Wat denken jullie???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Babyliciouss, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Hallo meiden!

Wat denken jullie, heb ik mn ei gehad?
    Ik moet er wel bij vermelden, dat ik bekend ben met het probleem een laag progesteron gehalte te hebben na mn eisprong en een te korte LF.
    Tenminste, voor mn eerste zwangerschap.
    Ik weet van het eerdere tempen, dat mn temp pas steeg op 3 DPO.

Nu is het zo, dat ik op dag 16 'savonds flinke buikpijn heb gehad daar beneden in mn buik, kon er niet eens echt goed van lopen, dit hield ongeveer een uurtje of 2-3 aan en toen was het over.

Ook heb ik sinds dag 15 het idee dat er (vruchtbaar?) slijm gespot is, al lijkt het wel waterige dan toen ik voor t eerst zwanger wilde worden. Maar goed, dat kan natuurlijk per keer verschillen, al moet ik zeggen dat ik er nu ook nog ff in moet komen om mn cyclus te analiseren.

Verder heb ik gisteren op dag 17 een ovutestje gedaan en deze was negatief, er was wel een dun streepje te zien, maar dit had ik 2 jaar geleden de hele cyclus door, dus het ovu testje was nooit volledig wit.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken, zit ik nou op t wachtbankje of niet???

Groetjes Babyliciouss

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pfff lastig kaartje nu nog. Als je temp nu idd de komende 2 dagen nog omhoog gaat, dan zeg ik: JA eitje op dag 17

succes met wachten

3. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Voor nu zie ik geen eisprong. Daarvoor moet je temp minstens 3 dagen 0,2 graden minimaal hoger liggen dan de rest van je templijn.

4. Druppie

Druppie Actief lid

30 okt 2006
    107
    0
    16
    Ben benieuwd wat jouw temp de komende dagen gaat doen!

5. Babyliciouss

Dank jullie voor de reacties, ik zal het tempkaartje hier nog een keer plaatsen morgen/overmorgen. Misschien dat t dan wat duidelijker is.

Toen ik eerder tempte, zag je wel altijd een dipje, maar nu dus nog steeds niet.
    Moet ook zeggen dat mn temp nu wel erg constant is, dit was eerder ook heel anders, dan ging t helemaal op en neer!

6. Babyliciouss

#6 Babyliciouss, 7 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2011
    Zonet nog ff een ovutestje gedaan en het streepje word donkerder.
    Nog niet positief, maar wel al een stuk duidelijker, ben benieuwd of mn ei dan toch nog moet komen!
    Maar dan zou mn temp dus eigenlijk dus nog moeten dalen, toch?

7. Babyliciouss

Hallo allemaal!

Heb er gisteravond nog een ovutestje tegenaan gegooid, maar was weer negatief.
    Als ik mn templijstje nu bekijk, denk ik ook dat ik mn ei gehad heb.
    Temp is namelijk weer gestegen, als ik hem doortrek naar morgen, zet FF een kruis op dag 17.
    Dit zou dus best kunnen kloppen, zo ongeveer, want ik heb op dag 16 'savonds die buikpijn gehad.

Denken jullie dat ik ervan uit mag gaan dat ik op t wachtbankje zit?

8. Babyliciouss

Nou, belachelijk maar waar... ik heb nu dus een positieve ovu test... (knaltest!!!)
    Snap dr niks meer van?! :(

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als je morgen of overmorgen duidelijk een lagere temp hebt, dan is je ei geweest.

24 tot 48 uur na posi test springt je ei..

Klus ze!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    als je temp morgen weer hoger is, heb je m denk ik op dag 17 gehad... ik zou iig nog even klussen voor de zekerheid.... je weet bij FF tenslotte pas achteraf dat je ei geweest is.
    succes!

Deel Deze Pagina