Hoihoi, Ik ben dan nog niet bevallen maar heb al wel 2 vraagjes. Allereerst, mag/moet je nu wel of niet een zeiltje in het bedje hebben? Ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen. De een zegt van wel en de ander weer niet want als je kruik eens gaan lekken kan dat water niet weg. (ik weet als je een zeiltje gebruikt alleen onder de billen en lager). Tweede vraag. Ik verwacht een zomerkindje en moet in het ziekenhuis bevallen. Heb je nu wel of niet een jasje nodig als je naar huis gaat? Aangezien de zomers hier altijd zo veranderlijk zijn weet je dus niet wat voor weer het is. Is het ook goed mocht het wat frisser zijn om de kleine extra toe te stoppen met een dekentje/lakentje? Als we gaan wandelen gaat de kleine waarschijnlijk veel in de wandelwagenbak, dus daar hebben we een dekentje voor. De maxi-cosi zullen we voornamelijk gebruiken voor de auto. Alvast bedankt! Liefs, Tanya
Hoi, Een zeiltje hoeft nog niet perse. Jasje is wel handig om te hebben, en afhankelijk weer wel of niet te gebruiken met het naar huis gaan. Je hoeft niet perse een deken over de kleine heen te leggen. Het zou ook met een omslagdoek kunnen. Ilja