Help!! Eten of niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bella B, 1 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella B

Bella B Lid

15 feb 2017
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai!

Ik ben nieuw op het forum en heb een vraagje.
    Ik zal proberen om in het kort mijn situatie te schetsen. Onlangs heb ik een menstruatie gemist. Ik heb in principe een regelmatige cyclus (25 dagen) en was dit keer 10 dagen overtijd. Na deze 10 dagen heb ik 3 dagen lang wat bruinverlies, lichtroze en zelfs een klein beetje helderrood bloedverlies gehad. Erg anders dan mijn normale menstruatie dus.
    Ik heb verschillende testen gedaan maar allemaal negatief.
    Nu zou ik uitgaande van die 3 dagen, gister ongesteld moeten worden maar nog steeds niks..
    Nu mijn vraag Hihi. Ik heb echt enorme trek in een broodje zalm🙈 Hoe doen de dames dat, die eventueel zwanger kunnen zijn? Hou je dan toch nog rekening met wat je eet en drinkt of ga je ervanuit (vanwege de negatieve thuistesten) dat het prima kan?

Alvast bedankt.
    Gr. Bella.

2. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Ik zelf heb daar geen rekening mee gehouden en gegeten en gedronken wat ik wil. En gezegd dat als ik een positieve test in handen heb ik stop met de "slechte" dingen.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Geen rekening mee gehouden. Man als ik dat had gedaan had ik al 10 jaar geen wijntje kunnen drinken ;)

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.896
    5.153
    113
    Ik ook. Pas bij een positieve test gelet op eten en drinken.

5. Bella B

Bella B Lid

15 feb 2017
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn zulke snelle reacties!! Zo zat ik inderdaad ook, maar was stiekem ergens bang wat voor consequenties het kon hebben als ik op de een of andere gekke manier toch in verwachting ben.

Nu lekker genieten van Mn broodje roomkaas en zalm😻😻

Bedankt!!
    Gr. Bella

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Je mag gewoon verse zalm eten, ook als je zwanger bent

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dit! Ik eet trouwens nog verse zalm, mag gewoon ;)

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Geen gerookte zalm toch? En ook niet rauw?

Maar hier ook pas bij positieve test hoor! En dan nog denk ik dat één wijntje bijv niet zo veel kwaad kan.

9. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Verse rauwe zalm mag gewoon.
    Ik heb het zelf niet gegeten... je moet er namelijk maar op vertrouwen dat het echt goed is ergens.

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Beide mag gewoon. Mits vers en niet vacuüm verpakt. Ik eet het tot nu toe al m'n zwangerschappen met goedkeuring van de gyn.

11. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    5 dagen voor me positieve test lag ik nog in de sauna en onder de zonnenbank. 4 dagen voor positieve test heerlijke tequila gedronken met me mannetje en ja juist elke dag nam ik nog zulke dingen zoals zalm, filet en een lekkere biefstuk. Want eenmaal die test in je handen, ontzeg je jezelf alles wat op de verboden lijst staat 😉 dus voor nu lekker genieten meid!

12. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Vanaf het moment van een positieve test rekening houden met wat je eet. Anders maak je jezelf echt helemaal gek.

Deel Deze Pagina