hallo, ik heb vandaag op 9 dpo een zwangerschapstest gedaan. Is nog veel te vroeg, ik weet het, maar na 2 ma's + curretage en daardoor Asherman, en 2 miskramen in minder dan 2 jaar tijd, moet ik nu van de gyn Utrogestan gebruiken vanaf enkele dagen na de ovulatie. Bedoeling is om in januari met ivf te beginnen als er dan nog geen goede zwangerschap is, maar heb nu sinds enkele dagen pijnlijke borsten, pijn in onderrug, emotioneel (had ik andere maanden niet met Utrogestan). Hopelijk gaat het dit keer allemaal goed, want eigenlijk zien we ivf niet zo zitten. Ik ga een foto proberen toe te voegen
Ik zie hem,maar kan de kleur niet zien.Gewoon over twee dagen nog eens proberen.Ik hoop voor je dat ie oploopt.
het is roze en blijft staan als ik er water in druppel, maar ik ben wel realistisch gezien mijn voorgeschiedenis
Voor een 9dpo vind ik dit wel veelbelovend. Test binnen een dag of 4 nog eens, en dan zou dat streepje al veel duidelijker moeten zijn. Ik duim echt voor je!!!! x
Die is best wel zichtbaar! Hoe lijkt het in het echt? Is het streepje daar wel roze, hier lijkt het nog wat grijs, maar de uploadkwaliteit van zp is niet al te best.