Hoihoi, heb even een klein vraagje Ik zit nu op de 7e dag van mijn ongesteldheid (verlies nog steeds klein beetje bloed..) terwijl ik normaal altijd maar 4 dagen ongesteld ben Nu vroeg ik mij af: Hoe kan dit zo ineens? Betekent dit iets voor de lengte van mijn komende cyclus? Ik heb het zelf nog nooit gehad, dus vind het een beetje raar dat ik nog steeds wat bloed O.ja en is het te kort om normaal maar 4 dagen te bloeden? Of maakt dat helemaal niet uit!?
Ik verlies normaal 7 dagen bloed. Met de pil dan he .... Nu ben ik gestopt en geen idee hoelang het nu gaat duren, ben sinds vandaag weer ongesteld. Moet wel zeggen dat het tot nu en toe ontzettend weinig is, ben dat dus ook echt niet meer gewend. Dus ja, ik weet het eigenlijk ook niet
Ik denk dat het bij iedereen anders is, 4 dagen bloed is normaal maar 7 dagen ook. Het zegt niet zoveel volgens mij. Met de pil had ik een korte menstruatie met weinig bloed en nu zonder pil meer bloed en langer ongesteld (en veel meer buikkrampen). Ik denk dat je cyclus niet of weinig wordt beiinvloed door hoeveel dagen je ongi bent hoor. Je komt hier pas achter als je je cyclus duur opschrijft. Liefs Vanilia
Als je altijd vanaf dag 1 telt maakt het volgens mij niets uit. Ik heb wel eens dat mijn menstruatie dinsdags heeel licht begint en de dinsdag erna pas doorzet. Toch tel ik vanaf de eerste dag, ook al is het maar een beetje. Dat het dan wat langer duurt maakt volgens mij niet uit.
hey hey 4 dagen is niet te kort hoor, ik heb zelf altijd maar 2 dagen en ik heb dat laatst eens gevraagd aan de huisarts en hij zei geniet er maar van want het is heel gewoon hoor... dus dan zal 4 dagen ook wel normaal zijn... ik vind het ook allemaal heel ingewikkeld hoor. wat dat betreft was de pil wel makkelijk he wist je altijd hoe t ging... veel liefs wiesje
mijn menstruatie word juist korter ma het stoppen met de pil... hihih maar is niks vreemd aan hoor, 4 dagen.... kijk alleen maar eens naar het verschil van hevigheid per vrouw!
Ik bloed ook meestal 7 of 8 dagen. Je mag pas beginnen met rekenen als je lichtrood bloed hebt, dus bruinverlies tel je niet mee.
Hoihoi, nou ben ik dus toch wel 'normaal' hihi.. Vandaag dag 8 nog steeds wat licht bloed, ben benieuwd of het nog langer door blijft zetten maar heb zo het gevoel dat het eindelijk stopt!
Ja het is wat als je gestopt bent met de pil! Ik heb de vorige keer zo'n 10 dagen steeds bruin/roodverlies gehad... heb dat maar gewoon meegeteld als ongi...
Ja idd! Tijdens de pil was het stukken makkelijker Tel je dat bruin-verlies nu wel of niet mee als eerste dag?
Ik heb hier op het forum geleerd dat je bruinverlies niet mee hoort te tellen. Maar volgens mij was het bij mijn vorige ongi logischer geweest om het wel te doen, want mijn vorige ongi was opeens maar 4 dagen met wel 6 dagen ervoor elke dag een stipje bruinverlies....