Ik ook, ik neig wat dat betreft ook naar een mediastunt een beetje... Hoewel ik anderzijds ook wat 'bang' ben voor een ontvoering ofzo, maarja, volgens de politie is er geen sprake van een misdrijf. Dus dan neig ik toch meer naar een mediastunt (van pa?) maar wat daarmee bereikt moet worden? Ik hoop in elk geval dat verder alles oke is in elk geval.
Ik zei precies hetzelfde!!! Ik dacht dat ze als zeer stabiel bestempeld was?? Nou daar blijkt deze actie niet uit. Ben heel erg benieuwd wat er allemaal achter zit!
Ach ze maakt het voor zichzelf (er van uitgaande dat ze zelf heeft gekozen voor deze 'vermissing'/ al dan niet met hulp van paps), alleen maar lastiger, gezien ze onder toezicht staat.. Makkelijker zal het iig niet worden voor d'r en voor haar ouders op deze manier..
dom wicht die ging meteen naar opvoedkamp!! en ga daar maar lekker n tijdje zitten!! en die zeilboot had ik verkocht
Jeetje wat een hoop meningen hier....Ik denk dat die familie het allemaal maar lekker zelf uit moet zoeken. Ik heb nog geen puber dochter (of zoon) Dus hou heel wijs mijn mond, wie weet wat er bij mij thuis allemaal nog gaat gebeuren ooit....
Ehm... wat goed dat hier mensen zijn die precies weten hoe de vork in de steel zit . Wat er ook allemaal geschreven en gebeurd is rondom haar vemeende zeiltocht, vooralsnog wordt er een meisje van 14 vermist. Het is heel makkelijk om nu uit te halen naar haar en haar ouders, maar waarschijnlijk zijn die mensen ziek van onzekerheid. Misschien dat we onze oordelen even vast kunnen houden tot ze weer terecht is en er informatie vrijkomt over het hoe en waarom (en dan nog.. wat hebben wij er mee te maken??). Ik hoop in de eerste plaats dat het meisje weer veilig en gezond thuiskomt!
Ik ben en blijf van mening dat mensen niet eens mee moeten gaan in die achterlijke plannen. Je laat een KIND van 14 niet in dr eentje rond de wereld zeilen. En als je als ouders zijnde dat goedkeurt dan heeft het hele gezin daar een heropvoeding nodig. Stelletje malloten. Ik hoop voor het meisje echt dat ze zelf is vertrokken en niet is ontvoerd. Maar als dat ook echt het geval is, weten we in elk geval zeker dat ze niet goed snik zijn daar!
hahaha sorry hoor, we zijn het niet altijd eens maar moet zo lachen om jouw directheid over bepaalde zaken hihi.
Wat ik zorgelijk vind is dat een psycholoog haar stabiel genoeg achtte voor zo'n reis, maar het kind wel depressief is geworden na de uitspraak van de rechter die niet in haar voordeel was. Ik zet bij deze dus ook mijn vraagtekens bij haar 'stabiliteit'.
Ik vind pubers überhaupt niet 't toonbeeld van stabiliteit... (Uitzonderingen daargelaten en deze dramkonterige zeilmiep is duidelijk géén uitzondering, is mijn bescheiden mening...)
ik woon vlakbij utrecht en ben er vandaag nog geweest, maar volgens mij doet de politie er ook niet veel aan, als er een kind in de buurt vermist is dan merk je het hier wel een beetje, maar nu helemaal niks..... ben wel benieuwd waar ze is en wat ze doet en waarom ze weg is???
ja dat vind ik dus ook he als ouder zijnde moet je daar dus gwn niet in mee gaan! als jayla mij zou vragen om de wereld rond te zeilen in der eentje zou ik vragen of ze ff in n potje wou plassen om te laten testen op drugs