Meestal kijk ik dat niet. Haha ..het zal je maar gebeuren dat R. ten brink voor je deur staat met een videoboodschap van een 'stille liefde'..
Ik kijk het altijd, vaste prik hoor! Zoooo leuk! Ben er vanavond niet, maar ik neem het op en kijk het morgen
Al zou ik willen kijken gaat het niet want House gaat voor, dat is het enige in de week wat mijn man echt wilt zien en verder mag ik de afstands bediening bedienen
ik vind het leuk dat het weer op de tv komt! Alleen is het elk jaar hetzelfde. Waar ik me vorig jaar flink aan kon ergeren is dat het dagen erna wel een stuk of 80 keer op de tv te zien was oomdat ze het elke keer gingen herhalen. Maar goed ik ga vanavond wel kijken!!
Ja super leuk! Maar Harry Potter komt op sbs6, die wil ik vanavond ook erg graag zien. En All you need is love heb ik tot nu toe elk jaar gezien, tot grote spijt van mijn man, die vindt het verschrikkelijk
Jaa, vind het superleuk. Lekker zwijmelen. Manlief kijkt gezellig mee en is ondertussen aan het computeren denk ik.