik allemaal wou op mn 14de! en dat mocht ik ook niet. gebrek aan opvoeding en media geil die mensen bah bah. dom kind, echt, ik mag hopen dat ze er ontzettende spijt van krijgt! verder ook helemaal met Aszz eens!!
en nu wil oma er ooknog een slaatje uit slaan. Zij gaat namelijk een boek publiceren over Laura... De enigen die dat interessant vinden zijn wrs de 14-jarigen die willen weten hoe ze hun zin moeten doordrijven als de hele wereld je voor gek verklaard.
Ik hoop dat alle uitgevers weigeren om het te drukken. Echt niet meer normaal,wat een gestoorde familie! Nog ff en dan heeft ze een eigen talkshow, of een real life soap. Waar gaat t toch heen met de mensen?
Ach lekker laten varen Als ze zo graag wil..en de ouders er toestemming voor geven dan is het hun verantwoordelijkheid!