Zeilmeisje word vermist!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ProudMum, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

ik ben ook enigskind en lange tijd enigs-kleinkind geweest (13 jaar )

maar zulk gedrag heb ik niet vertoond hoor;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    nee ik bedoel meer vanuit die ouders en grootouders.

3. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Gewoon lekker negeren.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jaja, ze vindt zichzelf volwassen genoeg om de wereld rond te varen. Maar zodra er narigheid thuis is, of er wordt druk gezet, 'Dan gaat het helemaal niet goed met Laura'

Ja hoor, puberend meisje.

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oke dat zou wel kunnen ouders en grootouders van enig(klein)kind, verwennen en verpesten ze makkelijker. Maar gelukkig hebben genoeg (groot)ouders grenzen.

Dus wel typisch dat ze verwend gedrag kunnen tonen die kinderen, maar dit is te extreem deze ouders en grootouders kennen geen grenzen.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Als ze zelf eens niet zo achterlijk zou doen, dan interesseerde niemand zich voor haar.
    Geen mediadruk, niet de dreiging van uit huis geplaatst worden enzo.
    Dan ging het een stuk beter met dr!

Zal blij zijn als Nederland het weer ergens anders over kan hebben ipv over deze zielige mediageile familie.

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Volledig mee eens!!! Je haalt me de woorden uit de mond!

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ook knap van die ouders dat ze nu gaan lopen roepen dat de media het allemaal zo erg voor hun meisje maakt. Bah! Hadden ze dat bedacht vóórdat ze met dat achterlijke zeilplan de voorpagina van de Telegraaf wilden bereiken.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Idd helemaal mee eens!!

Pfff zit het nieuws te kijken en die tut komt weer als eerste aanbod....Snap het niet lekker negeren

10. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Stom kind,stomme ouders en stomme opa en oma.
    Ik ben eigenlijk helemaal klaar met dat zeilmeisje.

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeeeeelemaal mee eens....!

En voor degene die mijn uitspraak over het verwende kind en haar opvoeding met dit "weglopen" vergeleek met kinderen die weglopen van huis om een dieptrieste reden, problemen of met loverboys te maken hebben gekregen of wat dan ook... 1 ding... : Je hebt het totaal... maar dan ook totaal NIET begrepen!

Een verwend nest met ouders die compleet en totaal niet weten waar ze mee bezig zijn (Echt van die ouders die vinden dat ze hun kind alles moeten kunnen geven wat het kind wil en ze in alles overstimuleren) is heeeeeeeeel wat anders dan een kind die problemen heeft en het echt moeilijk heeft en hulp nodig is...

Ik ben zelfs iemand die (tijdelijk) een kind in huis zou nemen als ik een kind daarmee kan helpen...

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ook heeeeelemaal mee eens...

Als er ooit nog eens een boek geschreven gaat worden met de titel:

"10 manieren om beroemd te worden....!"
    Praktische tips waarin u gegarandeerd en snel niet meer uit de media te slaan bent...

kan deze er ook in ;)

13. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Dat is een goeie!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff...ze moeten die meid met dr ouders in een opblaasboot in de atlantische oceaan dumpen.
    Hoeven we die arrogante rotkoppen niet meer te zien op tv!

15. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ja maar dan wel met een zeiltje op die opblaasboot he?

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nouja, vooruit dan...met een zeiltje ;)

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik snap eigenlijk totaal niet waarom heel nederland zich met dit gezin bezig houdt..als die ouders zo stom zijn om dit kind alleen de wereld over te laten zeilen is dat hun keuze toch...( al is ze toch gewoon leerplichtig, dis wat dat betreft snap ik wel dat er moeilijk wordt gedaan!)
    Maar nogmaals...het is het probleem van dat gezin vind ik...Ik zou het zelf overigens nooit in mn hoofd halen om mijn puber dochter alleen te laten gaan maar goed...(heb niet eens een kindje!)
    Snap ook niet hoe een minderjarige alleen naar st. maarten kan vliegen? Heb je toch toestemming voor nodig? En ze is vanaf parijs gevlogen..hoe is ze daar dan gekomen? Zien die mensen de gevaren nu echt niet ? Er lopen zo veel rare mensen rond op deze aarde..:(

xx

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik denk dat ik het wel snap Anna... ik denk dat heel Nederland zich ermee bezig houdt omdat het op reis sturen van zo'n jong meisje in haar eentje een grove vorm van kinderverwaarlozing is. Ook in Nederland respecteert de overheid de Rechten Van Het Kind, waarin ook opgenomen is dat er zo goed mogelijk voor de kinderen gezorgd moet worden. Hoe groot en volwassen deze Laura zich ook mag voelen... het is en blijft een kind (een puberende zelfs) die de consequenties van haar daden nog niet kan overzien.

19. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    jep josien heel mooi verwoord!... En ik denk dat de aktie van haar om zomaar te vetrekken naar sint-maarten daar een mooi bewijs van is!...
    Tuurlijk vind ik het sneu voor het meissie! Maar ik vind dat de schuld daarvan ligt bij de ouders!Zij zijn volwassen en zouden beter moeten weten!

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    eens!!!!

Deel Deze Pagina