Zelf acrylnagels zetten

Discussie in 'De lounge' gestart door SophieW, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

ik ben sinds een paar weken begonnen met het zelf zetten van acrylnagels (alleen bij mezelf) Tijdens mn zwangerschap heb ik ze uit laten groeien, maar ik miste ze zo erg!

Het gaat op zich vrij goed, heb wel snel lucht eronder maar ik heb denk ik de verhoudingen vloeistof/poeder nog niet helemaal onder de knie ;)

Ik weet dat er meer mensen op het forum zijn die zelf acrylnagels zetten, en ik zou graag willen weten waar jullie je spullen kopen. Er zijn zo veel winkels en ik heb geen idee wat goed is/redelijke prijs

Ik heb mn huidige spullen gekregen van een vriendin die het niet meer gebruikt. Alleen de acryl/acrylvloeistof was wat ouder dus ze adviseerde nieuwe te kopen. Ze wist alleen niet meer precies waar ze het vandaan had en waar het goed was....

Misschien kunnen we nog meer tips uitwisselen?

2. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    magnetic, young nails of astonishing nails zijn producten die ik persoonlijk graag gebruik :)

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik koop vaak van de Hong Kong groothandels, Banggood bv, Ali-express, verschillende merken gebruikt en allemaal goed, duurzaam en voordelig.
    Dezelfde produkten vind je ook aangeboden op e.bay, soms wel iets duurder dan.

4. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    @miss mexx Waar koop je deze merken dan? (Ik heb geen KvK nr en dergelijke, dus een flink aantal winkels vallen al af!)

Bedankt voor jullie reacties!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Die merken kan je volgens mij sowieso niet kopen als 'particulier'. Of je moet certificaten/diploma's hebben.
    Misschien kan je het via mp kopen?

6. life

life Niet meer actief

Ik weet niet waar je woont maar in beverwijk heb je die bazaar daar kan je ook heel veel spullentjes halen voor acryl of gel.
    Heb zelf altijd gek gedaan maar vond dat me nagels te beschadigd raakte dus gestopt met zetten (bij mezelf)

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik bestel veel op nded

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Gewoon groothandels hier in Apeldoorn verkopen ze gewoon aan particulieren ookal zeggen ze van niet ;)

9. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

@ fleursylvano en life : Ik woon zelf in Tilburg, dus apeldoorn en beverwijk is dus een beetje uit de richting. :( Maar bedankt voor de tip, ik ga de groothandel eens opzoeken!

Weet iemand misschien nog een groothandel in de buurt van Tilburg?

@lynnylenn bedankt voor de tip!

@sterre82 ik heb op MP gekeken maar daar zag ik niet veel soeps opstaan....

10. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    kijk anders eens bij angienails die verkoopt zeker aan particulieren en mijn vriendin zweert bij haar producten

Deel Deze Pagina