Ik heb in september een miskraam gehad en heb net een test gedaan en ben weer zwanger! Vorige keer had ik ontzettende last van opgezwollen borsten en gevoelige en stijve tepels. Dat heb ik nu dus helemaaaaal niet maar wel een soort van krampen in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden. Op de een of andere manier denk ik zit het wel goed? Geen gevoelige borsten etc. Wat denken jullie? Is dit normaal?
hoi Suzanne, Ik zelf heb voor deze zwangerschap 2 miskramen gehad, bij de ene had ik veel pijn in mijn borsten en buik en bij de anderen niet. Het is makkelijk gezegd dat weet ik maar al te goed want ook ik heb mij erg ongerust gemaakt. maar probeer je niet te veel zorgen te maken. Deze zwangerschap had ik de eerste 20 weken ongelovelijk veel menstruatie pijn onder in mijn buik. en zelfs bruinverlies in de eerste drie maanden. Maar nu ben ik inmiddels al 33 weken zwanger. Ik heb eigelijk altijd maar gedacht zolang ik geen helder rood bloed verlies en het tegendeel bewezen is, is er niks aan de hand en gaat het allemaal wel goed. Ik hoop voor je dat de eerste maanden snel voorbij gaan en je hopelijk kunt gaan genieten van je zwangerscap. Zals ik kan dat nu pas met 33 weken. veel sterkte en probeer je niet te veel zorgen te maken.
Tjah dat is het he, Het onzekere gevoel. Ik kan nu nog niet echt genieten. Ben bang dat ik weer TE enthousiast ben en het straks weer mis gaat. Eerst maar eens een hartje horen kloppen en dan pas echt juichen...