Ik zit lachend op de bank en tegelijke tijd met mijn handen in het haar. De titel is natuurlijk niet serieus bedoeld maar soms vraag ik me af hoe hij er bij komt. Elke keer als ik denk dat we eruit zijn komt hij met enkele dagen naar me toe dat hij twijfelt. Ach prima, we hebben tijd zat maar vandaag was nummer 4. We begonnen met Sterre(Ja, maar dat word sterretje) , gingen over naar Fleur(collega zijn dochter heet zo) toen Lente(maar het word geboren in Januari) en nu is Feline toch te lief en flauwtjes(net als Fleur). Hij heeft de naam Kenna? gehoord en is nu een beetje droevig dat ik de naam lelijk vind. Ook heeft hij Chanel, Kayleigh en Kiara nogmaals genoemd(ik had het even verdrongen) en ik verbaas me over het feit dat Fleur dan ooit een optie is geweest. Dus we gaan het helemaal anders doen, ik ga geen voorstellen meer doen, we gaan samen lijstjes doornemen. Kunnen jullie helpen want dit is waarschijnlijk een meisje en ik kan het niet loslaten haha. Eisen -Liefst niet te Amerikaans klinkend(zoals Dj klanken) maar buitenlands mag wel, dat wil vriend graag. - Niet te populair, de top 20 wil hij liever niet - kort/lang maakt niet uit maar wel met orginele spelling -Liever niet iets dat geassocieerd word met ordinair. -Geen uniseks Alvast bedankt!
Ik heb hier nog een namenlijst, wij zijn er al uit misschien hebben jullie er nog wat aan? Adelaide / Adél / Adelice Adorabelle Alexandrine / Alexanne / Alixane Alodie Alviva Amaris Amèl / Amele Amèlie Anemone / Anemoon Antonia Aoife Arabella Ariadne Aurélia / Aurelie / Aureliane / Auristella / Auris Aurora Avalon Axelle Bebèl Bibiche / Bibiene Blisse Blix Briseïs Cécile / Ceciliane / Cecilia Celest / Celèsta / Celestia Célestine Célia Cer Ceylon Cézanne Chezmay Chlóe Christabelle Cidem Circé Clover Coralie / Coralise Cosima Cressida Dae Daline Deau Delice / Delicia Demelza Edèn Elieve Eliora / Eliorah Elisse / Elisso Eliv / Eliva / Éliva / Elivah / Elivia /Eliviène Ellora Élodie / Elody Eloisa Elora Elouisa Elowyn Elys Emelia / Emiliana Emmaline / Emmelijn Evolay / Evolet / Evoleth Exilie Fabièn / Fabiënn / Fabiene Favel Fayé / Fay Fleuralie / Fleurélie Floralie Flynthe Georgette / Georgia / Georgina / Georgiana Gilliane Giordana / Giorgia Gioyah / Gioia Gisel / Giselaine /Gisele / Gisèle / Gisèlle / Giselene Guenevere / Guinevere Hadewig / Hadewijch Harlow Harper Ilea Imogen Iona Irès Isabeau Isolde Jemima Jessamine Jillian Jools / Juuls Juliana Kae Karlie Kayle Koralie Lauralie Leoncine Lev Lexane / Lexie Lilette Lilia Lilias / Lillias Lindy / Lindie Liony Liv / Livaine Lívia / Liviana Livvia Lizon Loth Lyvia Lyze / Lise Maeby Maisyn Maudeline Melánia Melina Mélize Melusine Melze Milana / Milania Mirabeau Moïs Nathalia / Thalía / Thaliya / Talia Nena Nova Novae / Nové / Novee / Novée Novalee / Novalie Olivia / Olivine Ophelia / Ophélia / Ophelie Ophira Orthense Ottylia/Ottilia Parel Paxton Pebbels Penelope / Penélope Penrose Persephone Peyton Philein / Philijne / Phyleine Philene / Philène / Phylène Philien / Philiene / Philine Philomène Philot Philou Pilar Portia Queillène Querin Querine Rebel Róan Robienne / Róbin Romijne Ròna Rosalinde Rovan / Roviënne Rowyn / Rowynn Roxann Ryn Ryonah Sallie Salomee Samijn Saoirse Saz Sebastiana / Sebastienne Selah Selene / Selène / Selina Sephora Seraphina / Séraphine Siëna / Siènna Silveria / Silvie Sinéad Siobhan Sion Sisley Solaina / Solaine Sophie Teagan Thaïs / Thaise Thamara Thirze / Thyrsa / Thyrza / Tira Thomazina / Tamsin / Tamzin Trix Valéria Valèrie / Vàlery Valesca Veda Vesper / Vespertine Vivianna / Vivienne Yrsa Yvaine Yva Yvi Zephirine Zoë Zosia / Zosja
Ik dacht meteen aan Fay. Vind ik in dezelfde categorie vallen als Feline, maar dan een tikkeltje stoerder. En Engels, misschien vind je vriend t wat.... Lastig hoor!
Ik ook en Kayleigh eigenlijk ook een beetje dus die namen worden het zeker niet! Nu dus op zoek naar een naam tussen Sterre en Chanel in.
Fee vind ik ook mooi maar onze achternaam is Van der V.. en het klinkt samen een beetje vreemd. Dat was ook de voornamelijkste reden dat ik Feline wou. Faylene, Faylin en alle andere opties vind ik weer ordinair dus helaas valt deze nu af. Mommyinheels@ Wauw,dat zijn namen die je niet veel tegenkomt. Er springen er voor mij wat uit, vanavond neem ik het met hem door. Vooral Isolde!
Oei dat is een uitdaging, ik doe eens een poging. Lena Aurora Charlize Charlène Madelène/Madeleine Daria Dahlia Thara/Tara Lilly/Lily Juna/Yuna Jula Julin Esmay Luana Norah/Nora Sanna Skylar Vita Estée Thyra Lana Lenna Lexi/Lexie Alana Amara Quirine Livy/Livvy Lindy Amber Lizzy Liz Lucy Aimée Romy Ruby Maeve Lilia Gigi Aurelia Ayla Maya Hannah Yara Yael/Yaelle/Jael/Jaelle/Yaella/Yaela/Jaella/Jaela Joëlla/Joëlla Yentl Moon Luna Bibi Nova Cecilia Indy Zoë Zoey Ziva Danae Demi Dewi
Ik ben blij dat je wat aan de lijst hebt... Gelukkig dat ik hem nog niet had verwijderd Heel raar, ik wou zelf absoluut ook geen top 100 namen en toch hebben 2 van de 3 dochters een top 10 naam. (Invloed van pappa zou ik maar zeggen) Ik zou i.v.m jullie achternaam oppassen met de ''F'' en ''V'' begin letters van de roepnaam. Als jullie Fay heel mooi vinden misschien is dan een andere begin letter: Dae / Day Mae / May Jae / Jay Laleh (La-lay)
Zitten we namen tussen die ik leuk vind maar de meeste zijn ons beide(en vooral mij te apart. Lange namen die eindigen op een A of een Y(Y liever helemaal niet) vind ik snel wat ordinair. J(uitgesproken als Dj) ook. Tot nu toe vind ik mooi: Julin Nova(afgekeurd) Liz Aurore ( iets te) Isolde Danae Lily (afgekeurd) Vivienne (afgekeurd) Philou (afgekeurd) Ava(lon) (optie) Zijn favorieten waren : Demi Zoë Indy Gigi Juna Daar kon ik nog niet echt wat mee maar toch bedankt allemaal! Ik hoor graag meer
Volgens mij houd hij meer van korte simpele namen? ''Hipster chic'' Ivy Adele Una/Oona Faye Eve Rue Selma Freya Zelda Cora Iris Vega Opal Mira Sybil/Sibyl Ada Vera Juno Vida Nina Fern Clio Esme Edie/Eadie Lyra Olive Romy Jane Blythe Greer Elle Dora Eliza Alba Neve ''Nief'' Pearl Frida Meryl Rita Hollis Arya Pia Tilda Mina Nova Margot Blaire Everly / Ever Wren Bryn Zinnia Luna Raina Cleo Prue Daisy Delilah Etta Edie Stella Frankie Stevie (Ik wist het niet dat de naam unisex was maar vind hem super stoer voor een meisje... Hier in USA heb je bij VH1 de Stevie Ryan show ) Isla ''Ij-la'' Clementine Minnie Violet Lola Nola Mae Callie Tessa Poppy Simone Livi Beatrix, Trix, Bee Mabel Clover Lulu Matilda Magnolia, Maggie? Ruby Tallulah Pearl Lana Willa Sia Rae Cecily Olive Farrah Inez Liora Minnie Odette Suzette Wren Zola ''Disney'' Elsa Anna Aurora Ariel Jasmine Mulan Belle Tiana Merida ''Stoer'' Sawyer Monroe Maxwell Bobby Dallas Charlie
Ik zou toch voor F.eline gaan. In een ander topic noem je deze naam met tweede naam erachter. Super combi zeg ik uit ervaring.
Ja, hier zitten voor hem leuke namen tussen vooral Blaire. Hij is Kenna even vergeten, bedankt haha! Hoewel ik ze leuk vind, zie ik mezelf niet lopen met een kleine Blaire en wel met een Belle.. Vriend andersom Hij zegt dat als ik het echt wil, hij zich er niet mee bemoeid maar dat wil ik ook niet. Als laatste optie hebben we Fem, beide niet gek op maar vinden hem wel leuk.
Haha ik weet het Wat leuk, en wat hebben we toch een goede smaak. Ik heb hoop dat hij dat ook in gaat zien.
Ik vind Fem zo zonde! Mijn partner vond Liv super leuk, maar een kind maar 3 letters als naam geven vond ik gewoon erg zuinig. Dus heb ik er Oli.via van gemaakt Met Fem precies het zelfde, super leuk wanneer het een afkorting is maar als naam opzichzelf Er is wel nog wel wat tussen Blair en Belle hoor...
Ik had Luca ook voor onze zoon op het lijstje . Vond mijn man vreselijk overigens dus is het niet geworden . Hij komt wel bij zinnen en anders kan er altijd maar 1 de baas zijn. Powerrrrr
Er zit zeker wel wat tussen maar die moeten we dus vinden! Als hij Amerikaans/buitenlands wil en ik Nederlands/Frans dan is dat toch best lastig haha Fem is echt een laatste optie, ik had ook liever dat het een afkorting was maar Femke is mij te boers. @Frisbies Ja ik heb nog ruim 4 maanden, hij heeft nog even tijd om bij zinnen te komen Misschien heeft mijn kindje toch iets tussen de beentjes, over de jongensnaam is weinig ruimte voor discussie haha
Je eigen forumnaam dan? Olivia of Fay? Feline vind ik ook een hele mooie naam! Sterre redelijk. De rest heb ik ook een ordinair gevoel bij. Isabel Isa Indy Nova Vera Leah Noella Elin Loïs Evi Ella