Sinds gisteren zijn mijn vruchtbare dagen weer begonnen.. Na een MA in augustus zijn mijn man & ik druk bezig maar tot nu toe is het helaas niet gelukt. Wat zou het een bijzondere Kerst worden als het deze maand wel lukt. Dus ik zeg, laten we voor elkaar duimen dat november een knalmaand wordt! Ik hoop het van harte voor elke vrouw die een kindje probeert te krijgen
Wat een lief berichtje!! Ik wens jullie in ieder geval een fantastische kerst toe, met hele mooie zuurstokroze streepjes
Ik duim met je mee! Mijn NOD is de dag voor Kerst/Kerstavond. Zou wel heel bijzonder zijn. Ik duim voor je!
Ahh wat lief! Ik duim mee zou theoretisch net moeten kunnen voor mij. dat zou voor mij heel bijzonder zijn 24 december 1e positieve test, is sterfdag van mijn moeder. Ow en uiteraard duim ik voor iedereen hier! Hoop roze op kerst
Wat lief! Ik duim mee voor iedereen. Ik zelf mag pas in januari de tp verwachten, maar toch doe ik mee voor jullie allemaal.
Wat een leuk topic! Ik duim ook hard mee, ik zit op het wachtbankje na vorige week donderdag mijn eerste inseminatie gehad te hebben. Wij zijn al haast anderhalf jaar onderweg ondertussen. Het zou hier ook zo'n mooi kerstcadeautje zijn (al hoop ik dat het een sinterklaascadeautje wordt)
Wat een mooi topic, liefdevol en hoopvol Mijn volgende NOD (nadat ik ga stoppen met mn pil) valt in het nieuwe jaar. Maar ik duim super hard mee dat we het jaar uit gaan met een hele hoop roze streepjes
Ik wens iedereen het geluk toe wat ik op dit moment voel. Dat er maar heel veel mooie positieve testen mogen zijn in december! <3
Ik hoop ook voor iedereen hier die dat graag wil van die mooie dubbele streepjes! Laat het net zo'n mooie verrassing zijn als het voor mij was. Worden dan zomerkindjes!
Goedemorgen allen, Nou, jullie duimen hebben zeker geholpen want ik heb een positieve test!! Ik durf het bijna niet te zeggen...ik hoop dat het deze keer blijft plakken. Voor nu is het een fantastisch Kerstcadeau Ik hoop dat het voor jullie ook een positieve Kerst wordt! En ik blijf sowieso voor jullie duimen