Zeilmeisje word vermist!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ProudMum, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Blegh wat een verwend en verwaand kind, die is niet goed in dr koppie !!

Ben benieuwd waar ze is, ze zal het vast wel goed maken. En lekker op de kerstmark in duitsland zitten :p

Ff offtopic: Female, onze reactie is verwijderd in het topic : er mag een slotje op mijn topic ofzo hahaha.

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    hahaha dat meen je niet! wat n trees zeg en vind t zo zielig voor die kleine is echt een schattig klein meisje!! :(

3. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Hoorde net op HVN dat ze op Sint Maarten is aangetroffen. Lekker zeiluh bij een graadje of 30.... mmmm....

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wat een meningen zeg, kent iemand hier dat meisje of die familie persoonlijk ofzo?! Jullie geven wel flinke meningen over iemand die je alleen uit de media kent. Moeten we eerst niet afwachten wat onze kinderen gaan doen op die leeftijd.

Mijn ouders zijn echt super en ik was echt een puber from hell....Niks met mijn opvoeding te maken.

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoorde ik ook ja..
    Ze weten nog niet wat haar beweegredenen zijn... Ze zou in goede gezondheid zijn.. maar zegt de politie... ze zit daar natuurlijk niet voor niets!...

Duhhuh... Halloo???!!!!????

Kind is van huis weggelopen....

Als ik het kan bekijken door logisch naar de situatie te kijken en van wat ik weet is het gewoon een verwend nest...
    :$

6. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ja ik las het op telegraaf lekker de kinderbescherming laten beslissen erover.14 jaar hoe kom zei alleen de grens over :(

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

En ze kennen haar bij de grens ook niet he??? ;)
    Ik heb toen begrepen dat ze het land ook niet uit mocht...
    Nou ja... we zien dus wel dat ze zich daar strikt aan houden...

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    wuahah

en btw ze heeft dus donderdag 3500 euro gepind, vraag me nog steeds hoe !!

En een meid van 14 kan dat heus wel op dr bank hebben hoor.

Toen ik 13 was had k ook een heleboel centjes op mijn bank, heb het alleen meteen op moeten nemen ( moeder was mee ivm ouderlijke macht natuurlijk ) om mn beugel te kunnen betalen. Het was zwaar mis gegaan met de verzekering waardoor ik/moeder vooraf moest betalen. Dus mogelijk is 't wel, alleen niet door te pinnen.

Maar goed het ontspoorde kind is terecht. Dat ze op Schiphol niet eens raar keken.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    We noemen dr dan wel allemaal gek, maar ondertussen zit ze wel lekker met haar gat op sint maarten met 30 graden en een lekkere portomonnee en wij hier met z´n allen in de kou en in de sneeuw haha.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

ik was ook een verwend pleuris kind en puber, maar ik haalde het echt niet in mijn hoofd om weg te lopen.
    Ja de plek waar ik na wegliep was 5 min verder lopen bij mn opa en oma. En dat ook niets met mijn opvoeding te maken.

Maar bij Laura is toch duidelijk te merken dat het daar wel mee te maken heeft, dr ouders keuren alles goed. Waarschijnlijk omdat die ouders gescheiden zijn en dr zo lekker willen verwennen, waardoor Laura het te hoog in dr koppie kreeg en verwaand is geworden.
    En de ouders maar alles toelaten omdat ze bang zijn dat ze haar iets tekort doen komen door de scheiding.

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nou mijn dochter krijgt echt geen zeilboot hoor.. ja miniatuurtje :p en 3500 euro??? sorry maar hoe komt n kind van 14 aan 3500 euro? kom op zeg dat kind zorgt voor meer opschudding dan sytze van der velden! en ik zal niet zeggen dat mijn dochter n lieverdje wordt integendeel! maare ik zou mij niet de wetten laten schrijven door mijn puberende verwende dochter van 14

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
  13. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik ben het met je eens hoor Marjand. Ik snap echt niet dat iedereen precies weet wat er zich allemaal afspeelt, terwijl niemand het meisje of het gezin persoonlijk kent. En de media.. iedereen weet toch hoe verhalen opgeklopt worden!

Ik ben blij dat ze levend is teruggevonden en verder is het aan de familie en betreffende instanties om ermee aan de slag te gaan.

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja maar als je kijkt naar de gooise meisjes enzo, is de helft van nederland verwent en mensen met een hele boel geld voeden hun kinderen nou eenmaal anders op. Wij kennen deze mensen toch helemaal niet behalve van wat de media ons verteld?

Ik had ook zeker geen zeilboot en mijn kinderen krijgen die zeer waarschijnlijk ook niet (heb ik geen geld voor ook) Maar wij zitten denk ik allemaal niet in dat wereldje....Dus makkelijk praten. Ik keur het allemaal heust niet goed ofzo. Maar om nou zo'n meisje van 14 helemaal af te branden....Ik persoonlijk vind dat niet nodig.

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    dat is toch onzin? dus als je veel geld heb geef je je kind alle rotzooi wat ze wil??? mijn vader heeft ook genoeg geld maar denk jij maar niet dat ik letterlijk alles kreeg wat ik wou ik ben opgevoed met normen en waarden en met werken voor je geld!

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tja.... ze staat ook voor de lol onder toezicht van Jeugdzorg natuurlijk...

17. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT

als mijn kind dat zal doen he ik zou echt woest zijn!!en ja idd ze mocht de grens niet over maar als ze via vliegveld ging zouden hun het otch ook moeten zien:(zou mijn een raadsel wezen heb nog wel een staartje...en ik denk ook dat ze in bescherming word genomen door de kinderbescherming;)want haar ouders letten gewoon niet op:$

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

dat bedoel ik dus... Ze zou toch tegen gehouden moeten zijn op het vliegveld...???!!!???
    En hoe is ze op het vliegveld gekomen??? trein... bus... taxi?????
    Of zou ze haar rijbewijs ook al (gekocht) hebben ;)

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ik kreeg ook alles wat ik wou vroeger, net zoals die gooische wijven.
    Mede dankzij mn exstiefpa en verwekker de strijd voerde wie ik aardiger zou vinden hahaha.

Maar die ouders doen toch zelf de gekste dingen goedkeuren.
    Dan is toch al meteen te zien dat het een instabiel gezin is..
    Dat je je kind steund om dromen na te jagen prima, maar er moet wel ergens een grens zijn. Je kind willen laten reizen in dr ééntje over de wereld ? Ze is net pas in het tiener leventje komen kijken !
    Ze weet nog niets.(ja misschien over zeilen en een beetje fatsoenlijk eten maken ). Nee sorry gaat er gewoon niet in bij mij !!
    Dat bewijst aan mij dat je als ouder en kind niet spoort.
    En vooral nu ze zo ontverantwoordelijk na St. Maarten vlugt.
    WAT ALS DAT VLIEGTUIG WAS NEERGESTORD ???
    Heeft ze goed over nagedacht hoor :)

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ach dat zie je toch vaak genoeg dat dat bij jou niet is gebeurd....wil niet zeggen dat een groot gedeelte van kinderen van rijke ouders alles krijgen wat ze willen....

En over die 3500 euro ik had op die leeftijd ook wel flink wat spaargeld hoor....Weet alleen niet of ik dat kon opnemen in 1 keer. Heb het nooit geprobeerd.

Ik wil alleen maar zeggen dat je/we hier makkelijk een oordeel kunnen vellen over mensen die we helemaal niet kennen. Je mag best een mening geven en hebben. Maar een kind van 14 is gevormd door volwassenen en elke ouder doet het zo als hij/zij denkt dat het goed is. Dat doen jij en ik ook. Ook al denken sommige andere dan dat je het helemaal niet goed doet.

Ieder heeft zijn/haar eigen opvattingen over opvoeden en normen en waarden.

Deel Deze Pagina