Weet je misschien de site van dat bureau Vlinderbloem? Ik heb het ervoor over om te reizen! Mijn vriend vind het zonde van het geld haha maar dat kan me niet schelen. Ik móet zekerheid hebben .
Tja, wij krijgen een jongen en dat zag er heel anders uit dan op deze foto. Dus ik denk dat je echt een meissie gaat krijgen. Maar zoals je weet: uitzonderingen daargelaten
Dank je voor je PB Vlinderbloem. Vriendlief vond het helaas onzin om nog een echo te maken, dus ik moet wachten op 10 oktober! We houden maar aan dat het een meisje is, maar houden in ons achterhoofd dat het ook een jongen kan zijn. Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik krijg ook een meid, de vk was er 100% zeker van, ik vroeg of ze de kamer blauw kwam verven als het toch een knul is, en ze zei Ja, zeker weten Maar toch hou ik in mn achterhoofd dat het toch een jongen kan zijn. Het maakt mij niet uit, wel jammer van alle meisjeskleren, maar dan halen we snel wat jongensspul
hoi hoi das is 99 % zeker te weten een MEISJE wat ik echter wel vreemd vind is dat het pijltje ver onder de schaamlipjes staat zodat men dus automatisch verkeerd kijkt maar het koffieboontje is overduidelijk hoor groetjes nathalie zou wel leuk zijn om een keer een poll te maken ben altijd benieuwd hoeveel er jongen en hoeveel er meisje zeggen haha
Ik ben gister ook voor een geslachtsbepalingsecho geweest omdat er toch nog wel wat twijfel was. Nou nu niet meer. het wordt toch echt een meid! Twee dochters, wat een rijkdom!
bij mij zijn ze 95 percent zeker een meid dus ik ben nu echt voor meisjes dingen aan het rond lijken o wee als er nu een jongen uitkomt dan zal de gene het nogal mogen hore zenne
Spannend blijft het he? Zeker omdat ik om me heen hoor dat ze het bij meisjes eerder fout hebben dan bij jongens. Als ze eenmaal een piemeltje hebben gezien, is het echt een jongen. maar de 'schaamlipjes' van een 'meisje' kunnen achteraf nog wel eens de balletjes zijn geweest. Hier hadden we bij 17 weken een geslachtsbepaling, 99% een meisje zei ze. Bij de 20 weken echo, vond de echoscopist het niet duidelijk te zien...toen bij 24 weken nog een echo laten maken en daar kwam weer een meisje uit. We hebben toch niet te veel roze in het kamertje gedaan en ik houd echt een slag om de arm...We zullen het hopelijk bijna weten!
ja ik doe ook niet te veel roos vind dat trouwens niet mooi echt alles roos maar gewoon kleeddjes en haar lintjes en van die prulletjes
pffffffff wordt helemaal onzeker nu ... de eerste keer met de pretecho zei ze een meisje heb er wel 4 keer om gevraagd en of ze ook weer wilde kijken ze zei 99% een meisje ... met de 20 weken echo zei die man ook 99% een meisje ,nu twijfel ik zo ,het is niet zo dat ik een jongen niet leuk vind hoor ,maar het is wel even schrikken toch! heb je alles roze en ben je ingestelt op het kleine meisje in je buik is het ineens een jongen lijkt mij zo raar .... Ik vroeg me eigelijk af op de echo die wij hadden lag ze echt tot 2 keer toe met de benen open ,dan zou je toch echt dat piepie moeten zien ,heb begrepen dat ze best groot zijn met dat termijn ... Maar goed we zien het wel over 17 weekjes en het is mischien cliche maar als het maar gezond is en dat is echt zo .. liefs
ik zou nooit van 1 echo uitgaan zeker niet van een medische 20 weken echo omdat hun daar vaak niet goed genoeg naar kijken (is ook hun taak niet en zitten sommige ook echt niet op te wachten) ik zou een pretecho erbij doen om het 3d te kijken DAT is pas duidelijk..
@Nathalie, ja dat pijltje had ze erop gezet zodat ze het woord 'meisje' kon typen. Niet bedoelt om aan te wijzen dus, maar automatisch doe je dat inderdaad! Wat bedoel je met koffieboontje? @Vlinderbloem wat goed zeg, van harte! @Snoozie, jee jij moet al lang wachten...Ik hoop voor je dat ze snel komt! Alvast veel succes met de bevalling . Zet 'm op! Allemaal weer bedankt voor de reacties! Echt super . Liefs Dayenne
ohhhhhhh wie kan mij van mijn onzekerheid afhelpen ? met 18 weken 99 % een meisje en met 20 weken 99 % en meisje hij wist het eigelijk gewoon zeker ! nu lees ik weer op dat rot internet dat het geslacht blijft ontwikkelen tot 22 weken en dus er ineens een piepie kan komen .................. wil vandaag de kamer roze verven oja en hij zei dat hij het nog nooit fout heeft gehad.... liefs
He, waar lees je dat dan? Ik heb er nog nooit van gehoord hoor. Met een maand of vier zijn de geslachtsorganen ontwikkeld. Wel kan het natuurlijk zijn dat je kindje er zo voor lag dat het piemeltje niet goed te zien was op de echo. maar daar zou ik met 2 keer 99% kans niet echt meer vanuit gaan.
Ik word toch nu wel heel onzeker over mijn verloskundigen praktijk... jullie fotos zijn allemaal zo 10x beter..
Valentijn als je het echt niet meer trekt kun je natuurlijk altijd een geslachtsbepalingsecho laten maken, er zijn volgens mij bureaus die het met 16-17 weken doen. Maar dan is het nog steeds wel vroeg hoor!
Valentijn je bent ook nog wel vroeg he! Ik weet niet of het bij mij ook zo duidelijk zou zijn rond die tijd.... En als je mooie echofoto's wilt, dan kun je ook een afspraak maken bij een echobureau. Daar doen ze het heel uitgebreid en krijg je veel foto's mee!
@vlinderbloem het is niet zo zeer dat we perse het geslacht willen weten, maar ik vergelijk meer de fotos. die van mij is overduidelijk met ruim 15 weken gewoon slecht. Nu vraag ik me af of ze wel alles goed hebben kunnen zien of alles goed gaat.
@Valentijn oooh oke. Hmmm ja je foto's zijn inderdaad niet zo goed nee. Hebben ze nog oude apparatuur?
Ja dat snap ik wel, ik zou dat ook hebben met zulke onduidelijke echo's. Maar als ik het goed begrijp, ook van je andere topic) is dat je ook nog je 20 weken echo krijgt? Waarom hebben ze deze dan gemaakt?