Ik ben pril zwanger en heb dus veel last van misselijkheid, nu kreeg ik de tip over deze lolly's, preggie pops te bestellen op www.bellypops.nl Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? en werkt het echt? (ben echt weer zo iemand die het meteen besteld, maar wil ze toch eigenlijk niet voor niets kopen ) ik had er nog nooit van gehoord, dus ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Ervaring heb ik er niet mee, sterker nog, ik heb er nog nooit van gehoord! Maar als ze werken zou dat HELEMAAL FANTASTISCH zijn! Ben nu 11 weken, maar heb er nog steeds elke dag last van. T wordt alleen maar erger ipv minder. Weet je wat ook wel een beetje helpt? Gember thee trekken... Tis niet eens zo vies, en als je dat een kop of 4 a 5 drinkt, zwakt het wat af... Ben benieuwd of iemand idd die lollys kent! groetjes teske
Hoi Sab, Geen idee of het werkt, maar ik heb iig een zakje van 7 lolly's besteld. Zal het je dus snel kunnen vertellen! Echt zo verschrikkelijk die ale: Groetjes Elke
tot nu toe niemand die ze kent dus..misschien is het nog vrij nieuw? ik heb wel die zwangerschaps granules van vsm gehaald tegen misselijkheid, die lijken ook wel iets te helpen gelukkig. als niemand de lolly's kent ga ik ze denk ik maar uitproberen he teske, ik hoop dat jij er wel bijna vanaf bent, bij mijn dochter was ik ongeveer tot 11 weken zo misselijk, opeens was het over.
Heb ff op die site gekeken. Ze zeggen dat er natuurlijke producten in zitten, die misselijkheid tegen gaan toch? Als je dan bij ingredienten kijkt, wordt mij niet duidelijk welk ingredient dat zou moeten zijn?! Lijkt mij een beetje wassen neus.. groetjes
Tja, ik had ze besteld toen ik misselijk was. Bij mij hielpen ze eerlijk gezegd helemaal niet. Ik werd opeens heel erg misselijk en heb toen ook alles afgespeurd en besteld wat maar zou kunnen helpen. Preggie pops, sea bands, gembercapsules. Maar bij mij hielp helaas helemaal niets . (Ja, uiteindelijk primperan, maar is ook geen wondermiddel) Maar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook niet helpt, hoor. Bij iedereen werkt t weer wat anders. Gewoon alles uitproberen, het is zo vreselijk die misselijkheid! Sterkte, hoop voor je dat t snel over is.
hahaha , wist helemaal niet eens dat dat bestond...lolly's tegen de misselijkheid.. ! nee sorry geen ervaring mee..
Mijn man was er zwaar op tegen. Hij heeft nergens bewijs kunnen vinden dat deze lolly's echt helpen. Ik denk zelf ook dat het voornamelijk een placebo-effect is. Maar goed, als je er in gelooft en het werkt, dan werken ze toch
Hoi, Hier ook misselijk, al 3 weken en pas 9 weken onderweg, 't wordt maar erger en dus geinterresseerd in al wat helpt, wil zelfs de Gember thee wel proberen kan je dat zo kopen en zo ja waar? Ik ben allergisch voor Primperan en daarom ook een beetje huiverig voor emesafene wat ook heel goed zou moeten helpen. Ik las ergens dat vitamine B (12?) (injecties?) ook heel goed kan helpen, iemand daar ervaring mee? groetjes, vrouw 27
Ik heb heel veel van die zakken gekregen toen ik in het ziekenhuis lag maar ik was nog steeds zwaar misselijk Maar ik heb wel eens gelezen dat het bij iemand anders wel hielp.
@ vrouw 27: Gemberthee weet ik eigenlijk niet, maar ik heb gewoon verse gember gekocht, en daar snijd ik dan steeds 5 of 6 plakjes vanaf, die doe je in een kom, en daar gooi je dan gekookt water op (wel warm). Beetje suiker erin en klaar is kees... Het heeft als je het zo eet een scherpe hete smaak, maar in heet water is het juist wat zoetig, en het ruikt en smaakt ook een beetje naar citroen (?).. Ja ik heb het niet verzonnen he... Sterkte!
Ik werd nog beroerder van die lolly's. Ik heb uiteindelijk van de huisarst primperan gekregen, omdat ik uitgedroogd was. Na een paar dagen ging het een stuk beter. Verder hielp pepermunt en cola ook heel goed tegen de misselijkheid. Sterkte ermee!
hier ook geen ervaring met de lolly's maar heb wel een andere tip... puur mama..... zwangerschapsgranule's ik ben vanaf 6 weken tot 9 weken misselijk geweest... met 9 weken dacht ik.. laat ik het maar eens proberen... sindsdien niet meer misselijk geweest, het is wel homeopatisch je zult er dus wel in moeten geloven
gemberthee kun je ook kopen van Twinings... dan is het lemon-ginger, dus met citroen. Wil wel eens helpen tegen misselijkheid. Bij mij hielpen de seabands het beste. Lollies nog nooit van gehoord, maar ik zou het gewoon proberen!