Niet in kunnen loggen bij H&M ?

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Dec 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Hebben meer mensen hier last van ?
    Ik wilde kijken hoe het met mijn bestelling stond en ik krijg nu steeds; klantnummer onjuist ?
    Terwijl in de mailtjes die ik heb gehad met mijn bestelling wel dat klantnummer staat..... Ook in de mail met inloggegevens stond dat klantnummer en pincode...

Ik ben nu bang dat ze mogelijk mij als klant hebben geschrapt omdat de vorige bewoners die hier op dit adres hebben gewoond enorme schulden hebben gehad (wij krijgen b.v nog steeds post van bol.com en andere postorderbedrijven met rekeningen die zij niet hebben betaald ) en ze kregen ook steeds boekjes van H&M, misschien dat ze daar ook nog wat hebben lopen? terwijl ik toch voorheen al eens wat heb besteld en ook netjes heb betaald......

Dus zijn er misschien meer mensen die er last van hebben en niet in kunnen loggen ?
    Ik heb het overigens al een dag of 2

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Oh niemand dus ?

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Is het niet gewoon enorm druk het liep gisteren storm op de site bij ze!

had ook moiete om in te loggen

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik heb het al 3 dagen...
    En steeds geeft hij aan dat mijn klantcode onbekend is ?
    Heb de H&M nu maar gemaild!

5. Pingu

Pingu Niet meer actief

Ik kan gewoon inloggen zonder problemen.

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb wel al 3 dagen dat ik niet in mijn bestelling kan kijken (nadat ik een mail had gestuurd waarom mijn bestelling nog een week lster werd vertuurd en 1 ding zelfs 2 week later)

dit is wat ik telkens lees
    Je bestelling wordt behandeld, probeer het binnenkort opnieuw a.u.b.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Nou ik heb een mail terug gehad;

Ik bleek 2 klantnummers te hebben ??? En dus hebben ze er 1 verwijderd... (in plaats dat ze dat dan even laten weten!! )
    Nu zou ik wel in kunnen loggen met het andere nummer maar hij doet het nog steeds niet :S Nu geeft hij aan dat de pincode fout is... Ik dus de pincode opnieuw aangevraagd maar dan doet hij het nog niet!!! Vaaaggggg!
    Maar de bestelling was in ieder geval onderweg zeiden ze... Dus we wachten het af!

Share This Page