een wereldreis roeien is zwaar.... pfffff.... ze zal vast wel een zeilmaatje hebben die daar een bootje heeft neergelegd... Is vast voorbereid... Waarom doet ze dit nu pas immers??? Waarom niet meteen als je zo gefrustreerd bent dat je niet mag gaan zeilen???? Dan ben je toch boos na zo een uitspraak... en dan ga je toch meteen zonder na te denken? Nee volgens mij is dit keurig netjes uitgedacht...
Ja alleen zit volgens mij als ik het goed heb het vliegveld op het Nederlandse gedeelte, ik vind het dus echt een twijvel gevalletje.
Maar het lijkt mij wel dat je daar als kind alleen niet zo ver mee komt. Moeten toch volwassenen bij betrokken zijn?
Ik kaffer het meisje ook niet af... Ik zeg alleen dat het een verwend nest is en ik durf ook rustig te stellen dat ze heeeeeel blij moet zijn dat ze niet onder mijn toezicht is gesteld maar onder die van de Jeugdzorg Kijk.. haar ouders hebben haar zo gemaakt als dat ze is... maar zij wordt op haar akties, keuzes, uitspraken etc. afgerekend... Dat wordt iedereen... dat is de wereld gewoon...
ze is dus oud genoeg om te denken dat ze de wereld rond kan zeilen maar niet oud genoeg om te beseffen dat ze haarouders (moeder) hiermee pijn doet en dat het gewoon onverantwoord is wat zij doet!
daar komt ze dan binnen... als ze al op sint maarten is geland natuurlijk Dat weten we ook niet.. En anders kan ze natuurlijk ook al vertrokken zijn naar het Franse gedeelte
Natuurlijk gaan we dat meisje nu ook afblaffen, zij beweerde ooh zo volwassen te zijn en de ouders en jeugdzorg en weet ik wie en wat allemaal. Dit bewijst toch alleen maar dat ze dr zelf en iedereen die in haar geloofde tegenspreekt. Daarom heropvoeding voor ouders en kind !
Inderdaad, want ze kan net zo goed van st eustatius er heen gegaan zijn.. ik ga denk ik de aankomende weken maar goed het nieuws volgen.
Heb je in ieder geval wel wat te doen hahaha Waren de politie, jeugdzorg en de ouders er maar net zo veel mee bezig...
Hahaha nou inderdaad zeg ! Ben gewoon zeer benieuwd hoe ze op het idee is gekomen daar heen te gaan en wie haar heeft geholpen of dat ze het misschien toch alleen heeft geregeld. En het allerbelangerijkste hoe ze hier op gestraft word ..
teveel media aandacht die meid is helemaal in de war geraakt ,ik hop dat ze ergens veilig warm zit.. xx
Ze hebben haar gevonden op Sint Maarten Laura gevonden op Sint Maarten - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
ja dat snap ik ook niet, kijk onze zoon heeft ook al een paar duizend euro op zijn rekening staan (en is pas 2) maar je kan toch niet zoveel opnemen?
UHm in 2 dagen tijd van Nederland naar St Maarten zeilen is geen optie. Die heb het vliegtuig gepakt kan niet anders!! En wat er al gezegd word Volwassen is ze niet bewijst ze zelf maar weer.