Ik vond de telegraaf al een walgelijke krant, die er uberhaupt al niet inkwam bij ons, maar dit gaat toch te ver! Ik vind sowieso alle beelden van die arme Ruben (waarom weten we zijn naam??!!!) echt niet kunnen. Ben daar ook vreselijk boos om, bah bah bah!
ik vondt de camera beelden van het jochie,terwijl die nog half onder narcose lag al veel te ver gaan.....schandalig gewoon! tevens wil ik iedereen hier,die familie,vrienden,bekenden of wie dan ook is kwijt geraakt heel veel sterkte wensen in deze zware en moeilijke tijd..... groetjes petra
Ja, en vraag niet wat ze erover zeiden... Het spijt ze als er onder de lezers het idee is ontstaan dat de telegraaf onzorgvuldig zou hebben gehandeld. Ze geven dus niet eens toe dat ze iets verkeerd hebben gedaan, ze vinden het alleen spijtig 'dat dat idee is ontstaan'. :x :x Nou, gelukkig regende het vandaag opzeggingen van abonnementen bij de telegraaf! En vanuit de politiek hebben ze ook al wat over zich heen gekregen. Daarnaast zijn er vandaag niet meer kranten verkocht dan op een normale dag. Dus uiteindelijk hebben ze zichzelf flink geschaad met deze actie.
IK vind het heel erg zo als de telegraaf er mee om gaat!! Die krant komt er hier ook niet in Weet ie eigenlijk al dat ie wees is in tussen arm kind. Heb nog geen journaal gezien vandaag.
net bij editie NL en boulevard uitgebreid over de telegraaf gepraat... volgens mij vind iedereen het een schande..
Ik heb je een PB gestuurd want mijn vader en jou vader kunnen idd wel eens collega's zijn als ik dit zo lees. Triest he dit nieuws Mijn vader heeft ook Jaren met hem samen gewerkt...
tja, bij deze bewijst de telegraaf wederom, en voor eens en voor altijd, dat het gewoon een sensatiezuchtige nepkrant is van het niveau ' prive ' en ' story ' met dat verschil dat ik denk dat die laatste 2 bladen nog meer fatsoen hebben en niet een jongetje dat amper weet wat hem overkomen is telefonisch interviewen. trouwens, wat een BULLSHIT dat ze er nu onderuit proberen te komen door te zeggen ' dat de gsm in hun handen werd gedrukt door het personeel van het ziekenhuis ' en al ZOU het waar zijn; dan nog is de krant verantwoordelijk voor wat ze wel en niet plaatsen, dat is hun keuze en verantwoordelijkheid. totaal ongepast en schandelijk! ach ja. wat wil je van een 'krant' die eerder deze week publiceerde wat er in de vuilnisbakken (!) van politici zit, zoals een negatieve zwangerschapstest van de vrouw van pechtold jammer dat ook hierdoor weer de aandacht van de echte tragedie wordt afgeleid. nu zitten ' we ' allemaal te kiften over hoe achterlijk het is dat ' ruben ' (inderdaad, waarom weten wij zijn naam en hoe hij eruit ziet..?) zo in het nieuws wordt gezet en gebruikt. het allerergste is, dat wij dit allemaal over een week, een maand, wel weer vergeten zijn. dan is er weer iets anders aan de hand, in de wereld of ons eigen leven. maar het jongetje daar in het ziekenhuis in libie, die heeft geen leven meer. vreselijk, hoe moet hij ooit over het verlies van het hele gezin komen en dan ook nog dealen met deze twijfelachtige ' heldenstatus ' ?
ach dat arme jochie, dat nu al getekend voor het leven is, zonder (denk ik) ouders verder moeten leven en dan ook nog terug moeten zien hoe je op tv was en hoe anderen over jouw rug heen geld hebben verdiend. Ik ben helemaal niet sentimenteel, juist heel nuchter, maar ik vind dit echt heel erg verdrietig. Hoe kan het toch zo zijn dat dit onze maatschappij is, dat we dit willen zien? Voor mij had het iig niet gehoeven, zelfs al is hij volgens de telegraaf "het beeld van de overleving". Bullshit, tegenwoordig heeft niemand meer recht op privacy blijkbaar...
ik ben het hier helemaal mee eens... super super erg wat er gebeurd is echt zo word je weer even met je benen op de grond gedrukt... en kan me indd ook heel erg kwaad maken waarom dat jongetje zo in beeld gebracht word en er zoveel over hem naar buiten komt... vooral de eerste beelden dat hij zelf nog amper bij was. het kind gaat al door een hel heen is alles kwijt weet dit zelf nog niet maar de rest van nederland wel, hoe krom:S echt kan hier gewoon niet bij met m'n hoofd hoor!
precies jij verwoord helemaal hoe ik er ook over denk. van mij had het ook echt niet gehoeven echt vreselijk hoor.. ben zelf ook super nuchter maar hier kan ik me heel kwaad om maken. hij is aan het vechten voor z'n leventje en iedereen zit er zo bovenop...
Ik heb echt buikpijn van de ellende rondom Ruben. Waarom wordt dit jochie zo achtervolgd... vreselijk . Het is diep en diep triest. De Telegraaf kwam er hier al niet in, maar na zo'n actie als deze hoop ik echt dat heel veel mensen hun abonnement opzeggen! En die verklaring... tsssjjjj... we hebben per ongeluk gebeld. Tjonge jonge! De krant van wakker Nederland? Nou... laat mij maar lekker slapen dan! Ik vond die beelden meteen vanuit het ziekenhuis ook heel erg, maar aan de andere kant is dat in dit soort landen ook wel meer gebruikelijk. Daarnaast wil Libië de wereld denk ik heel graag laten zien dat ze goed voor Ruben zorgen. Ze zijn volgens mij veel te bang voor een slechte naam. Maar das mijn idee..... Groetjes, Josien
@josien: helemaal met je eens, van uitslapen zonder ' krant ' tot libies angst voor slechte naam. :x maargoed, ' wij ' doen er ook aan mee, want ' wij ' zijn degenen die het lezen, kijken, of niet, maar in elk geval weer aandacht geven. las wel dat er veel abbonnementen zijn opgezegd. dat zal ze leren. hoewel?
Dat heb ik ook gezegd, tis dat de telegraaf hier niet in huis komt maar anders had ik direct mijn abonnement op gezegd! En hopelijk doen veel mensen dit. Ik vind het echt heel erg en respectloos wat ze gedaan hebben met Ruben.