Tips Denemarken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Finn, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Finn

Finn Actief lid

10 jan 2009
    202
    0
    0
    gelderland
    We willen een week naar Denemarken in mei.
    Wie heeft er een leuke plek qua overnachten, streek en to do tips?

Kids zijn 3,5 en 6,5 jaar.
    Legoland willen we natuurlijk zo ie zo bezoeken.

2. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Het is al een aantal jaar geleden dat ik er ben geweest, maar mijn oom woont daar en is altijd erg te spreken over Fredericia en Kolding.
    Ook weet ik dat er in Aarhus een openluchtmuseum is (Den Gamle By) waar (toen ik nog stuk jonger was en mijn broertje en zusje ook rond de 6 jaar waren) veel te doen was voor kinderen.

3. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
  4. Finn

Finn Actief lid

10 jan 2009
    202
    0
    0
    gelderland
    Verder niemand......?

5. Finn

Finn Actief lid

10 jan 2009
    202
    0
    0
    gelderland

Welke plaats gaan jullie ?
    Wij zitten te denken aan een stukje boven kolding ( oost Jutland)
    Zijn jullie vaker naar legoland geweest.....? Is twee keer teveel om dit in een week te bezoeken

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Bij kattegat zit een heel leuk aquarium, als je in de buurt bent zeker een aanrader.

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Den Gamle By is inderdaad een aanrader! Wij hebben het bezocht vanuit ons huisje in Gjern (Dayz Søhøjlandet). Legoland is vanuit daar ook goed te bezoeken. Verder zijn we vanuit daar naar een overdekte dierentuin geweest met de naam Randers Regnskov. Ook heel leuk.

Het is een geweldig land. Veel plezier!

8. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Wij gaan ook in de meivakantie. Dit jaar vlak onder Kolding aan de kust. De kaarten voor Legoland zijn al binnen en we zijn ook van plan de vikingmarkt te bezoeken.
    Vorig jaar zijn we naar Randers Regnskov geweest, erg leuk (met de kinderwagen iets minder handig). En trek vooral niet te veel kleren aan als je daar heen gaat...
    De dierenparken daar vind ik vaak ook erg mooi. Ruim opgezet, dus veel ruimte en lekker wandelen. Vorig jaar zijn we naar Ree Park Ebeltoft geweest en het jaar daarvoor naar het Skandinavisk Dyrepark. Deze liggen bij Randers Regnskov in de buurt.

Dit jaar zitten we dus vlakbij Kolding en ook daar zijn genoeg dingen te doen. Overdekte speeltuin, grote buiten speeltuin (gratis), musea, botanische tuin (manlief houdt van fotograferen), zee.
    Eigenlijk maakt het niet zo veel uit waar je naar toe gaat, overal is wel wat te doen. Wel zitten er in het gebied Djursland (boven Arhus), veel parken.
    Wij boeken altijd een huisje via Dansk.nl

Deel Deze Pagina