Hallo De meeste kennen me hier al. Dit is de 4de ronde IUI. Nu moest ik vanochtend op dag 9 naar het ziekenhuis om te kijken wat er groeit. Er zat rechts 1 eitje van 4,8mm en links 1 van 18.9. Die van 18.9 stond op springen zei ze. Het slijmvlies was helaas wel dun 4,6mm. Ze ging overleggen met de gyn hoe verder. Ik moest thuis een ovulatietest doen en voor half 5 terug bellen. En zo wie zo voor morgen staat er weer een echo gepland. Ik heb altijd voor de eisprong helder rood bloed verlies en dat had ik gister en vandaag. Ik voelde wel het zit er aan te komen. Aan de andere kant het kan toch niet normaal is het tussen de 12 en 15 dagen dat de ovulatie pas komt. Maar sinds ik begonnen ben met de behandeling is alles wel wat van slag. De vorige zwangerschap heb ik getest met ovulatietesten en die was net niet positief. Maar dan zou ik een maand over moeten slaan en heb ik gezegd hij is positief. En ik raakte zwanger. Ik denk zelf dat de testen steeds net te laat positief testen en de eisprong al is geweest kan dit? Ik heb pregnyl mee gekregen en moet nu meer utrogestan gebruiken deze ronde. Maar nu heb ik de test gedaan natuurlijk wist ik het niet dat ik moest testen en had teveel water gedronken. Ik vind hem best wel positief hij is lichter door het vele water wat ik heb gedronken. En knalt meer dan op de foto. Dus ik doe zo wie zo rond 15:00 nog een test en zorg dat ik dan minder drink. Wel lastig met dit weer. Maar ja wil hem absoluut niet missen. Dus ja zoals het nu staat morgen of overmorgen de nieuwe IUI. Veel eerder dan verwacht En het eitje zit aan de goede kant links is beter bij mij. Ik hoop dat jullie wederom mee denken? Alvast heel erg bedankt
De testen laten niet je eisprong zelf zien hè?! Ze geven de de LH-piek weer en binnen 24-48 uur hierna vind je eisprong plaats. Dus het antwoord op je bovenstaande vraag lijkt mij 'nee' te zijn. Als ik naar de foto van je ovulatietest kijk is deze duidelijk nog niet positief. De streep moet echt net zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep en dat is op je foto niet te zien. Veel drinken kan hier invloed op hebben, dus ik ben benieuwd wat voor streep je vanmiddag krijgt.
Ik denk dat hij morgen pas zal gaan knallen (of zelfs later). Een eitje groeit maximaal 2 mm per dag. Vanaf 20 mm kan hij springen maar vaak wordt hij nog wel wat groter (ca.) 23 mm voordat hij springt. Mijn gok is dat de iui pas op zondag of zelfs maandag zal gaan plaatsvinden.
Dankjewel voor de reacties. Zelf denk ik ook aan zondag of maandag. Ben wel blij met een extra meting morgen. Ik hou jullie op de hoogte. En dat het baarmoederslijmvlies dun is dat is toch niet positief? Of groeit dit ook nog mee?
De test van half 3 is precies hetzelfde als de vorige. En ook de Action test knalt niet. Deze doe ik er altijd extra bij als ik bijna positief ben. Dus morgen mooi voor nieuwe echo 10:10 mooie tijd. En dan maar weer kijken.
Dit is de test van vanochtend. Ik ga er straks gewoon heen. En ik denk dat het morgen wordt de IUI. Wederom erg spannend.
3e plas?? Maar voor een betrouwbare uitslag moet je toch minimaal 2 uur niet plassen?? Dan was je idd wel heeeeel vroeg wakker. Succes bij de echo.
Als je vanochtend om 4:00 plast en je plast om 5:30 en om 7:45 dan is dat toch de 3de plas? En zit er dan niet genoeg tijd tussen? Ik snap er niks meer van. Ja ik ben benieuwd bij de echo neem de testen ook maar mee. Ik hoor het wel.
Ik zou rond het middaguur testen,dat is het beste. Wat jij nu doet is testen met ochtendurine,kwart voor 8 is echt nog ochtend,ongeacht of je er snachts uitgaat om te plassen.En ovulatietesten mogen niet met ochtendurine. (Behalve cb digital).
Dan zit er genoeg tijd tussen Daarom zei ik ook dat je wel heeel vroeg bent opgestaan als je om 7.30 al je 3e plasje hebt gedaan
Ik kan eindelijk reageren. Ik was vrij snel aan de beurt. De follikel was 16mm gister had ik verkeerd begrepen. De follikel was nu 18mm. Dus 2mm gegroeid zag er mooi uit. Baarmoederslijmvlies was 4 mm en nu 13mm. Ook heel positief. Dus ik zeg vandaag pregnyl ja vandaag pregnyl en maandag behandeling. Dus ik zeg ik krijg altijd de behandeling de dag erna. Dat vond ze heel raar. Zegt zei wel dit is net even wat anders dan met LH testen. De LH test is vaak net iets later positief. We zien het op de echo eerder. Dus ik zei dan wordt het een perfecte timing. Ja maar het is altijd afwachten natuurlijk zei ze. En de arts die het de vorige keer deed waaruit ik zwanger raakte is er maandag weer. Allemaal erg positief. Al blijft het spoken in mijn hoofd heb steeds zoiets van waarom zegt mijn gyn dan steeds 1 dag na de pregnyl de behandeling en nu 1 dag er tussen. Dat maakt me weer onzeker. Dan zit ik precies op 36 uur na de pregnyl. Dus ja ik weet het niet. Ik had het liever morgen gedaan. Aan de andere kant ze zullen toch wel weten wat ze doen. Moet wel laat maandagochtend. Moet zeggen alles ziet er deze ronde mooi uit. De follikel aan de goede kant daar heb ik meer kans. Het baarmoederslijmvlies goede dikte. Extra utrogestan. Alleen 1 dag later de behandeling. Dus maandag de 4de IUI blijft spannend elke keer weer.