Ik heb daar ook mijn eigen idee over. Heb een beetje het idee dat iedereen elkaar na praat. Wie heeft het nou werkelijk eens geprobeerd?? Volgens mij zijn het alleen maar verhalen. Ik geloof best dat de ene test beter is dan de andere, dat is met alles zo. Rot voor je dat je ongesteld bent geworden. Ik had hetzelfde in onze eerste ronde. Ik voelde gewoon dat ik zwanger was en had ook een inimini superlicht streepje op mijn test (2v5). Maar 2 dagen later werd ik ongesteld. Succes voor de volgende ronde!!!
Bosbesje, Heel mooi gesproken. Ik hoop voor jullie dat jullie gauw weer zwanger mogen raken. Dikke knuffel van mij
IK!!!.. ik had er nog 1 liggen en omdat de verhalen hier zo voor zich spraken heb ik manlief de test laten doen.. en ja hoor.. een lichtroze 2e lijntje.. ik heb gemaild met predictor en hun antwoord: Mijn man moest maar naar de ha gaan want dat hij hcg in zijn urine heeft was toch niet goed..whahahahaha.. SUKKELS!!!.. Predictor is echt bagger en komt er hier NOOIT meer in..
en BOSBESJE.. je kent jezelf het beste denk ik dan maar.. Balen meid.. en succes in de volgende ronde...knuf
Vara Kassa heeft een test gedaan met verschillende testen. Daar testte een mannelijke tester positief! Details/Vara Kassa @Bosbesje: rot voor je. Volgende ronde beter! Wel mooi dat je je lichaam zo goed kent. Ben bijna 31 weken zwanger en twijfel er soms nog weleens aan.
bah meid wat ontzettend shit zo... heb je kleine miskr gehad miss? bah. vind het vreselijk zo te lezen. heb eventjes geen woorden. maar wel een dikke knuffffxxx
Wat een lieve reacties! Dank jullie wel! En ben blij dat het door jou herkend wordt Rammel Was even bang dat niemand zou geloven dat ik het gewoon voelde. Ik voel alles in m'n lichaam, ook eisprong heel duidelijk altijd. En reageer sterk op HCG weet ik uit eerste zwangerschap. Vriend heeft het gisteren nog opgemerkt aan m'n grotere borsten. Zijn nu weer geslonken. Ik kan het naast me neerleggen nu. De volgende ronde is begonnen. Het was pas de 1e ronde dus ik mag niet klagen Predictor: ik weet het niet. Het streepje was wel met 5 minuten zichtbaar en als ie echt zo slecht was zouden ze 'm niet meer mogen verkopen denk ik. Ik weet niet of mannen ook iets van HCG in hun lichaam kunnen hebben op één of andere manier al is het maar een spoortje, die predictor pikt het op. Als ze dat bij Kassa hebben getest zal het toch zo zijn. Kan me iets voorstellen van melk drinken van een koe met HCG in het bloed ofzo of medicijnen waar het inzit? Volgende keer neem ik toch maar een andere. Is ook een stuk goedkoper. Heb er nog 1 klaar liggen van apotheekmerk (zelfde fabriek KV 2 voor 5). Maar ga echt langer wachten met testen dan. Uhm, zeg ik nu heel nuchter dan hè Het is handig dat ik het zelf in ieder geval voel als ik opnieuw zwanger ben. Dat schiet al aardig op, Aalbes (hihi nog een besje)! Voorspoedige laatste loodjes gewenst en een gezond kindje over een week of 9! Groetjes Bosbesje
Ik kan het filmpje van Kassa niet openen. Wel de beschrijving gelezen en daar staat dat het de Romed test is die de verkeerde uitslag geeft bij de man en de niet-zwangere vrouw. Predictor komt nog met een mooi cijfer uit de bus. Ik ga ze allemaal eens testen als ik goed zwanger ben kan ik hier een lijst plaatsen