Zeilmeisje word vermist!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ProudMum, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zo jammer dat het dan zo breed uitgemeten moet worden in de pers.. waarschijnlijk is dit juist de reden dat ze vertrokken is.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zul je zien dat ze toch stiekem de zeiltocht gaat maken!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Zielig voor het meisje hoor

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    €3500 gepind? Hoe dan? Ik krijg zelf maar €1250 uit de muur en ik ben meerderjarig. Een minderjarige heeft als het goed is een veeeeeeel lagere paslimiet.

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik las het net, het eerste wat ik dacht die is toch weg gegaan.
    Zo ja hoop ik dat allles goed met der gaat, vooral met dit weer.

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vraag me af hoe zo'n jong 14-jarige meisje aan 3500 euro komt. Heeft ze zoveel geld op haar rekening staan? Ik toch echt nog niet op die leeftijd hoor.

Hoop dat ze gauw van zich laat horen waar ze is.

7. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Niet echt een slimme zet van Laura. Die mag van de rechter straks helemaal niet meer alleen met d'r zeilboot rond de wereld.

Van dat geld vind ik ook vreemd. Krijg het gevoel dat pappie en mammie er misschien wel achter zitten.

Echt heel dom.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Lijkt mij toch echt niet zo'n stabiel meisje. Echt een puber die haar zin niet krijgt.

Flinke huisarrest als ze thuis komt en een heropvoeding.

Wat denkt ze wel niet. Ze is nog maar 14 maar doet alsof ze al volwassen is.

9. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ook voor die ouders.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    is dit niet een truc om onder leerplicht uit te komen? Die 3500 euro is misschien in een paar dagen achter elkaar opgenomen en waarschijnlijk heeft ze een pasje van pa...

11. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik denk idd eerder dat papa's rekening geplunderd is (met of zonder medewerking van hemzelf). Voor €3500 moet ze ruim een maand lang dagelijks haar max pinnen met haar jongerenpasje;)

Nou ja, ben ik elk geval blij dat ze haar niet zomaar de wereld hebben laten rondreizen, want echt stabiel klinkt dit niet allemaal. Hopelijk is ze gauw weer veilig terecht!

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja het geld zou inderdaad niet van haar eigen rekening zijn op die leeftijd.

En ach zo bewijs ze ook maar weer dat hoe volwassen ze zich ook kan gedragen een puber blijft een puber!
    En dus zeker nog niet verantwoordelijk genoeg om in haar eentje zo'n zeiltocht te maken.

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hm, ik begin nu ook t idee te krijgen dat dat kind wat aandacht te kort komt....

maar ik hoop wel dat alles goed komt en ze veilig is en blijft!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dat is natuurlijk ook het belangrijkste dat haar niks overkomt!

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Precies!

16. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik denk dat dit een groot probleem van die ouders is. Zij is alleen maar een product van de opvoeding van die 'ouders'. Groot gelijk dat ze onder toezicht is geplaatst. Ik vind die vader ook echt een lapzwans, ik ben benieuwd waar hij zijn dochter heeft gedumpt, want ik weet zeker dat hij er achter zit.

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat denk ik ook ja...

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    We weten natuurlijk niet wat er aan de hand is, maar als zij is weggelopen oid dan weet men in ieder geval zeker dat zij niet volwassen genoeg is om alleen de wereld rond te reizen.

Vind het maar een vreemd verhaal!!

19. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ze woont bij haar vader, moeder was het er niet mee eens dat ze ging zeilen.

Maar ja, dit had men toch kunnen verwachten......een meisje van 14 die wil zeilen, een vader die er niet op tegen is, heel nederland met een mening over deze kwestie en een behoorlijke negatieve aandacht voor Laura in kwestie.

Men had dit uit de media moeten houden en dat meisje veel beter moeten begeleiden....zo ook die vader!

Dit heeft niets te maken met het feit of ze nu wel of geen puber is of ze nu wel of niet volwassen is maar het feit dat vooral de media dit soort dingen zo ontzettend opklopt.

Ik hoop dat ze veilig en wel thuis komt! en dan veel beter begeleidt gaat worden in haar wensen en dromen en helemaal in wat er mogelijk is voor een meid van 14

Deel Deze Pagina