Zeilmeisje mag droom waarmaken

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Maar ik wil er ook niks meer over horen als het mis gaat. Zelfs voor een volwassen man is het bijna niet te doen om de wereld over te varen. Heb er totaal geen medelijden mee als het mis gaat, eigen schuld. Lekkere ouders ook die dit toestaan. Mijn ouders deden op die leeftijd al moeilijk over een 3T concert in Ahoy Rotterdam waar ik graag naartoe wilde. Uiteindelijk zijn ze zelf meegeweest.

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Gek genoeg zou ik wel medelijden met haar hebben. Het is en blijft een kind: product van haar ouders en daardoor een super omhoog gevallen kind. De ouders... daar zit een steekje los. Het spoort echt voor geen meter.

Ze moet aan allerlei eisen voldoen, maar ik vraag me echt af hoe ze dat allemaal gaan controleren. 'Goh, een grote golf... even mijn huiswerk wiskunde aan de kant'. 'Hé, een piratenschip... wat zeggen jullie? Ik versta jullie niet... mijn Engels is niet echt top want ik kan het niet in de klas oefenen.'

Ik vind het onbegrijpelijk. Niet van het kind, maar wel van de ouders en haar grootmoeder.

Btw... het boek is al geschreven begreep ik en komt in november uit :(. Dat staat tenminste op haar website.

Groetjes,
    Josien

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    :D moest hier zo om lachen! Die puberteentjes.... :D...

Maar tsjee omdat ze het zo graag wilt? Ik mocht nog zoveel willen op die leeftijd maar als het niet mocht dan gebeurde het ook niet.. Kon ik nog zoveel stampvoeten als ik wilde..> je bent als ouders gewoon eindverantwoordelijk vind ik...

De reacties dat ze dan de redding zelf moeten betalen vind ik weer wat raar.. .Een ander help je toch ook in nood?

4. luuus

luuus Niet meer actief

en toch krijg ik wel medelijden met dat meisje... zei zit zelf nou in de pubertijd en hoe verstandig ben je dan..... haar ouders horen dit tegen te houden en haar de gevaren te laten zien ipv het allemaal aan te moedigen...

5. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ja maar zij zoekt het gevaar tegen beter weten in op.. denk dat ze dat bedoelen..;)

6. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ja maar dat er ook nog verwacht word dat ze de wereld rond gaat.. joh die komt echt niet ver hoor.. zoals al gezegd, terschelling is ook best ver!!!!!

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

natuurlijk help ik mensen in nood..

maar de meeste mensen doen niet zo'n gestoorde dingen waarvan je bijna 100% zeker bent dat het mis gaat..

waarom zo iemand helpen? ze kiezen er zelf voor hoor.. Veel te gevaarlijk dit.. en die ouders??? nou daar heb ik echt geen woorden voor... volgens mij willen die gewoon van haar af... anders doe je zoiets niet..

8. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Wat een gestoorde boel zeg.
    Hoorde inderdaad oma op de radio zeggen dat ze allemaal
    zo opgelucht waren! (Opgelucht dat ze eindelijk van haar af zijn denk ik dan? :(). ze moesten er bijna van huilen.

Laura ging eerst maar even naar guppie (haar boot) om die te omhelzen.

zal vast nog een staartje krijgen

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik wens haar veel succes en ik hoop dat het haar gaat lukken!

Deel Deze Pagina