'Zeker zestig Nederlanders dood bij vliegtuigcrash'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door nikster, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis

Hier sluit ik me volledig bij aan.

Wat verschrikkelijk zeg...heb altijd al wel vliegangst gehad maar door dit soort berichten word het alleen maar erger...:(
    Ik hoop dat het jongetje liefdevol word opgevangen..

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey Miffy, even voor de duidelijkheid. Bedoelde niets met Kras als maatschappij hoor. Bedoelde dat dat alleen maar extra bevestigde dat er ws meer nederlanders om het leven waren gekomen.

Sorry als dat wat verkeerd over kwam.

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat vreselijk zeg!

Er werd net bevestigd dat het kind een jongen is en dat hij met een gezin bestaande uit 4 personen in het vliegtuig zat.

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb echt met pijn in mijn hart moeten zeggen dat ik er niks over kwijt mocht. Pas nadat het echt bekend was. Dit was bij ons rond 10 uur.. Toen mocht ik bevestigen dat het indd om deze vlucht ging..

5. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Dit is echt verschrikkelijk :(.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Is er al verder iets bekend over een persconferentie? Het laatste wat ik weet is dat het later dan 17.00 zou worden.

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Voor zo ver ik weet blijft dat zo.

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik vernam het nieuws over het ongeluk net op het werk, en zag de foto's op telegraaf.
    Wat verschrikkelijk! ik ben er helemaal stil van....

Veel sterkte voor de families en de verwanten, ook voor de mensen die het slechte nieuws mogen brengen.

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

mijn God wat vreselijk, mijn medeleven gaat uit naar alle nabestaanden :(

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Verschrikkelijk :(

Las op een ander forum dat er veel mensen in het vliegtuig zaten die bij een reisbureau in Zaltbommel hadden geboekt.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Vind het echt vreselijk....er is van dathele vliegtuig echt niks meer over.
    Echt een wonder dat het jongentje nog leeft.

Vind het overigens wel apart dat het jongentje gelijk is gefilmd in het ziekenhuis en op tv komt.
    Je zou als kind maar bij hem in de klas zitten..dan schrik je je rot.

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.870
    5.143
    113
    Home
    ik vind het echt absurd om dat kind zo te filmen en op alle tv's te laten zien

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik lees net dat de persconferentie om 18.00 op Ned 1 is.

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Klopt ben benieuwd wat ze daar zeggen

15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Helemaal mee eens. Het is verschrikkelijk voor het kindje, en ja, zeer waarschijnlijk zal ie er ook een trauma aan overhouden maar met de juiste begeleiding en heel veel steun en liefde van zijn familie in NL komt ie al een heel eind. Mijn moeder riep nl net ook dat het kindje dan maar beter dood had kunnen zijn en ik was echt geschokt!
    Ik zei dan ook: stel je voor dat ik morgen zou komen te overlijden is het voor mijn kind dan beter dat ze zelf dan ook maar dood is? Dacht het toch niet!

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    idd, vreselijk, als dat mij zou overkomen op die leeftijd zou ik wel dood willen.

Stel je voor als ik met me hele familie op vakantie ga, crash, mn hele familie dood, behalve ik. Ik zou kapot gaan.

Heel heerl heel erg voor dat kindje, hoop dat alles goed komt met hem..

17. Leliana

Leliana Niet meer actief

Wat verschrikkelijk..... :(

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit is zó verschrikkelijk, wat kan het leven toch wreed zijn. Waarom moest dit gebeuren? Over dat kindje, denk ik ook dubbel over. Mijn eerste reactie was ook, die had ook beter dood kunnen zijn. In één klap ouders kwijt en broertje/zusje. Het zal er heel erg vanaf hangen óf en wat voor familie hij nog heeft en of zij dit kindje alle liefde en geborgenheid kunnen geven. Zo niet, dan had hij er beter niet meer kunnen zijn. Zo ja, dan heeft hij nog alle kansen op een prachtige toekomst ook al zal hij/zij altijd deze pijn met zich meedragen. Arme lieverd, heb zó met hem/haar te doen........

19. miffy11

miffy11 Niet meer actief

#79 miffy11, 12 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2010
    ben ik de enige die het gevoel heeft alsof er een hoop word achter gehouden?
    als allereerste is door Libie bevestigd dat het niet om een aanslag gaat, nog voordat er uberhaupt onderzoek is gedaan, en iedereen neemt het klakkeloos over, het woord aanslag is verder niet meer gevallen. ik vraag me eerlijk gezegd een beetje af hoe ze er zo snel zo zeker van zijn?
    ten 2e hoorde ik net deze prachtige zin: er is geen verband tussen deze crash en die van air france vorig jaar (zelfde type toestel!) want daar weten we te weinig over en hier weten we ook te weinig over.

:(:(:(

en waarom word het de hele dag vergeleken met allerlei vliegtuigrampen, maar is het woord lockerbie nog niet gevallen?

misschien zie ik spoken, maar iets klopt er niet.

20. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik weet niet of er een hoop wordt achter gehouden maar ze weten gewoon nog bijna niks, dus het is wel vreemd dat er dan al wel aannames worden gedaan, dat ben ik met je eens.

Deel Deze Pagina