Op geen stijl kun je heel veel foto's zien. Wat een drukte ook , is toch ook veels te veel! Vreselijk voor die mensen!
het festival is nu afgesloten, hopelijk komt iedereen die ongedeerd is gebleven in die chaos veilig thuis....
Oh, toch wel? Op internet stond dat ze het gewoon door wilden laten gaan omdat ze bang zijn dat het helemaal los barst als zoveel mensen naar weg moeten gaan.
op nu.nl staat een update met dat het nu afgesloten is, hier nog een filmpje van de tunnel en al die mensen, geen schokkende beelden hoor, maar wel een impressie van hoe snel het fout kan gaan: www.dumpert.nl - RampTunnel Loveparade vlak voor paniek
Vreselijk. Ik ga zelf graag naar feestjes en festivals. Dit is echt vreselijk!! Heb nog een paar vrienden die daar lopen. Hopen maar dat alles goed is met ze.
Pfff inderdaad een enorm hoopje op elkaar. Waar ik me alleen echt aan erger: sommige reacties die eronder staan bij Dumpert, Zo respectloos. Vreselijk wat daar gebeurd is!
het zijn er intussen 19: Zeker negentien doden bij Loveparade Duisburg | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl mijn man is nog niet thuis, ik wordt helemaal gek hier, ik weet dat alles goed met hem is en dat hij waarschijnlijk problemen heeft met vervoer etc. maar toch,
erg hoor. ga je naar een leuk dance feest komen somige mensen niet eens meer thuis das raar idee.of je komt gewondt , bah.
@Dana, oh jeetje je man nog niet thuis. Gelukkig weet je wel dat hem niks is gebeurt, maar kan me voorstellen dat het niet prettig is dat hij er nog niet is. Hij zal inderdaad wel problemen hebben met het naar huis komen.
Ik vind het echt verschrikkelijk.. Het is inderdaad vragen om problemen als je zoveel mensen toelaat op een terrein waar ongeveer 1/3 van de mensen op zou kunnen/mogen, maar wat vreselijk dat ze daar op deze manier achter moeten komen Wat ik trouwens had begrepen was dat de tunnel aan de voorkant was afgesloten, zodat er niet meer mensen meer op het terrein konden, maar de mensen die aan de achterkant erin liepen, bleven gewoon doorlopen.. dus de mensen vooraan konden geen kant meer op.. Ik blijf maar denken aan de mensen die daar met vrienden zijn of de ouders die hun kinderen ernaar toe hebben laten gaan.. en nu moeten verwerken dat hun geliefde er niet meer is.. @Dana; sterkte nog even, ik kan me voorstellen dat je hem zo snel mogelijk dicht bij je wilt hebben!
Bah, in elk geval 1 nederlander bij de doden Nederlander (22) overleden bij Loveparade | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Vreselijk... Heb het zelf eens meegemaakt dat ik in een mensenmassa terecht kwam de vreselijk begon te duwen, nou dan is de paniek er snel hoor... Daar wil je echt niet in terecht komen.