*Gaaaaap* Ik word er zooooo moe van, van dat irritante zeilemeisje Laura!! Ze doen het er gewoon om, de aandacht en alles er omheen. Verwend kind met dr achterlijke ouders.
ik ben zelf moeder van 2 pubers en ja, die hebben hun nukken. maar zon grietje van 14 die door deze actie duidelijk maakt verstandelijk helemaal niet in staat te zijn om 2 jaar alleen de wereld rond te reizen. ik kan ook niet begrijpen dat er nog steeds mensen zijn die het idee alleen al goedkeuren. ik hoop dat ze uit huis geplaatst word, want die vader die spoort ook niet..
ja , dat heb je inderdaad mooi verwoord! Maar ze krijgt nu zóveel aandacht in de media...volgens mij wordt dat kind daar ook niet gelukkiger van... Vind het op zich wel een mooie droom van dat meisje hoor...maar dan als ze bv 18 is en dus overal als volwassene wordt gezien... x
Daar ben ik het helemaal mee een Anna, daar kan een kind niet gelukkiger van worden. Maar ja... als je met zo'n idee op de proppen komt en dan zelf enorm de media op gaat zoeken, dan vind ik het niet gek dat er af en toe ook reacties via diezelfde media gaan komen die je niet zo 1-2-3 aan staan. Volgens mij willen zij allemaal best aandacht, maar mag die alleen maar positief zijn. En anders vinden ze het ineens allemaal wel heel erg zielig voor hun meisje....
ze wilde dus toch stiekem gaan varen.. 'Laura wilde zeilboot kopen op Sint Maarten' UTRECHT - Laura Dekker wilde op Sint Maarten een zeilboot kopen om daarmee te gaan zeilen. Dat meldde haar advocaat Peter de Lange woensdagmiddag, nadat ze was verhoord door de rechter in Utrecht. Met een rugzak en haar gitaar vluchtte Laura via Parijs naar Sint Maarten Foto: ANP Ze ging een boot kopen die nog wat opgeknapt moest worden en zou daarmee gaan zeilen, aldus De Lange. Daarvoor had ze een groot bedrag mee genomen vanuit Nederland
OMG De rechtbank neemt het zichzelf kwalijk en waar ze geplaatst word misschien is helemaal belachelijk : Als het aan Bureau Jeugdzorg ligt, wordt het 'zeilmeisje' waarschijnlijk bij een bekende van de familie geplaatst waar ze afgelopen nacht ook heeft overnacht. Dit gaat waarschijnlijk om haar sponsor die ook achter haar aan wilde zeilen Ze word verdomme gewoon praktisch beloond met het haar wan gedrag.
Ik heb niet alle reacties gelezen, dus sorry als ik iets post wat redelijk gelijk is aan die van iemand anders. Goed, ik ben blij dat ze dit heeft gedaan. Ze heeft nu laten zien dat ze duidelijk niet in staat is de consequenties van haar daden te overzien. Want nu kan ze natuurlijk haar zeiltripje helemaal wel vergeten. En dat is maar goed ook wat mij betreft.
en ze mag gewoon bij pappie blijven hoor... be-la-che-lijk!! Laura mag bij haar vader blijven - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
Ja en als klap op de vuurpijl mag je ook de zeiltocht gaan maken! Want deze daad heeft laten zien hoe wanhopig ze is en dat ze het kind voorop moeten stellen! Nou sorry hoor, maar ik vind dit echt een actie van "ik krijg me zin niet, dus ik doe het lekker stiekem!" en daar word ze nog voor beloond ook! Gatver, ik kan echt geen sympathie opbrengen voor die hele familie niet!
Ik vind het ronduit belachelijk,dat zo'n snotpuber zo'n reis mag maken......meer woorden heb ik er niet voor....en ik vind het sneu voor die moeder....die het beste met haar kind voor heeft ,maar dat snapt dat meisje nog niet.
Gadverdamme ik hoop dat dr zeilbootje helemaal aan gort word geslagen door de golven en dan zinkt met spullen die ze nodig heeft aan de haven. Zodat ze lekker vanaf het land waar ze zit weer terug na NL moet. Ik mag het niet zeggen maar wat een stomme bitch. Nu vinden opa en oma BJZ en de staat etc zeker helemaal het einde. Dat ze gewoon beloond word, niet te geloven... Zoals ik al zei haar droom is alleen maar dat haar naam in dat stomme boekie komt te staan. Niets meer en minder !!!!
Als ze die reis goedkeuren dan denk ik ook dat jeugdzorg niks waard is. Kom op zeg een meisje ( een rot puber) van 14 jaar alleen zeilend. Ik denk dat er hier iets goed mis is. Hoe zit dat met school?
He? huh? wat? heb ik iets gemist? mag ze gaan zeilen? HUH! toen ik dat bericht las (vlak voor ik de link postte) stond er nog helemaal niets in van die zeilreis! nooou nu snap ik er helemaal niets meer van hoor! "Maar wij hadden nooit de intentie om de zeilreis helemaal te schrappen. Er moet alleen wel aan alle voorwaarden worden voldaan waarom krabbelen ze nou ineens zo terug??
Ja school zou ze dus kunnen krijgen via weet ik veel wat. Nou toen ik doodziek was op mn 15e heb ik heel wat gesprekken gehad met de leerplichtambtenaar. En ik kon er niet eens wat aan doen en zij ?? pfff pleur toch gauw op, als ik ooit zo een verwaand kind krijg, dan pleur ik dat kind na Afrika en dan mag mijn kind maar eens even voelen hoeveel hij/zij al krijgt. En hij/zij dus van geluk mag spreken dat hij normaal voedsel en kleding en weet ik wat krijg. De enige boot wat mijn kind krijgt is, is een rubberopblaas boot om in de sloot te roeien.
Conclusie van het verhaal: gedraag je als een verwende snotblaag en je krijgt alles op een presenteer bordje aangeboden. Ik vind het te ziek voor woorden dat ze na deze domme acties haar zin nog krijgt ook! Die hele familie is gewoon mateloos irritant!
Zooooo... en wat hebben we vandaag geleerd???!!!!???!!!! Als je je zin niet krijgt... dan loop je van huis weg naar een ver warm eiland.... Ze komen je met hangende pootjes ophalen en je mag ineens alles wat je wil en niet krijgen kon!!! Lang leve de verwende nesten, instanties die kinderen behoren te beschermen! en ons rechtsysteem! Precies zoals er altijd wel gezegd is... Als je geld hebt... heb je de wereld! Neee leuk voorbeeld dit voor onze kinderen! Ze moesten hun ogen uit hun kop schamen! Ik hoop ook ergens dat die hele wereldreis gaat mislukken en dat die rechters en instanties zichzelf dan eens achter de oren gaan krabben! Nu is het pas: Arme Laura!!!