'Zeker zestig Nederlanders dood bij vliegtuigcrash'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door nikster, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

En weer een mooi voorbeeld waarom je beter niet alles openbaar op internet kunt zetten... :) Wel ECHT onmoreel om deze link erop te zetten.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vind het zo erg dat de media dat jongentje niet met rust laat!
    Kijk ik weet dat het in Arabische landen heel normaal is, om direct zulke beelden uit te zenden.

Maar dat de telegraaf dat jongentje belt voor een interview? Te belachelijk voor woorden! Ze mogen zich rotschamen.

3. Ik zeg: bom gooien op die k*t-telegraaf!

Had al een hekel aan die sensatiekrant, nu nog meer..

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik vind dat er ook wel een taak ligt bij het personeel in dat ziekenhuis, om de privacy van dat jongetje te waarborgen.

Ik bedoel, laten die artsen in een vergaderzaal een persconferentie houden ofzo. En niet aan het bed van dat jongetje. Laat info alleen naar buiten komen via de NL autoriteiten die daar zijn.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik vond ook eigenlijk dat ze al vrij snel dat jochie gingen filmen, daar irriteerde ik me ook dood aan .. Dan denk ik laat dat ventje toch ff bij komen ( bij komen gaat niet echt maar jullie snappen wel wat ik bedoel toch ? )

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Het is echt triest wat er gebeurd is. Hoorde net dat er ook een gezin uit mijn woonplaats verongelukt is.
    Ruben heeft echt een engeltje op zijn schouders gehad denk ik. Hoop dat het kereltje snel weer naar Nederland kan, en dat ze hem een beetje met rust laten. Nu weet hij nog niet wat er is gebeurd, maar als hij het zich straks allemaal gaat herinneren....pfff wat zal dat kereltje het nog zwaar gaan krijgen.

7. Polletjepiek

En wat ik ook zo raar vind, is dat het lijkt of "Jan en Alleman" maar op de plaats waar het vliegtuig is neergekomen, kan rondlopen.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heb ook even een mail naar de telegraaf gestuurd dat ik het niet vind kunnen!

9. MyBelle

MyBelle Actief lid

26 apr 2010
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteravond te horen gekregen dat er helaas een moeder van een oud klasgenootje van mij in het vliegtuig zat.....bah...vind het voor iedereen zo erg, en helemaal raar als het dan ook zo ''dichtbij'' komt....voor iedereen heel veel sterkte en hoop dat die stomme media eens mensen gaat respecteren.

10. Polletjepiek

Veel strekte voor iedereen die iemand kende die in dat vliegtuig zat!! Het zal je maar gebeuren!

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    T boertje van ruben zat bij een nichtje van mijn man in de klas. :( erg dichtbij en zo sneu voor alle betrokkenen. Als ik ruben zou zijn weet ik niet of ik wel verder zou willen zo zonder mijn ouders en broer.

De telegraaf heeft wel een berichtje met uitleg geplaatst over dat telefoongesprek. dus waarschijnlijk na alle klachten die gestuurd zijn richting redactie.

12. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    De reactie vind ik wel een beetje vreemd. Zo van ze hebben het niet zo bedoelt en hoe kun je nou een 'onverwacht telefoongesprek' hebben als je zelf hebt gebeld?

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.148
    113
    Home
    als je hoort dat alle journalisten proberen zijn kamer binnen te dringen en foto's te maken en de telegraaf schrijft dat de arts plotseling de telefoon doorgeeft dan klinkt dat belachelijk.

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ja dat vroeg ik me ook al af maar ja. ze moeten iets neer zetten he;)

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hoor net van mijn moeder dat de collega van mijn vader en zijn vrouw ook zijn omgekomen bij de ramp... Dat Mijn vader was er echt even vanaf! Hij kon nl heel erg goed opschieten met deze man... triest hoor. Laten drie kinderen achter...

16. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

verschrikkelijk, echt verschrikkelijk en ook enorm respectloos van de telegraaf, laat dat jochie toch met rust, ik kan daar zo boos om worden! stelletje sensatiezoekers!

17. Opening

Opening Niet meer actief

Mijn vader zijn collega en vrouw zijn ook omgekomen. 25 jaar heeft mijn vader met hem gwerkt. Hij is er helemaa kapot van.

@ annetske en supernurse ik denk dat wij het over dezelfde mensen hebben. Komt ineens wel erg dichtbij.
    Annetske als we het over dezelfde hebben dan is jouw vader ook een collega van mijn vader?

18. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik ben het roerend met je eens!

Maar toch lezen we het wel allemaal, toch blijven we abonnee of blijven de Telegraaf lezen op het internet.
    Ik neem daarbij mezelf als voorbeeld.
    Ik was zo boos dat de media zo dichtbij ons kwam in november vorig jaar. Deze krant wist alles zo goed te vertellen terwijl er geen of weinig research was gedaan naar het incident. En ja deze krant staat nog steeds in mijn browser.
    Soms voel ik me zelfs schuldig naar mijn vrienden dat ik deze krant nog lees....

En dan vergeet ik erbij te melden dat mijn man journalist is, moeilijk soms. -niet bij de betreffende krant hoor-

19. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja je hebt een punt hoor, ik lees de telegraaf nooit eigenlijk, ik las op nu.nl dat de telegraaf dat gedaan had, maar dan nog, voor hetzelfde geld was het door een journalist van nu.nl gedaan.

journalist zijn is broodnodig anders krijgen we geen nieuws meer maar soms gaat het te ver.

20. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Inderdaad Shaylen!

Deel Deze Pagina